Heb zelf wel eens een wielrenner geholpen met een lekke band.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meeste mensen waren ook gewoon hartstikke lief hoor
1x heeft iemand zelfs m'n band opgepomptToen was die lek gegaan en die man kwam net naar buiten.. Hij zag dat en vroeg of ie hem even moest oppompen zodat ik weer even verder kon
Dat is toch lief?
je krijgt wat je verdientquote:Op maandag 18 maart 2013 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meeste mensen waren ook gewoon hartstikke lief hoor
1x heeft iemand zelfs m'n band opgepomptToen was die lek gegaan en die man kwam net naar buiten.. Hij zag dat en vroeg of ie hem even moest oppompen zodat ik weer even verder kon
Dat is toch lief?
Ik verdien veel maar krijg niet allesquote:
als ik mijn loonstrook zie, vind ik ook dat ik meer verdien dan dat ik krijgquote:Op maandag 18 maart 2013 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verdien veel maar krijg niet alles
Je bent parttime fokkerquote:Op maandag 18 maart 2013 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik mijn loonstrook zie, vind ik ook dat ik meer verdien dan dat ik krijg
Haha, ik zie de overbuurman wel eens buiten de post halen in z'n roze badjas met matching pantoffels.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar das wel oke, behulpzame mensenging ooit een keer een fietspomp lenen op zaterdag rond een uur of 11.. Mensen in badjassen
Ik hoef niet vaak door de regen te lopenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben je zeker wel vaak woest in Engeland?
Dat is helemaal verschrikkelijk inderdaadquote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Regen is nog tot daar aan toe.. Dat is dan nog schoon water.. Maar zo'n modderplas![]()
![]()
lolquote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, ik zie de overbuurman wel eens buiten de post halen in z'n roze badjas met matching pantoffels.
Dat scheelt weer in het woest zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 12:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet vaak door de regen te lopen
Ja dat is waar. Ik HAAT het echt namelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat scheelt weer in het woest zijn
whaha lol, alsof dat ook echt zou werken..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ten dan jongens, dus heel wat vrouwen van middelbare leeftijd in
Herkenbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik HAAT het echt namelijk
Ik weet nog wel dat als ik vroeger naar school moest fietsen in de regen ik op de fiets aan het schelden was
Nou dan kon ik elke dag wel schelden zowatquote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik HAAT het echt namelijk
Ik weet nog wel dat als ik vroeger naar school moest fietsen in de regen ik op de fiets aan het schelden was
Hahahaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Sinds ik een eigen auto heb ga ik zelfs als het maar een beetje waait eerder met de auto als op de fiets..
Hahahahaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dan kon ik elke dag wel schelden zowat
Maar een keer was het wel erg met het weer, hagelen en waaien .. Echt niet meer leuk. Botst een klasgenoot op een witte geparkeerde auto![]()
Auto had niets en klasgenoot ook niet, maar wat had ik gelachen zeg
Mwah, hier is eigenlijk altijd wel plek..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Als ik iets binnen 10 minuten kan lopen geef ik de voorkeur aan lopen aangezien parkeren hier lastig is
Dan is het wel lekkerquote:Op maandag 18 maart 2013 12:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, hier is eigenlijk altijd wel plek..
Ik ga hier zelfs nog met de auto als ik twee blokken verder moet zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Sinds ik een eigen auto heb ga ik zelfs als het maar een beetje waait eerder met de auto als op de fiets..
En lopen is geen optiequote:Op maandag 18 maart 2013 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga hier zelfs nog met de auto als ik twee blokken verder moet zijn.
Maar dat komt omdat men hier echt als gekken rijdt en ik mezelf op de fiets niet echt heel veilig voel
Ik zou daar niet van gediend zijn, maar ik ben dan ook een vrouwquote:Op maandag 18 maart 2013 12:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
whaha lol, alsof dat ook echt zou werken..![]()
Heb wel eens in de taxi gehad dat mij ook een lijntje coke werd aangeboden. Heb vriendelijk bedankt..
Wel dezelfde nacht werd er ook nog een paar enorme(zeker wel een F-cup) tieten in mijn gezicht gedrukt.
Ja dan ben ik een half uur aan het lopen en ik ben lui.quote:
Ik begrijp hetquote:Op maandag 18 maart 2013 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dan ben ik een half uur aan het lopen en ik ben lui.
echt waar?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daar niet van gediend zijn, maar ik ben dan ook een vrouw
Sommige vrouwen zouden dat wel kunnen waarderen overigens.. maar das een ander verhaal.quote:
True!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zouden dat wel kunnen waarderen overigens.. maar das een ander verhaal.
Eet smakelijkquote:
goed idee, eens kijken of we nog eitjes hebben. (ben nu thuis, pauze tot 14.50)quote:
Uit welk jaar komt ie?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
volgende week auto naar de garage. zal wel weer veul geld gaan kosten
Herkenbaar, bij mij werkt de ABS niet goed(bij koude start werkt ie niet, rij ik 3 km en start ik de motor opnieuw is er niks aan de hand.)quote:Op maandag 18 maart 2013 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En nu maakt ie rechts weer een raar geluid, maar ik weiger er nu mee naar de garage te gaan.
Ik vind het prima.
2005quote:Op maandag 18 maart 2013 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit welk jaar komt ie?
Kan niet zo veel geld zijn als de mijne
Binnen een jaar tijd: grote beurt (uit de apk kwam niets, maar toch een grote beurt gedaan) a 400 euro, nieuwe accu a 100 euro, nieuwe wiellagers a 400 euro, versleten brandstofklemmen a 80 euro.
Wollah...
De mijne vreet benzine.. wat zijn bobine's ?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Herkenbaar, bij mij werkt de ABS niet goed(bij koude start werkt ie niet, rij ik 3 km en start ik de motor opnieuw is er niks aan de hand.)
Vorige beurt was er trouwens niks bijzonders.maar heb ook wel grote beurten gehad van 800,- en 600,-.
Oh, en mijn auto vreet Bobine's.. elke 25.000 km gaat er wel een nieuw in.
Oh, en de passagiersstoel wil niet meer voorover klappen.
Ja, garages kunnen de normale mens toch van alles wijsmaken. ik kan ze toch niet tegensprekenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2005
is alleen beurt + vervangen gasveer, maar zal toch wel weer een paar honderd euro zijn
bobine's zorgen ervoor dat de bougie's stroom krijgen, en die zorgen er weer voor dat je motor het doet.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mijne vreet benzine.. wat zijn bobine's ?
Zou het de ABS zijn wat verantwoordelijk is voor dat rare geluid ?![]()
Een grote beurt van 800 eurowajooow.. wat hebben ze dan allemaal gedaan?
wil je het echt weten?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mijne vreet benzine.. wat zijn bobine's ?
Zou het de ABS zijn wat verantwoordelijk is voor dat rare geluid ?![]()
Een grote beurt van 800 eurowajooow.. wat hebben ze dan allemaal gedaan?
Dat laatste zijn dure dingen jaquote:Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bobine's zorgen ervoor dat de bougie's stroom krijgen, en die zorgen er weer voor dat je motor het doet.
Grote beurt was o.a. nieuwe distributie en wiellager.
nja, bij zo'n beurt kunnen ze makkelijk zeggen dat dingen vervangen moesten worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, garages kunnen de normale mens toch van alles wijsmaken. ik kan ze toch niet tegenspreken
Kostte 99 euro.. door de anwb, gewoon hier voor de deurquote:Op maandag 18 maart 2013 13:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, 80,- plus een uur loon dacht ik..
Ja dit.. ik sloop alles.quote:
oh, nee, dat valt best mee. ik kan best wel dingen zelf aan de auto, maar sommige dingen ga ik niet zelf aan morrenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |