Hehe.. ik heb ooit in een ver en grijs verleden kranten gelopen, heb het ongeveer 2 weken volgehouden en dat was een krant die een keer in de week uitkwamquote:Op maandag 18 maart 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met krantenlopen al helemaal zeiknat zijn van de regen, om vervolgens een plas modderwater in je gezicht te krijgen van een langsscheurende auto![]()
Ik heb 2 jaar de ochtendkrant gelopen..quote:Op maandag 18 maart 2013 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe.. ik heb ooit in een ver en grijs verleden kranten gelopen, heb het ongeveer 2 weken volgehouden en dat was een krant die een keer in de week uitkwam![]()
Iets met je fiets op de grond laten vallen en alle kranten verzamelen uit een regenplas.
Ik word altijd woest als ik nat word van de regenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met krantenlopen al helemaal zeiknat zijn van de regen, om vervolgens een plas modderwater in je gezicht te krijgen van een langsscheurende auto![]()
ik HAAT folders en kranten bezorgenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
Op zaterdag zaten er vaak van die bijlagen bij.. En dan konden de kranten van je wijk maar nét aan mee in 1 keer met veel gepruts.. Maar dan waren die tassen vervolgens veel zwaarder dan dat ik was, dus als m'n fiets eenmaal omging![]()
Ik heb wel eens een auto aangehouden die langs reed aan het begin van m'n wijk toen m'n fiets was omgevallenOf ie me even wilde helpen
![]()
Was iets van 140 per maand. Wat best redelijk is voor 1 uur per dag..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zes dagen in de week![]()
Dat is wel een behoorlijke bijverdienste dan ?
Dan ben je zeker wel vaak woest in Engeland?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik word altijd woest als ik nat word van de regen
Regen is nog tot daar aan toe.. Dat is dan nog schoon water.. Maar zo'n modderplasquote:Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik word altijd woest als ik nat word van de regen
ik vond dat vroeger best relaxtquote:Op maandag 18 maart 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik HAAT folders en kranten bezorgen![]()
![]()
3 weken gedaan, ochtendkrant die voor 07:00 moest zijn bezorgd, had een wijk van 200 kranten.. Na die 3 weken ben ik gestopt. kutwerk.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar de ochtendkrant gelopen..6 dagen in de week..
Meestal vond ik dat eigenlijk wel fijn. Lekker om kwart voor 6 al buiten als het nog heerlijk fris en stil was buiten.. Alleen soms zaten er van die dagen tussen..![]()
Niceeequote:Op maandag 18 maart 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was iets van 140 per maand. Wat best redelijk is voor 1 uur per dag..![]()
En ook iedere 3 maanden een bonus van 50 euro, voor als je geen klachten had enzo![]()
En de beste lopers (met de minste klachten) kregen dan ook een leuk presentje. En ik was altijd de beste loper (ik heb in 2 jaar tijd maar iets van 3 klachten gehad) Dus ik kreeg regelmatig leuke dingetjes
Viooltjes voor in de tuin, DA bonnen etc..
Ik niet, telkens heen en weer fietsen weer naar huis om die folders te halen, en die fiets die telkens om vielquote:
ik vind het echt vreselijk als de bezorger van de huis aan huis blaadjes met die kaartjes aan de deur komt.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
Oeh! En de kerstkaartjes natuurlijkIk haalde zo ruim 300 euro op, ik had 90 huizen
Lekker !quote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
Oeh! En de kerstkaartjes natuurlijkIk haalde zo ruim 300 euro op, ik had 90 huizen
Dan doe je niet openquote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het echt vreselijk als de bezorger van de huis aan huis blaadjes met die kaartjes aan de deur komt.
ik vraag toch niet om de blaadjes? waarom moet ik dan fooi geven?
als ze het nou ook eens goed deden...
200?? Had je daar ook flats tussen zitten ofzo?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
3 weken gedaan, ochtendkrant die voor 07:00 moest zijn bezorgd, had een wijk van 200 kranten.. Na die 3 weken ben ik gestopt. kutwerk.
Ik liep abonnementskranten hè?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het echt vreselijk als de bezorger van de huis aan huis blaadjes met die kaartjes aan de deur komt.
is een optie jaquote:
Die komen met kerst zelfs niet eens aan de deur hier...Op 1 nieuwe na, die brengt altijd de folders tot aan de deur, terwijl er gewoon bij de weg ook een brievenbus staat. )en hier heeft iedereen een oprit van >20meter..)quote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou zou ik ook wel open doen jaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik liep abonnementskranten hè?![]()
En als ik aan de deur kwam bleven ze juist altijd een praatje maken omdat ze altijd zo blij waren met mij, nooit problemen, krant altijd op tijd, niet gescheurd en verkreukeld enzo..
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou zou ik ook wel open doen ja
Oh ik heb ook weleens mensen hun brievenbus kapot gemaakt.. maar dan waren ze al half kapot en gaf ik per ongeluk het laatste zetje.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een optie ja
volgende keer doe ik wel open en vraag ik geld omdat die klootviool mn brievenbus kapot heeft gemaakt
1 flat in de wijk, maar die kunnen die ochtendkrant niet betalen. (liep de zondag ochtend Telegraaf). in 1 hele wijk + een buurt "ernaast".quote:Op maandag 18 maart 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
200?? Had je daar ook flats tussen zitten ofzo?![]()
Ik moest het in een uurtje doen (als minderjarige mocht ik niet voor 6 uur beginnen) en moest om 7 uur klaar zijn. De huizen in mijn wijk waren allemaal vrijstaand en ik had er 90, dat kon precies in een uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |