Ik ben ook wel eens 'uitgelachen' door een stel meiden die ook met kerstkaartjes rondgingen van 1 of ander kutzondagskrantje.. En ik stond bij een deur met een nee-nee sticker..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die komen met kerst zelfs niet eens aan de deur hier...Op 1 nieuwe na, die brengt altijd de folders tot aan de deur, terwijl er gewoon bij de weg ook een brievenbus staat. )en hier heeft iedereen een oprit van >20meter..)
ik had zo'n frame met van die tocht borsteltje aan de binnen, maar 1 zo'n bezorger is schijnbaar zo motorisch gestoord dat die telkens tegen dat frame aan beukte waardoor het uiteindelijk brak. terwijl andere bezorgers gewoon moeiteloos de post naar binnen gooidenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik heb ook weleens mensen hun brievenbus kapot gemaakt.. maar dan waren ze al half kapot en gaf ik per ongeluk het laatste zetje.
Had altijd 1 persoon in de wijk, waar ik de krant aan de deur moest brengen(wist ik in het begin niet), maar die had buiten ook een brievenbus hangen waar ik hem altijd in deed. (anders moest ik eerst over een hekje klimmen en dat ga ik echt niet doen.. )quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik heb ook weleens mensen hun brievenbus kapot gemaakt.. maar dan waren ze al half kapot en gaf ik per ongeluk het laatste zetje.
Jeezus wat veel danquote:Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1 flat in de wijk, maar die kunnen die ochtendkrant niet betalen. (liep de zondag ochtend Telegraaf). in 1 hele wijk + een buurt "ernaast".
Die borstels zijn irritantquote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had zo'n frame met van die tocht borsteltje aan de binnen, maar 1 zo'n bezorger is schijnbaar zo motorisch gestoord dat die telkens tegen dat frame aan beukte waardoor het uiteindelijk brak. terwijl andere bezorgers gewoon moeiteloos de post naar binnen gooiden
Waarom meer moeite doen als er een brievenbus staat idd.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had altijd 1 persoon in de wijk, waar ik de krant aan de deur moest brengen(wist ik in het begin niet), maar die had buiten ook een brievenbus hangen waar ik hem altijd in deed. (anders moest ik eerst over een hekje klimmen en dat ga ik echt niet doen.. )
waarom? in mijn eigen bezorgerstijd had ik daar ook nooit last van?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die borstels zijn irritant![]()
Dus misschien wilde die bezorger dat wel non-verbaal zeggen
Bij 1 huis zat de brievenbus in de heg, zo'n groene.. Dus als je dat niet weet zie je die niet..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had altijd 1 persoon in de wijk, waar ik de krant aan de deur moest brengen(wist ik in het begin niet), maar die had buiten ook een brievenbus hangen waar ik hem altijd in deed. (anders moest ik eerst over een hekje klimmen en dat ga ik echt niet doen.. )
Die borsteltjes vallen nog wel mee(hoewel sommigen wel hard zijn; tja, dan hebben die mensen een kapotte krant..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die borstels zijn irritant![]()
Dus misschien wilde die bezorger dat wel non-verbaal zeggen
Die kleine brievenbussen zijn irritant..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom? in mijn eigen bezorgerstijd had ik daar ook nooit last van?
maar ja, ik ga nu ook geen nieuwe terughangen
Of brievenbussen met een hoek van 90 graden, zodat je de post halverwege (als je grote enveloppen hebt) zowat dubbel moet vouwen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die borsteltjes vallen nog wel mee(hoewel sommigen wel hard zijn; tja, dan hebben die mensen een kapotte krant..) onze buren hebben een brievenbus met zo'n sluisje erin, Die moest je echt op een bepaalde manier openhouden om de krant er nog een beetje fatsoenlijk doorheen te kunnen doen..
bij sommigen maakte ik er ook een sport van om die folders zo ver mogelijk door de gang te lanceren.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kleine brievenbussen zijn irritant..Dat je krant 2 keer moet dubbelvouwen voor die erin past.. Maar soms waren die zo dik dat ik die letterlijk uit elkaar moest gaan plukken en in delen er door heen moest doen, want ja.. een smalle brievenbus is natuurlijk ook niet hoog
vond die krantenkokers altijd het fijnst.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kleine brievenbussen zijn irritant..Dat je krant 2 keer moet dubbelvouwen voor die erin past.. Maar soms waren die zo dik dat ik die letterlijk uit elkaar moest gaan plukken en in delen er door heen moest doen, want ja.. een smalle brievenbus is natuurlijk ook niet hoog
Ze hadden bij iemand 1 keer een hond te logerenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij sommigen maakte ik er ook een sport van om die folders zo ver mogelijk door de gang te lanceren.
vooral als er zo'n kleine kut keffer tegen de deur stond te springen
Haha ja, dat was leuk..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij sommigen maakte ik er ook een sport van om die folders zo ver mogelijk door de gang te lanceren.
Ja doe ik ook altijdquote:Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh die had ik niet. Wel gewoon gelukkig heel veel grote brievenbussenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vond die krantenkokers altijd het fijnst.gewoon oprollen en erin schuiven.
Had toen 1 huis waar gewoon een sleuf in de muur zat voor de brievenbus, die sleuf was groot zat, dus dat huis was heel makkelijk.
Hihi, het depot is bij mij 1 keer gebeld door iemand die klaagde over spinnen in z'n krant (die werd neit serieus genomen door het hoofdkantoor dus belde hij het depot maar rechtstreeksquote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doe ik ook altijd![]()
Altijd wel lachen als de post verscheurd wordt door zo'n gefrustreerde rat.
Dan zit ik echt zo van: gna gna gna
Ik had er maar 2 ofzo..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die had ik niet. Wel gewoon gelukkig heel veel grote brievenbussen
fluister je dan ook door de brievenbus om dat beest nog wat extra op te fokken?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doe ik ook altijd![]()
Altijd wel lachen als de post verscheurd wordt door zo'n gefrustreerde rat.
Dan zit ik echt zo van: gna gna gna
Dat niet, heb wel een keer zo'n hondje geraakt met de krant.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fluister je dan ook door de brievenbus om dat beest nog wat extra op te fokken?
Ik ben wel eens 's morgens uitgescholden door 1 iemand, die kreeg de krant om half 7 van mij, maar dat vond hij véél te laat. Naja, die krant moet er om 7 uur inliggen, dus ik heb m'n wijk omgegooid (dat maakte niet zoveel uit) om ervoor te zorgen dat ik daar voortaan pas om 5 voor 7 was. Ik laat me niet zomaar uitscheldenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik had er maar 2 ofzo..
Ook altijd iemand die in zijn ochtendjas naar buiten kwam om de krant aan te nemen. (zat gewoon achter het raam op mij te wachten.
toen ik nog bij mn ouders woonde stond ik altijd doordeweeks als eerst op.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel eens 's morgens uitgescholden door 1 iemand, die kreeg de krant om half 7 van mij, maar dat vond hij véél te laat. Naja, die krant moet er om 7 uur inliggen, dus ik heb m'n wijk omgegooid (dat maakte niet zoveel uit) om ervoor te zorgen dat ik daar voortaan pas om 5 voor 7 was. Ik laat me niet zomaar uitschelden
De meeste mensen waren ook gewoon hartstikke lief hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik nog bij mn ouders woonde stond ik altijd doordeweeks als eerst op.
als ik dan naar beneden kwam en precies op dat moment de krant op de mat viel riep ik wel door de deur om hem te bedanken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |