naah, moet werken, en wil morgenavond even naar Duitsland..quote:Op zondag 17 maart 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
Het is te hopen dat we morgen wat meer leven mogen aantreffen hier
Even naar Duitsland? Je woont in het grensgebiedquote:Op zondag 17 maart 2013 21:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
naah, moet werken, en wil morgenavond even naar Duitsland..
jup, half uurtje/45min. rijden naar bunde.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even naar Duitsland? Je woont in het grensgebied
Dat scheelt nogal met benzine zegquote:Op zondag 17 maart 2013 22:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup, half uurtje/45min. rijden naar bunde.
Moet nodig benzine tanken(lampje brand en het is daar 20 cent/liter goedkoper) en even langs de Lidl, verjaardagscadeau voor pa halen(dvd Skyfall voor 8,-) en een autokrik. (19,- hier 30,- en altijd direct uitverkocht)
Ik heb het juist ontzettend drukquote:Op zondag 17 maart 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
als je niks te doen hebt:
http://www.thescriptmusic.com/gb/splash
The script is cool jaquote:Op zondag 17 maart 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
als je niks te doen hebt:
http://www.thescriptmusic.com/gb/splash
ga kijkenquote:
Geef hem nog een burgerquote:Op zondag 17 maart 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
Dit is trouwens echt ongelooflijk
Mijn vriend heeft alweer honger en is nu frikandellen aan het frituren
Die waren te lekker, die bewaart ie voor morgenquote:
Hij heeft gelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die waren te lekker, die bewaard ie voor morgen
en we hebben net alles staan afwassen..![]()
De livestream opent niet op m'n laptopquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
De livestream opent niet op m'n laptop
Gare laptop hebbenquote:
awhquote:
Ik hoop dat ze het nog even een paar maandjes volhoudenquote:
Hmm ja dan wordt het wel tijd voor een nieuwequote:Op zondag 17 maart 2013 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het nog even een paar maandjes volhouden
Ik heb er eentje uit begin 2008, die doet het nog best wel goed, mede dankzij m'n broer die er windows 7 op heeft gezet en een paar keer heeft opgeschoond enzo, en ik ga binnenkort de ventilator maar weer eens schoonmaken. Maar die begint toch wel een beetje op te raken..
En ik heb een 2 jaar oude mini die ik regelmatig heb laten vallen (Ja idd
), er zit ook een barst in de rand om het scherm en er waren vanaf het begin eigenlijk al problemen mee.. Maar een mini gaat lang niet zo lang mee als een gewone natuurlijk..
Maar ik ga als het goed is. ga ik in september aan de TU Delft studeren, en daar kun je véél betere laptops kopen voor minder geld via de TU.. dus ze moeten he tnog even volhouden..
Jupquote:Op zondag 17 maart 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm ja dan wordt het wel tijd voor een nieuwewel chill dat je dan via school aan een goedkopere kan komen!
quote:
Ik luister er nu naar. Ken dat nummer nietquote:
Jij luister nu naar I don't care van Icona pop?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik luister er nu naar. Ken dat nummer niet
Vaag nummer welquote:Op zondag 17 maart 2013 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij luister nu naar I don't care van Icona pop?I crashed my car into the bridge, I DON'T CARE! I love it!
You're from the seventies but I'm a nighties bitch!quote:
Dat nummer ken ik ook nietquote:Op zondag 17 maart 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
You're from the seventies but I'm a nighties bitch!
In ieder geval puur beter dan dat verschrikkelijke nummer van AnoukDie Birds..
Dat hoeft niet hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik ook niet
Zal ik morgen eens luisteren
Ik ben nu nieuwsgierig dus ga morgen luisterenquote:
Suit yourselfquote:Op zondag 17 maart 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nu nieuwsgierig dus ga morgen luisteren
Sweet dreams Essquote:Op zondag 17 maart 2013 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Suit yourself
Maar ik ga zo slapen, dus ik ga jullie verlaten![]()
![]()
Dan moet ik die film ook maar eens gaan kijkenquote:
nou, heerlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 07:56 schreef Marco001 het volgende:
Goedemorgen.alweer lekker aan het werk..
Mwah, geld verdienen zodat ik in de zomer lekker naar Tirol kan gaan en een weekendje naar Sauerland voor een bike festival..quote:
quote:
Ik was al om 6 uur wakker..quote:
vond het al raar dat je geen woord meer maaktequote:Op maandag 18 maart 2013 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was al om 6 uur wakker..
Tiefde om 11 uur 's avonds al in slaap, daar niet van
Ja beetje onvrijwillig, maar okee.. misschien komt het nog van pas.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond het al raar dat je geen woord meer maakte
je krijgt een echt grote mensen ritme
maar vandaag vrij?
was je zo moe dan gisteren?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja beetje onvrijwillig, maar okee.. misschien komt het nog van pas.
Vandaag vrij.. morgen vrij.. woensdag t/m zaterdag moet ik nog even kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |