Wat ga je eten?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:32 schreef Marco001 het volgende:
En ik ben weer even thuis.. zo eten en dan fr naar de oosterburen toe...
Gewoon.. Mag ik dat niet vragen?quote:
quote:
Weet ik niet, moet nog eten.quote:
Ohquote:Op maandag 18 maart 2013 17:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet nog eten.
(pa is altijd pas om 6 uur thuis; werkt 50 uur per week. )
Ik ga straks wel naar de winkel..quote:Op maandag 18 maart 2013 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik eet vandaag heel saai en simpel een soepje denk ik.. of ik moet zo nog even richting winkel gaan.. Ik weet het nog niet..
Mja, Groningen - Delft - Duitsland, is toch niet heel erg om?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ga straks wel naar de winkel..Kan wel wat voor je meenemen, heb je alleen zo weinig aan.
haha, neejoh. maar 3 uur ofzo omrijden in totaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, Groningen - Delft - Duitsland, is toch niet heel erg om?
Dat bedoel ik! Is niks toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha, neejoh. maar 3 uur ofzo omrijden in totaal.
Nou, haal jij dan iets te snacken voor vanavond?quote:
Jij wilt wat mensen hierheen trekken?quote:
je hebt me deur.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij wilt wat mensen hierheen trekken?
Ik ken je toch schatquote:
ik zag dit en moest lachenquote:
Teringquote:
sorryquote:Op maandag 18 maart 2013 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tering![]()
MK ik moet aan het werk!Leidt mij eens niet zo af met onzinfilmpjes!
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorryzal ik dan ook niet vertellen over mn rijles
![]()
nee jij moet werkenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat ben jij gemeen zeg
![]()
*nieuwsgierig*![]()
iets met moeilijk doen verplichtingen niet uitslapen en geldquote:
Maar ik moet ook etenquote:
ohw dat jaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
iets met moeilijk doen verplichtingen niet uitslapen en geld
Heb een choco paashaas gekocht.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, haal jij dan iets te snacken voor vanavond?
quote:
Ik heb vandaag geen tijd om te sportenquote:
Lekkerquote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb een choco paashaas gekocht.Ook een stukje?
![]()
Record trouwens, in 75 minuten heen en terug incl. boodschappen, tanken en voor een brug wachten..
Ik ben trouwens blij dat ik normaliter op gas rijd, Betaalde in Duitsland dik 50,- voor zo'n 30 liter benzine, was 1,55 de liter.en ik had nog niet eens de tank leeg. Met gas heb ik een volle tank(52 liter) voor 35,-
Ook lekker.quote:
Aah, feest van herkenning.. Bovenste draaiden ze toen ik in groep 8 zat..quote:
Die olifant reclame is gewoon baas jaquote:
Hmm.. tv kijken, daar heb ik eigenlijk ook wel zin inquote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ook lekker.
Zit nu Aution Hunter te kijken, wel geinig.
Klopt. Ik denk dat ik toen al ergens op het middelbare zat (Ik ging in 93 naar de middelbare).quote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Aah, feest van herkenning.. Bovenste draaiden ze toen ik in groep 8 zat..
Zonder hem te hebben gezien; dat is die met een olifant die in het dierenpark word getreiterd door dat jochie, maar vervolgens weer word teruggepakt.
Toen was ik 3quote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat ik toen al ergens op het middelbare zat (Ik ging in 93 naar de middelbare).
Die met dat zoenen vind ik zelf wat minder, zeker omdat die linkse gewoon een stuk knapper is dan die blonde opgedirkte hoer
Ouwe zakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |