abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124200268
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:

[..]

Met krantenlopen al helemaal zeiknat zijn van de regen, om vervolgens een plas modderwater in je gezicht te krijgen van een langsscheurende auto :{ :{
Hehe.. ik heb ooit in een ver en grijs verleden kranten gelopen, heb het ongeveer 2 weken volgehouden en dat was een krant die een keer in de week uitkwam :')

Iets met je fiets op de grond laten vallen en alle kranten verzamelen uit een regenplas.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_124200316
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hehe.. ik heb ooit in een ver en grijs verleden kranten gelopen, heb het ongeveer 2 weken volgehouden en dat was een krant die een keer in de week uitkwam :')

Iets met je fiets op de grond laten vallen en alle kranten verzamelen uit een regenplas.
Ik heb 2 jaar de ochtendkrant gelopen.. :P 6 dagen in de week.. :P

Meestal vond ik dat eigenlijk wel fijn. Lekker om kwart voor 6 al buiten als het nog heerlijk fris en stil was buiten.. Alleen soms zaten er van die dagen tussen.. :{ :{
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_124200361
Op zaterdag zaten er vaak van die bijlagen bij.. En dan konden de kranten van je wijk maar nét aan mee in 1 keer met veel gepruts.. Maar dan waren die tassen vervolgens veel zwaarder dan dat ik was, dus als m'n fiets eenmaal omging :')

Ik heb wel eens een auto aangehouden die langs reed aan het begin van m'n wijk toen m'n fiets was omgevallen :@ Of ie me even wilde helpen :@ :')
pi_124200391
Zes dagen in de week :o

Dat is wel een behoorlijke bijverdienste dan ?
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_124200407
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:

[..]

Met krantenlopen al helemaal zeiknat zijn van de regen, om vervolgens een plas modderwater in je gezicht te krijgen van een langsscheurende auto :{ :{
Ik word altijd woest als ik nat word van de regen :@
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 18 maart 2013 @ 12:02:34 #106
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124200455
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
Op zaterdag zaten er vaak van die bijlagen bij.. En dan konden de kranten van je wijk maar nét aan mee in 1 keer met veel gepruts.. Maar dan waren die tassen vervolgens veel zwaarder dan dat ik was, dus als m'n fiets eenmaal omging :')

Ik heb wel eens een auto aangehouden die langs reed aan het begin van m'n wijk toen m'n fiets was omgevallen :@ Of ie me even wilde helpen :@ :')
ik HAAT folders en kranten bezorgen :r :r :r
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124200461
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zes dagen in de week :o

Dat is wel een behoorlijke bijverdienste dan ?
Was iets van 140 per maand. Wat best redelijk is voor 1 uur per dag.. :P
En ook iedere 3 maanden een bonus van 50 euro, voor als je geen klachten had enzo :Y

En de beste lopers (met de minste klachten) kregen dan ook een leuk presentje. En ik was altijd de beste loper (ik heb in 2 jaar tijd maar iets van 3 klachten gehad :P ) Dus ik kreeg regelmatig leuke dingetjes :Y Viooltjes voor in de tuin, DA bonnen etc.. :P
pi_124200477
quote:
8s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dan ben je zeker wel vaak woest in Engeland? :@
pi_124200481
quote:
8s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef Stuart het volgende:

[..]

Regen is nog tot daar aan toe.. Dat is dan nog schoon water.. Maar zo'n modderplas }:| }:| }:|
pi_124200500
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:02 schreef supersof het volgende:

[..]

ik HAAT folders en kranten bezorgen :r :r :r
ik vond dat vroeger best relaxt
pi_124200503
Oeh! En de kerstkaartjes natuurlijk :Y Ik haalde zo ruim 300 euro op, ik had 90 huizen :P
pi_124200513
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:58 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar de ochtendkrant gelopen.. :P 6 dagen in de week.. :P

Meestal vond ik dat eigenlijk wel fijn. Lekker om kwart voor 6 al buiten als het nog heerlijk fris en stil was buiten.. Alleen soms zaten er van die dagen tussen.. :{ :{
3 weken gedaan, ochtendkrant die voor 07:00 moest zijn bezorgd, had een wijk van 200 kranten.. Na die 3 weken ben ik gestopt. kutwerk.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_124200518
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:

[..]

Was iets van 140 per maand. Wat best redelijk is voor 1 uur per dag.. :P
En ook iedere 3 maanden een bonus van 50 euro, voor als je geen klachten had enzo :Y

En de beste lopers (met de minste klachten) kregen dan ook een leuk presentje. En ik was altijd de beste loper (ik heb in 2 jaar tijd maar iets van 3 klachten gehad :P ) Dus ik kreeg regelmatig leuke dingetjes :Y Viooltjes voor in de tuin, DA bonnen etc.. :P
Niceee :Y

Ik had vroeger een issue met vroeg opstaan.. nu is dat niet zo'n probleem, maar toen kon en wilde ik dat echt niet.

Moest vroeger 28 km in totaal naar school fietsen en dan moest ik om 7.00 uur bij de verzamelplek staan. 6.45 op om zo lang mogelijk uit te slapen :')
  maandag 18 maart 2013 @ 12:05:21 #114
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_124200549
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik vond dat vroeger best relaxt
Ik niet, telkens heen en weer fietsen weer naar huis om die folders te halen, en die fiets die telkens om viel :r
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_124200570
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
Oeh! En de kerstkaartjes natuurlijk :Y Ik haalde zo ruim 300 euro op, ik had 90 huizen :P
ik vind het echt vreselijk als de bezorger van de huis aan huis blaadjes met die kaartjes aan de deur komt.
ik vraag toch niet om de blaadjes? waarom moet ik dan fooi geven?

als ze het nou ook eens goed deden...
pi_124200578
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
Lekker !
pi_124200583
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik vind het echt vreselijk als de bezorger van de huis aan huis blaadjes met die kaartjes aan de deur komt.

Dan doe je niet open :)
pi_124200598
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:04 schreef Marco001 het volgende:

[..]

3 weken gedaan, ochtendkrant die voor 07:00 moest zijn bezorgd, had een wijk van 200 kranten.. Na die 3 weken ben ik gestopt. kutwerk.
200?? Had je daar ook flats tussen zitten ofzo? :{

Ik moest het in een uurtje doen (als minderjarige mocht ik niet voor 6 uur beginnen) en moest om 7 uur klaar zijn. De huizen in mijn wijk waren allemaal vrijstaand en ik had er 90, dat kon precies in een uurtje :o
pi_124200635
quote:

[..]

Ik liep abonnementskranten hè? ;)

En als ik aan de deur kwam bleven ze juist altijd een praatje maken omdat ze altijd zo blij waren met mij, nooit problemen, krant altijd op tijd, niet gescheurd en verkreukeld enzo..
pi_124200636
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dan doe je niet open :)
is een optie ja :P

volgende keer doe ik wel open en vraag ik geld omdat die klootviool mn brievenbus kapot heeft gemaakt >:)
pi_124200653
quote:

[..]

Die komen met kerst zelfs niet eens aan de deur hier...Op 1 nieuwe na, die brengt altijd de folders tot aan de deur, terwijl er gewoon bij de weg ook een brievenbus staat. )en hier heeft iedereen een oprit van >20meter..)
pi_124200654
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik liep abonnementskranten hè? ;)

En als ik aan de deur kwam bleven ze juist altijd een praatje maken omdat ze altijd zo blij waren met mij, nooit problemen, krant altijd op tijd, niet gescheurd en verkreukeld enzo..
voor jou zou ik ook wel open doen ja :@
pi_124200668
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:

[..]

voor jou zou ik ook wel open doen ja :@
:@ :@
pi_124200678
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:

[..]

is een optie ja :P

volgende keer doe ik wel open en vraag ik geld omdat die klootviool mn brievenbus kapot heeft gemaakt >:)
Oh ik heb ook weleens mensen hun brievenbus kapot gemaakt.. maar dan waren ze al half kapot en gaf ik per ongeluk het laatste zetje.
pi_124200698
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:

[..]

200?? Had je daar ook flats tussen zitten ofzo? :{

Ik moest het in een uurtje doen (als minderjarige mocht ik niet voor 6 uur beginnen) en moest om 7 uur klaar zijn. De huizen in mijn wijk waren allemaal vrijstaand en ik had er 90, dat kon precies in een uurtje :o
1 flat in de wijk, maar die kunnen die ochtendkrant niet betalen. (liep de zondag ochtend Telegraaf). in 1 hele wijk + een buurt "ernaast".
pi_124200750
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Die komen met kerst zelfs niet eens aan de deur hier...Op 1 nieuwe na, die brengt altijd de folders tot aan de deur, terwijl er gewoon bij de weg ook een brievenbus staat. )en hier heeft iedereen een oprit van >20meter..)
Ik ben ook wel eens 'uitgelachen' door een stel meiden die ook met kerstkaartjes rondgingen van 1 of ander kutzondagskrantje.. En ik stond bij een deur met een nee-nee sticker..

Doet die man open, krijg ik 10 euro van hem :') Staan die meiden me echt met open mond aan te staren, durfden niks meer te zeggen :')
pi_124200769
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Oh ik heb ook weleens mensen hun brievenbus kapot gemaakt.. maar dan waren ze al half kapot en gaf ik per ongeluk het laatste zetje.
ik had zo'n frame met van die tocht borsteltje aan de binnen, maar 1 zo'n bezorger is schijnbaar zo motorisch gestoord dat die telkens tegen dat frame aan beukte waardoor het uiteindelijk brak. terwijl andere bezorgers gewoon moeiteloos de post naar binnen gooiden }:|
pi_124200792
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Had altijd 1 persoon in de wijk, waar ik de krant aan de deur moest brengen(wist ik in het begin niet), maar die had buiten ook een brievenbus hangen waar ik hem altijd in deed. (anders moest ik eerst over een hekje klimmen en dat ga ik echt niet doen.. )
pi_124200800
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef Marco001 het volgende:

[..]

1 flat in de wijk, maar die kunnen die ochtendkrant niet betalen. (liep de zondag ochtend Telegraaf). in 1 hele wijk + een buurt "ernaast".
Jeezus wat veel dan :o Bij ons waren het juist allemaal van die kleinere wijken, zodat ze in een uurtje gelopen konden worden :{
pi_124200802
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik had zo'n frame met van die tocht borsteltje aan de binnen, maar 1 zo'n bezorger is schijnbaar zo motorisch gestoord dat die telkens tegen dat frame aan beukte waardoor het uiteindelijk brak. terwijl andere bezorgers gewoon moeiteloos de post naar binnen gooiden }:|
Die borstels zijn irritant :')

Dus misschien wilde die bezorger dat wel non-verbaal zeggen :)
pi_124200825
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Had altijd 1 persoon in de wijk, waar ik de krant aan de deur moest brengen(wist ik in het begin niet), maar die had buiten ook een brievenbus hangen waar ik hem altijd in deed. (anders moest ik eerst over een hekje klimmen en dat ga ik echt niet doen.. )
Waarom meer moeite doen als er een brievenbus staat idd.
pi_124200854
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

waarom? in mijn eigen bezorgerstijd had ik daar ook nooit last van?
maar ja, ik ga nu ook geen nieuwe terughangen
pi_124200879
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Bij 1 huis zat de brievenbus in de heg, zo'n groene.. Dus als je dat niet weet zie je die niet..

1x moesten die mensen van het depot mijn wijk overnemen, kom ik die dag erna weer m'n kranten halen. "Zo hè, wat heb jij een irritante huizen er tussen zitten. En van die ene heb ik een kwartier lopen zoeken naar de brievenbus!"
pi_124200895
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Die borsteltjes vallen nog wel mee(hoewel sommigen wel hard zijn; tja, dan hebben die mensen een kapotte krant.. :P ) onze buren hebben een brievenbus met zo'n sluisje erin, Die moest je echt op een bepaalde manier openhouden om de krant er nog een beetje fatsoenlijk doorheen te kunnen doen..
pi_124200915
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:

[..]

waarom? in mijn eigen bezorgerstijd had ik daar ook nooit last van?
maar ja, ik ga nu ook geen nieuwe terughangen
Die kleine brievenbussen zijn irritant.. }:| Dat je krant 2 keer moet dubbelvouwen voor die erin past.. Maar soms waren die zo dik dat ik die letterlijk uit elkaar moest gaan plukken en in delen er door heen moest doen, want ja.. een smalle brievenbus is natuurlijk ook niet hoog }:|
pi_124200957
Hihi, er was ook een huis met een grote poort, en als die dicht was kon je niet bij de brievenbus.. Waren ze een keer vergeten die open te doen.. Nja sorry dan.. Krant lekker in de regen in het hek gehangen.. Niet mijn schuld.. :P Ook nooit een klacht over gehad :P
pi_124200962
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Die borsteltjes vallen nog wel mee(hoewel sommigen wel hard zijn; tja, dan hebben die mensen een kapotte krant.. :P ) onze buren hebben een brievenbus met zo'n sluisje erin, Die moest je echt op een bepaalde manier openhouden om de krant er nog een beetje fatsoenlijk doorheen te kunnen doen..
Of brievenbussen met een hoek van 90 graden, zodat je de post halverwege (als je grote enveloppen hebt) zowat dubbel moet vouwen.
pi_124200967
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:

[..]

Die kleine brievenbussen zijn irritant.. }:| Dat je krant 2 keer moet dubbelvouwen voor die erin past.. Maar soms waren die zo dik dat ik die letterlijk uit elkaar moest gaan plukken en in delen er door heen moest doen, want ja.. een smalle brievenbus is natuurlijk ook niet hoog }:|
bij sommigen maakte ik er ook een sport van om die folders zo ver mogelijk door de gang te lanceren.
vooral als er zo'n kleine kut keffer tegen de deur stond te springen
pi_124200982
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:

[..]

vond die krantenkokers altijd het fijnst. :) gewoon oprollen en erin schuiven.
Had toen 1 huis waar gewoon een sleuf in de muur zat voor de brievenbus, die sleuf was groot zat, dus dat huis was heel makkelijk. :)
pi_124201022
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]

bij sommigen maakte ik er ook een sport van om die folders zo ver mogelijk door de gang te lanceren.
Ze hadden bij iemand 1 keer een hond te logeren }:|

Maar dat wist ik natuurlijk niet, het was aan het einde van m'n wijk, dus iets van 5 voor 7 en die mensen waren al wakker. Dus ik doe rustig op m'n gemakje die krant erin, wordt ie zo met een ruk grommend uit m'n hand getrokken dwars door de brievenbus heen.. Ik schrok me te pletter!

Kwamen die mensen naar buiten om hun excuses aan te bieden.. :P
pi_124201027
quote:

[..]

Haha ja, dat was leuk.. :)
Deed ik ook altijd. Heb toen een keer een klacht gehad dat de krant helemaal verscheurt was. Mooi het hondje de schuld gegeven. :P
pi_124201046
quote:

[..]

Ja doe ik ook altijd :')

Altijd wel lachen als de post verscheurd wordt door zo'n gefrustreerde rat.
Dan zit ik echt zo van: gna gna gna
pi_124201049
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

vond die krantenkokers altijd het fijnst. :) gewoon oprollen en erin schuiven.
Had toen 1 huis waar gewoon een sleuf in de muur zat voor de brievenbus, die sleuf was groot zat, dus dat huis was heel makkelijk. :)
Oh die had ik niet. Wel gewoon gelukkig heel veel grote brievenbussen :Y
pi_124201124
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hihi, het depot is bij mij 1 keer gebeld door iemand die klaagde over spinnen in z'n krant (die werd neit serieus genomen door het hoofdkantoor dus belde hij het depot maar rechtstreeks :') )

Bij dat huis was een enorme tuin, slecht onderhouden, hoge heggen aan weerszijden.. En die zat in de herfst vol met spinnen en spinnenwebben over het pad, en ik ben 's ochtends de eerste om daar overheen te lopen. Dus ik gebruikte altijd gewoon de opgerolde krant als spinnen en webbenvanger, en die ging dan bij hun de brievenbus in :@
pi_124201135
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:

[..]

Oh die had ik niet. Wel gewoon gelukkig heel veel grote brievenbussen :Y
Ik had er maar 2 ofzo..
Ook altijd iemand die in zijn ochtendjas naar buiten kwam om de krant aan te nemen. (zat gewoon achter het raam op mij te wachten. :')
pi_124201145
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

fluister je dan ook door de brievenbus om dat beest nog wat extra op te fokken? :D
pi_124201176
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

fluister je dan ook door de brievenbus om dat beest nog wat extra op te fokken? :D
Dat niet, heb wel een keer zo'n hondje geraakt met de krant. :7
pi_124201177
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik had er maar 2 ofzo..
Ook altijd iemand die in zijn ochtendjas naar buiten kwam om de krant aan te nemen. (zat gewoon achter het raam op mij te wachten. :')
Ik ben wel eens 's morgens uitgescholden door 1 iemand, die kreeg de krant om half 7 van mij, maar dat vond hij véél te laat. Naja, die krant moet er om 7 uur inliggen, dus ik heb m'n wijk omgegooid (dat maakte niet zoveel uit) om ervoor te zorgen dat ik daar voortaan pas om 5 voor 7 was. Ik laat me niet zomaar uitschelden }:|
pi_124201241
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:21 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik ben wel eens 's morgens uitgescholden door 1 iemand, die kreeg de krant om half 7 van mij, maar dat vond hij véél te laat. Naja, die krant moet er om 7 uur inliggen, dus ik heb m'n wijk omgegooid (dat maakte niet zoveel uit) om ervoor te zorgen dat ik daar voortaan pas om 5 voor 7 was. Ik laat me niet zomaar uitschelden }:|
toen ik nog bij mn ouders woonde stond ik altijd doordeweeks als eerst op.

als ik dan naar beneden kwam en precies op dat moment de krant op de mat viel riep ik wel door de deur om hem te bedanken :P
pi_124201285
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef gianni61 het volgende:

[..]

toen ik nog bij mn ouders woonde stond ik altijd doordeweeks als eerst op.

als ik dan naar beneden kwam en precies op dat moment de krant op de mat viel riep ik wel door de deur om hem te bedanken :P
De meeste mensen waren ook gewoon hartstikke lief hoor :Y

1x heeft iemand zelfs m'n band opgepompt :@ Toen was die lek gegaan en die man kwam net naar buiten.. Hij zag dat en vroeg of ie hem even moest oppompen zodat ik weer even verder kon O+

Dat is toch lief?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')