Ja best wel.. maar lag om half 9 al op de bank te hangen en ineens om half 11-11 uur slapenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was je zo moe dan gisteren?
vannacht 2 keer wakker geworden, maar goed geslapen in vergelijking met een gemiddelde zondag nacht
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:50 schreef essnhills het volgende:
Ik kom net van buiten,
wat een héérlijk weer!
In overvloedquote:
Ja geweldig..quote:Op maandag 18 maart 2013 10:50 schreef essnhills het volgende:
Ik kom net van buiten,
wat een héérlijk weer!
lekker aan het werk beer?quote:
Echt?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja geweldig..4 graden en er ligt nog.sneeuw van vannacht..
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja geweldig..4 graden en er ligt nog.sneeuw van vannacht..
Ik ga zo ook weer vol aan de bak, morgen moet ik het inleveren!quote:
quote:
Hey Stu!quote:
Hier geen zon maar het is wel droogquote:Op maandag 18 maart 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Stu!![]()
![]()
Schijnt het zonnetje daar aan de overkant ook zo heerlijk?![]()
![]()
jeuj!quote:
De lente komt eraanquote:Op maandag 18 maart 2013 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
jeuj!![]()
Er komen hier zelfs al knopjes aan de bomen![]()
![]()
Eindelijk!quote:
Ben ook wel klaar met die kou inderdaadquote:
Jup ik ookquote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ook wel klaar met die kou inderdaad
Langzaam maar zeker moet het nu goed komenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup ik ook
Al was het net ook nog ernstig koud hier hoor. Maar in de luwte in het zonnetje is het heerlijk
Laten we het hopenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker moet het nu goed komen
Het weer wordt wel steeds extremer. Later pas mooi weer maar dan in oktober soms nog warm.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Het is verdorie 18 maart en bij Marco lag er nog sneeuw vanmorgen..
Koud hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nog wel dat het in maart -8 kon worden, want toen zat ik op Texel schapen af te lammeren.![]()
Dus eigenlijk vrij normaal weer
Ik had een legging, een normale spijkerbroek, een regenbroek (want je kon flink vies worden) aan en verder nog 4 lagen kleding en een winterjasquote:
Begin maart sneeuw en vrieskou vind ik ook normaal ja.. maar het is nu al 18 maart.. Ik kan me niet herinneren dat het normaal nu nog zo koud was hoor..quote:Op maandag 18 maart 2013 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nog wel dat het in maart -8 kon worden, want toen zat ik op Texel schapen af te lammeren.![]()
Dus eigenlijk vrij normaal weer
Dat klinkt niet onverstandigquote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een legging, een normale spijkerbroek, een regenbroek (want je kon flink vies worden) aan en verder nog 4 lagen kleding en een winterjas
April moet ook nog komen... en dat levert ook vaak raar weer op.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begin maart sneeuw en vrieskou vind ik ook normaal ja.. maar het is nu al 18 maart.. Ik kan me niet herinneren dat het normaal nu nog zo koud was hoor..
April doet wat ie wilquote:Op maandag 18 maart 2013 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
April moet ook nog komen... en dat levert ook vaak raar weer op.
Gelukkig had ik een dichte stal, had destijds klasgenoten met een open stal.quote:
Aprilletje zoet, geeft een witte hoed.quote:
Als het dan ook nog gaat regenen ben je helemaal klaarquote:Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een dichte stal, had destijds klasgenoten met een open stal.
Sta je daar in de vrieskou
Oh die ken ik niet..quote:Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aprilletje zoet, geeft een witte hoed.
Of zo.
Gelukkig was het wel droogquote:Op maandag 18 maart 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het dan ook nog gaat regenen ben je helemaal klaar
Ik dacht eerst van: ben ik nou gek.. maar neen het staat ook op de wikiquote:Op maandag 18 maart 2013 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet..![]()
Ik ken alleen die zinnetjes als maart roert zijn staart, april doet wat ie wil en in mei leggen alle vogels een ei
Hihi, zal wel net wat je van huis uit mee krijgt zijn denk ikquote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van: ben ik nou gek.. maar neen het staat ook op de wiki![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/April
Nee, dat lijkt me verschrikkelijk zelfs. Niets zo vervelend als natte klerenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig was het wel droog![]()
Vorige week zaterdag goot het ook de hele dag van de regen.. en dat is niet echt lekker als je buiten post moet bezorgen
Of natte haren.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me verschrikkelijk zelfs. Niets zo vervelend als natte kleren
Ja, dat is ook waardeloos inderdaadquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
*de avonturen van 4ebe de schapendoes *
Met krantenlopen al helemaal zeiknat zijn van de regen, om vervolgens een plas modderwater in je gezicht te krijgen van een langsscheurende autoquote:
regen en wind is altijd een slechte combinatiequote:Op maandag 18 maart 2013 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als je lang haar hebt is regen en wind geen goede combinatie
Vlecht indoenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als je lang haar hebt is regen en wind geen goede combinatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |