ik ben er tussendoorquote:
Dat bestaat alleen niet meerquote:
Dat doe ik dan ook nooitquote:Op maandag 18 maart 2013 15:11 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat trouwens best wel vermoeiend is om te doen?
Een handwas..
Wij hebben geen wasmachinequote:
Geen wasmachine? Waarom is dat? Zelfs een leven zonder droger kan ik me niet voorstellenquote:
Tsja.. studentenhuis en niemand heeft geld om een wasmachine te kopenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen wasmachine? Waarom is dat? Zelfs een leven zonder droger kan ik me niet voorstellen
Dat begrijp ik. Kun je dan niet een grote berg naar een wasserette brengen? Zo duur is dat toch niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tsja.. studentenhuis en niemand heeft geld om een wasmachine te kopen![]()
Vorig jaar ging het ook wel omdat ik toch bijna ieder weekend moest werken en het dus gewoon mee naar m'n ouders nam, maar als je al eens een paar weken niet daar geweest bent, dan raak ik door m'n kleren heen..
Die is wel erg op zijn centjes dan die huisbaas zegquote:Op maandag 18 maart 2013 15:16 schreef essnhills het volgende:
En onze huisbaas wil het ook liever niet hebben, hij heeft het bij m'n nieuwe huisgenootje zelfs in haar contract gezet dat ze geen wasmachine mag hebben
Maar goed, die bepaling staat bij mij en m'n andere huisgenootje er niet in, dus we zijn alsnog op zoek naar een goedkoop dingetje
Het is gewoon een beetje een rare man.. We hadden het eerder met hem besproken, maar hij wilde dat alleen als we een aansprakelijkheidsverzekering zouden afsluiten..quote:Op maandag 18 maart 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is wel erg op zijn centjes dan die huisbaas zeg
Hahaha, klinkt als een ouderwets mannetje dat altijd maar op van alles loopt te mopperenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje een rare man.. We hadden het eerder met hem besproken, maar hij wilde dat alleen als we een aansprakelijkheidsverzekering zouden afsluiten..(dat wij die gewoon hebben via onze ouders wilde hij niet aan
)
Er is ook een klein kamertje hier in huis, de we met veel moeite mogen gebruiken als eetkamertje.. Die stond eerst vol met zijn spullen..We hebben via zijn vrouw hem zover gekregen dat hij dat leeg haalde zodat we ergens een tafeltje konden neerzetten, maar de verwarming is daar stuk, en hij weigert die te maken omdat we dat kamertje officieel niet huren..
En we hebben een bepaling in het contract staan dat we niet mogen boren en stickers mogen plakken
Dat is het ookquote:Op maandag 18 maart 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, klinkt als een ouderwets mannetje dat altijd maar op van alles loopt te mopperen
Dat klinkt ook wel aannemelijk. Als een andere huurder het in het verleden heeft verpest is hij nu gewoon wat voorzichtig en maakt hij zich vast druk dat er weer zoiets gebeurd. Prima als er toch zo met hem te leven isquote:Op maandag 18 maart 2013 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is het ook![]()
Maar hij is nog wel een beetje te bespelen hoor.. Dat ik hier kwam wonen en m'n vader hoorde van die bepaling was het meteen van 'wat een onzin, natuurlijk mag je dat, wacht even, ik boor even gaatjes voor je rolgordijnen..'
We hebben een beetje het idee dat de vorige huurder niet echt tophuurders waren, en dat hij het eigenlijk wel prima vindt als je weet wat je doet, en dus niet lukraak zomaar ergens in gaat schroeven (ik heb bijvoorbeeld allemaal haken in m'n plafond hangen).
We hebben ook een keer gewoon gezegd, 'joh, we hebben te weinig ruimte in de keuken om dingen op te zetten, we hangen een extra plank op', en dat is gewoon prima![]()
ja hoor, we hebben weinig last van hem, al snap ik dan weer niet dat hij bij m'n nieuwe huisgenootje met zo'n wasmachine verbod komtquote:Op maandag 18 maart 2013 15:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel aannemelijk. Als een andere huurder het in het verleden heeft verpest is hij nu gewoon wat voorzichtig en maakt hij zich vast druk dat er weer zoiets gebeurd. Prima als er toch zo met hem te leven is
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 maart 2013 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja hoor, we hebben weinig last van hem, al snap ik dan weer niet dat hij bij m'n nieuwe huisgenootje met zo'n wasmachine verbod komt![]()
Maargoed, dat staat er bij ons niet in, dus ik denk dat als wij met de mededeling komen dat we een wasmachine hebben gekocht en dat we via onze ouders een aansprakelijkheidsverzekering hebben hij er niet een heel groot probleem van gaat maken hoor.
We zullen het zien, eerst moet die wasmachine er maar eens komenquote:
Dat is waar. Dat bespaard je een hoop zwaar werkquote:Op maandag 18 maart 2013 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen het zien, eerst moet die wasmachine er maar eens komen
Jupquote:Op maandag 18 maart 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat bespaard je een hoop zwaar werk
Hier regent het gelukkig niet, maar de zon schijnt ook niet meerquote:Op maandag 18 maart 2013 15:30 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier trouwens weer eens voor de verandering. Hoera
Kan wel een winkel met regenpakken beginnen
Dan zal de regen jouw kant wel uitkomenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier regent het gelukkig niet, maar de zon schijnt ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |