helaas geeft buienradar je gelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal de regen jouw kant wel uitkomen
Die krijg je dan ook nogquote:Op maandag 18 maart 2013 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
helaas geeft buienradar je gelijk
Maar deze regen komt uit België, dus het is niet jouw regen
Neuj!quote:
Hier is het nog steeds droogquote:
Dat is hier helaas niet het gevalquote:Op maandag 18 maart 2013 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds droogOok al zegt buienradar van niet
Jaquote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef Stuart het volgende:
Deze reeks lijkt weer aardig dood te gaan eigenlijk
Precies, schiet niet op zoquote:Op maandag 18 maart 2013 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is met vlagen redelijk druk, maar nu zijn we toch alweer een behoorlijk tijdje met z'n tweeën weer
maar ik lust helemaal geen koffiequote:Op maandag 18 maart 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, schiet niet op zo
Je kunt altijd ook in de KSC komen posten. Je vind het daar vast leuk
Ik drink ook nooit koffie. Een enkeling maakt wel eens een opmerking over koffie maar over het algemeen gaat het daar alles behalve over eigenlijkquote:
Ja, ga eens wat doe met je luie donderquote:Op maandag 18 maart 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
En ik moet nu helemaal niet naar een andere SC gaan, ik moet m'n onderzoeksvoorstel afmaken..Hopelijk vanavond nog, dan kan een studiegenootje er nog even naar kijken en kan ik dat morgen nog even verwerken..
Lolquote:Op maandag 18 maart 2013 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink ook nooit koffie. Een enkeling maakt wel eens een opmerking over koffie maar over het algemeen gaat het daar alles behalve over eigenlijk
Nou ja, je kunt het altijd overwegen als het hier nog stiller gaat wordenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lolach, zie mijn laatste post..
Ik moet nu helemaal geen leuke dingen gaan doen
![]()
Ik zit hier anders met een enorm boek voor m'n neus! (ja echt, een methodologisch boek van 748 pagina'squote:Op maandag 18 maart 2013 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ga eens wat doe met je luie donder
Jupquote:Op maandag 18 maart 2013 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt het altijd overwegen als het hier nog stiller gaat worden
Dat is een flink boek dan zegquote:Op maandag 18 maart 2013 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit hier anders met een enorm boek voor m'n neus! (ja echt, een methodologisch boek van 748 pagina's) Gelukkig staan er wel bruikbare dingen in
Daar heb je gelijk in. Ik vraag me echter af of dat gaat gebeurenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Maar als hier de rest weer terugkomt is het hier ook weer gezellig![]()
Kloptquote:
ik weet het niet.. ik doe m'n bestquote:Op maandag 18 maart 2013 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik vraag me echter af of dat gaat gebeuren
We zien het vanzelf welquote:Op maandag 18 maart 2013 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik weet het niet.. ik doe m'n best
Werkse Stu!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:14 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond misschien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |