Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor KG
En deze is voor Nikkie:
dit luisterde je in 2001 op mijn discman......HOE FOUT
[ Bericht 0% gewijzigd door Toekito op 17-03-2013 18:10:57 ]PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
geen idee.......quote:Op zondag 17 maart 2013 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit ie ergens tegen een cruciale grens aan?
Natuurlijk, dat had ik kunnen raden. Alle vrouwen vinden zichzelf immers te zwaarquote:
Daar heeft hij misschien wel zo zijn redenen voor though.quote:
nee johquote:Op zondag 17 maart 2013 16:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heeft hij misschien wel zo zijn redenen voor though.
Bij mij mag er wel wat af hoor.. Maar ben goed op weg!quote:Op zondag 17 maart 2013 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat had ik kunnen raden. Alle vrouwen vinden zichzelf immers te zwaar
Okayquote:Op zondag 17 maart 2013 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee joh:P hadtie maar niks op FB moeten zetten
Ik ben al jaren 16quote:Op zondag 17 maart 2013 16:03 schreef JJH het volgende:
Ik word over krap 2 jaar dertig, ik denk dat ik tegen die tijd nog maar een keer de 29 over doe.
Helemaal goed bezig dan meisjequote:Op zondag 17 maart 2013 16:03 schreef Sammers het volgende:
[..]
Bij mij mag er wel wat af hoor.. Maar ben goed op weg!
Thanks! Had jij nog goede voornemens?quote:
Nee, eigenlijk niet. Ik zou weer moeten gaan sporten en stoppen met drinken maar ben nog niet serieus genoeg geloof ikquote:Op zondag 17 maart 2013 16:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Thanks! Had jij nog goede voornemens?
Stoppen met drinken? Hoeveel drink je dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik zou weer moeten gaan sporten en stoppen met drinken maar ben nog niet serieus genoeg geloof ik
In flesjes ongeveer 5 flesjes per dag doordeweeks en ongeveer 7 of 8 in het weekendquote:Op zondag 17 maart 2013 16:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Stoppen met drinken? Hoeveel drink je dan?
Wat schattig dat je hier dan komt postenquote:
Dat is inderdaad best veel. Je kunt ook eerst minderen voordat je stopt..quote:Op zondag 17 maart 2013 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
In flesjes ongeveer 5 flesjes per dag doordeweeks en ongeveer 7 of 8 in het weekend
Daar moet ik inderdaad serieus eens mee aan de gang gaan. Ik zou 2 blikjes ipv 3 per dag kunnen drinken doordeweeks en misschien 3 ipv 5 of 6 in het weekendquote:Op zondag 17 maart 2013 16:09 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best veel. Je kunt ook eerst minderen voordat je stopt..
Dat vind ik nog steeds veel als ik eerlijk mag zijn. Maar ik ken je verder niet dus dat moet je zelf oordelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar moet ik inderdaad serieus eens mee aan de gang gaan. Ik zou 2 blikjes ipv 3 per dag kunnen drinken doordeweeks en misschien 3 ipv 5 of 6 in het weekend
Misschien is dat ook nog wel teveel inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 16:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds veel als ik eerlijk mag zijn. Maar ik ken je verder niet dus dat moet je zelf oordelen.
Ik was eerst ''verslaafd'' aan cola.. vreselijk
Dan beter om de dag denk ik, dan krijgt je lichaam meer tijd om te herstellen.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is dat ook nog wel teveel inderdaad
Ik weet niet zo goed wat ik ervoor in de plaats zou kunnen nemen![]()
Alcoholvrij bier? Koffie? Sapje? Frisdrank?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is dat ook nog wel teveel inderdaad
Ik weet niet zo goed wat ik ervoor in de plaats zou kunnen nemen![]()
Daar heb je wel een puntquote:Op zondag 17 maart 2013 16:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan beter om de dag denk ik, dan krijgt je lichaam meer tijd om te herstellen.
Misschien maar eens een en ander uitproberenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:12 schreef Sammers het volgende:
[..]
Alcoholvrij bier? Koffie? Sapje? Frisdrank?
Ziet er niet best uitquote:Op zondag 17 maart 2013 16:15 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen pretje om vandaag door Italië te fietsen mensen.
Daar ga ik ook weer naar toequote:Op zondag 17 maart 2013 16:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt
Eigenlijk zou ik alleen vrijdagavond en zaterdagavond willen drinken
Daarom! Succesquote:Op zondag 17 maart 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien maar eens een en ander uitproberen
Ondertussen ziet het er daar wel ietsje beter uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:15 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen pretje om vandaag door Italië te fietsen mensen.
anders nemen ze nog ff een snuifquote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ondertussen ziet het er daar wel ietsje beter uit.
Ik ben al jaren niet strengquote:Op zondag 17 maart 2013 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ga ik ook weer naar toe
Toevallig een maandje wat minder streng geweest
Surequote:Op zondag 17 maart 2013 16:19 schreef Toekito het volgende:
Ik zit braaf aan de theeMaarja ben natuurlijk compleet uit welk ritme dan ook.
Koeman, Koeman! Koeman, Koeman, we worden kampioen
Te veel gehadquote:
Das altijd wel lekkerquote:
Volgend jaarquote:Op zondag 17 maart 2013 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit ie ergens tegen een cruciale grens aan?
Ja maar het maakt in feite niet uit of je 1 biertje drinkt of 1 whiskey. Doordat het biertje veel groter is de alcohol hoeveelheid nagenoeg gelijkquote:
Bakkesquote:Op zondag 17 maart 2013 16:03 schreef JJH het volgende:
Ik word over krap 2 jaar dertig, ik denk dat ik tegen die tijd nog maar een keer de 29 over doe.
Ik drink eigenlijk nooit alcohol. Ik kan er echt niet tegenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar het maakt in feite niet uit of je 1 biertje drinkt of 1 whiskey. Doordat het biertje veel groter is de alcohol hoeveelheid nagenoeg gelijk
Really? Hahahaha, niet eens gezien nogquote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef Toekito het volgende:
GC / [KSC #5680] Lekker uitslapen! btw Stu dit topic staat in de spamrecords
Jij onderschat het formaat van mijn whiskeyquote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar het maakt in feite niet uit of je 1 biertje drinkt of 1 whiskey. Doordat het biertje veel groter is de alcohol hoeveelheid nagenoeg gelijk
Dan is het misschien maar het beste inderdaad dat je het niet drinktquote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit alcohol. Ik kan er echt niet tegen
Ik wel, keek of je al aan 400 zat maar in de 330 ergens.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Hahahaha, niet eens gezien nog![]()
Hahaha, jij neemt flinke glazen en schenkt ze ook nog eens redelijk volquote:Op zondag 17 maart 2013 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Jij onderschat het formaat van mijn whiskey
Alleen als m'n vriend erbij isquote:Op zondag 17 maart 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het misschien maar het beste inderdaad dat je het niet drinkt
Dat is wel erg veel inderdaad. Gelukkig zijn dagen als deze uitzonderingquote:Op zondag 17 maart 2013 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wel, keek of je al aan 400 zat maar in de 330 ergens.
ik ookquote:Op zondag 17 maart 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel inderdaad. Gelukkig zijn dagen als deze uitzondering
Nou ja, gelukkig, ik vond het wel gezellig vannacht eigenlijk
Gelukkig maar dat jullie dat ook vondenquote:
Doe je goedquote:
Wat ga je koken vanavond?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe je goed
Ik moet zo naar Tesco (kleine supermarkt) maar wacht nog even want het regent hard
Bestaat dat programma nog steeds?quote:
Nietquote:
Ik kook graag in het weekend! Laatst overheerlijke tortilla's gemaaktquote:Op zondag 17 maart 2013 17:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet
Ik haal iets makkelijks of ik laat iets bezorgen. Ik kook nooit in het weekend![]()
Vond dat ook wel een vermakelijk programmaquote:Op zondag 17 maart 2013 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Blijkt kijkers trekken he, dus ze blijven het uitzenden
Dat zou ik wel doen als ik iemand had die mee eet maar voor alleen mezelf ga ik geen moeite doenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik kook graag in het weekend! Laatst overheerlijke tortilla's gemaakt
Uitzending Gemistquote:Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vond dat ook wel een vermakelijk programma
Moet je wel doenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen als ik iemand had die mee eet maar voor alleen mezelf ga ik geen moeite doen
Dat klinkt wel zieligquote:Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen als ik iemand had die mee eet maar voor alleen mezelf ga ik geen moeite doen
Eigenlijk wel ja want het is altijd wel lekker. Ben nu een beetje in een ik heb er geen zin in periodequote:
Het is niet zielig bedoelt hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 17:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat klinkt wel zielig![]()
Als ik alleen voor mezelf eten kook, dan doe ik ook niets speciaals hoor..
Tja, zin, doe je het met tegenzinquote:Op zondag 17 maart 2013 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja want het is altijd wel lekker. Ben nu een beetje in een ik heb er geen zin in periode
Weet ikquote:
Nou...quote:Op zondag 17 maart 2013 17:11 schreef Sammers het volgende:
Maar lekker koken hoeft niet moeilijk te zijn....
Ik vind het ook niet moeilijk hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 17:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Weet ik
Maar lekker koken hoeft niet moeilijk te zijn of lang te duren!
ja.... de volgende keer wil ik warmtequote:Op zondag 17 maart 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel inderdaad. Gelukkig zijn dagen als deze uitzondering
Nou ja, gelukkig, ik vond het wel gezellig vannacht eigenlijk
Dat begrijp ik. Het is nu aftellen en dan krijgen we hopelijk mooi lente weerquote:Op zondag 17 maart 2013 17:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... de volgende keer wil ik warmte
Tesco klein.... nou die toen in de buurt van Quex park niet hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe je goed
Ik moet zo naar Tesco (kleine supermarkt) maar wacht nog even want het regent hard
Dit is dan ook een Tesco Expressquote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tesco klein.... nou die toen in de buurt van Quex park niet hoor
dus als ik naar Londen kom, mag ik genieten van je kookkunstenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kans acht ik nihil. Ik ga liever uit eten namelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dus als ik naar Londen kom, mag ik genieten van je kookkunsten![]()
10, 9, 8, 7, 6 ,5 ,4 ,3 ,2 ,1quote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Het is nu aftellen en dan krijgen we hopelijk mooi lente weer
Hahahaha dan krijg ik het wel erg drukquote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef MPG het volgende:
Dus elk weekend moet er een andere KSC'er naar Londen, zodat Stu elk weekend moet koken?
Er zijn toevallig van de week wat dingen aangepast. Geen idee of jij eruit bent gehaald eigenlijkquote:
Hahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef MPG het volgende:
Dus elk weekend moet er een andere KSC'er naar Londen, zodat Stu elk weekend moet koken?
Ow.... maar wel English breakfast tochquote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kans acht ik nihil. Ik ga liever uit eten namelijk
Blijkbaar wel. Wil iemand me er terug in zetten? Ben toch een vaste klant hierquote:Op zondag 17 maart 2013 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn toevallig van de week wat dingen aangepast. Geen idee of jij eruit bent gehaald eigenlijk
weer nachtdienst straks???quote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
Slapen wordt niks dus dan maar beetje rondje uitzending gemist maken
Heerlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 17:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow.... maar wel English breakfast toch
Full English Breakfastquote:Op zondag 17 maart 2013 17:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow.... maar wel English breakfast toch
ow....quote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk
Maar dat maak ik ook niet zelf hoor
Komt vast wel goed. Ik kan dat niet doen alleen als ik een topic openquote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Sammers het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Wil iemand me er terug in zetten? Ben toch een vaste klant hier
geen idee wat Mart precies aangepast heeftquote:
Black pudding mogen ze van mij houdenquote:
Jaquote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
black pudding??? is dat bloedworst??? zoiets toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:19 schreef Sammers het volgende:
Ik voel me buiten gesloten!
SammersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het helemaal nietsquote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow.... de nl variant lust ik wel ....met appel en ketchup op brood
![]()
Zoiets.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op een sneetje roggebrood en dan met appelstroopquote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow.... de nl variant lust ik wel ....met appel en ketchup op brood
![]()
Wat maak je wel zelf?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk
Maar dat maak ik ook niet zelf hoor
balkenbrij vind ik niet wat.... dus als het daartussen in zit... geef me dan maar de nl bloedworstquote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets.
Bloedworst / balkenbrij iets in die richting dacht ik...
muck? dat is zieligquote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hier is t droog.... ik heb kip met mukstoommaaltijd achtige toestand
ff uittesten
Ik heb ook hongerquote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hier is t droog.... ik heb kip met mukstoommaaltijd achtige toestand
ff uittesten
Niks mis met Muckipquote:
nee dat niet..... appelstroop weet ik nog niet zonet.... maar appel erbij vind ik wel wat hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Op een sneetje roggebrood en dan met appelstroop![]()
Zwartbroëd, met kerboet en kroet
Hij heeft mij er ook uitgehaaldquote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee wat Mart precies aangepast heeft
Ik kook 4 of 5 keer per week hoor. Ik kan van alles wel makenquote:
Balkenbrijquote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een boefjequote:
nope maar om nou muck te slachten en bij die kip te doen.....zo onaardig is ze nou ook weer niet.quote:
Grote jongenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kook 4 of 5 keer per week hoor. Ik kan van alles wel maken
Dat heeft niet lang geduurd dan toen ik je erin had gezetquote:
Zal ik een blik goed weer open maken?quote:
Dat zou fijn zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zal ik een blik goed weer open maken?
kan nooit dat conimex erop gezet heeft 1 Muckquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
muck???? nee nee.... ik geloof met groenten en saus moet nog een keer op de verpakking kijken
is t balkenbrij.... of dan hoef ik geen black puddingquote:
mehehehehequote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan nooit dat conimex erop gezet heeft 1 Muck
waar zou je die trouwens moeten kopen, er is er maar 1 dacht ik. Of is het MPG gelukt haar te klonen?quote:
Ik heb niks gekloond.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar zou je die trouwens moeten kopen, er is er maar 1 dacht ik. Of is het MPG gelukt haar te klonen?
Elzassert!quote:
ik weet niet eens wie t isquote:Op zondag 17 maart 2013 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar zou je die trouwens moeten kopen, er is er maar 1 dacht ik. Of is het MPG gelukt haar te klonen?
ohja wacht daar liep ze ooit ook rond.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb niks gekloond.
Misschien heeft ze het zelf gedaan? In t lab.
Muck is de ex van MPG, past niet in een simpel pannetje ondanks dat ze enorm afgevallen isquote:Op zondag 17 maart 2013 17:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie t is
Bij onbekende ingrediënten gooi ik er meestal gewoon wat anders in i.p.v. dat
oh......quote:Op zondag 17 maart 2013 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck is de ex van MPG, past niet in een simpel pannetje ondanks dat ze enorm afgevallen is
quote:
quote:
quote:
tot laterssssssssssquote:Op zondag 17 maart 2013 17:34 schreef Stuart het volgende:
Het lijkt nu even droog dus ik ga even weg
Dus als ik mijn frans op peil wil brengen ga ik gewoon tegen je aan ouwehoeren ;Pquote:Op zondag 17 maart 2013 17:35 schreef crv het volgende:
[..]klopt, daar woon ik ook, althans, Alsace
quote:
kan je proberen, maar jouw frans is waarschijnlijk beter dan mijnequote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus als ik mijn frans op peil wil brengen ga ik gewoon tegen je aan ouwehoeren ;P
oja? hier niet volgens mijquote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef JJH het volgende:
Toch wel fijn dat er meer supers op zondag los zijn, dan alleen de Spar.
owquote:Op zondag 17 maart 2013 17:37 schreef crv het volgende:
[..]
kan je proberen, maar jouw frans is waarschijnlijk beter dan mijne
das waarquote:Op zondag 17 maart 2013 17:37 schreef Toekito het volgende:
[..]meest duik je pas later op in het weekend toch?
nou danquote:
heb je gehakt ? -> hamburger makenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou dan
Ik heb wel brood in huis maar weinig voor erop
Ik woon dan in de 'grote stad' Zwolle, maar op véél gebieden is het niet mee dan een opgevoerd dorp...quote:
grote stadquote:Op zondag 17 maart 2013 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woon dan in de 'grote stad' Zwolle, maar op véél gebieden is het niet mee dan een opgevoerd dorp...
nee geloof het nietquote:
Want zelf kun je geen geld uitgeven?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee geloof het nietecht tijd voor een vrouw in huis ivm inkoopbeleid hier
teveel aan snoep/chips en niet aan zinnig etenquote:
Je lijkt Stu welquote:Op zondag 17 maart 2013 17:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
teveel aan snoep/chips en niet aan zinnig eten
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Hun naamen niet.En wel franstalig Canada.
Damn, ik voel me dom.
Ga ik zo ook aan beginnenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens dingen in pannen gooien.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens dingen in pannen laten gooien.
ja dat iddquote:Op zondag 17 maart 2013 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woon dan in de 'grote stad' Zwolle, maar op véél gebieden is het niet mee dan een opgevoerd dorp...
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Shoarma en gebakken aardappeltjes, geen zin in veel moeite vandaag.
Heb je daar een vrouw voor nodigquote:Op zondag 17 maart 2013 17:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee geloof het nietecht tijd voor een vrouw in huis ivm inkoopbeleid hier
Vleeschquote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je daar een vrouw voor nodig
Vleeesch is toch A mans world
alleen met biefstuk red je het niet en mijn salaris ook niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:
Maar voorraadjes en zorgen dat alles in huis is niet bepaald.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al een poosje.quote:
Voor 2 euro extra heb je er gebakken aardappeltjes en sla bijquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen met biefstuk red je het niet en mijn salaris ook niet.
biefstuk..... salaris..... gewoon jagen manquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen met biefstuk red je het niet en mijn salaris ook niet.
Ik wel, maar heb geen speklapjesquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat dus
hmmm speklapjes van de BBQ.......![]()
ik heb alleen geen BBQ
Ja okequote:Op zondag 17 maart 2013 17:50 schreef JJH het volgende:
Maar voorraadjes en zorgen dat alles in huis is niet bepaald.
quote:
Ik deed altijd boodschappen voor een dag of anderhalf, hooguit. Sinds dat ik samenwoon heb ik altijd minstens een half varken en een halve koe in de vriezer liggen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja okedat klopt ten dele wel denk ik
in mijn achtertuin?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
biefstuk..... salaris..... gewoon jagen man
Ik haal ook meest alleen voor de dag zelfquote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed altijd boodschappen voor een dag of anderhalf, hooguit. Sinds dat ik samenwoon heb ik altijd minstens een half varken en een halve koe in de vriezer liggen.
Ik eet het al zelden, dus nog minder is niet nodigquote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik nu ook niet..... ik probeer minder varkensvlees te eten
hehehequote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed altijd boodschappen voor een dag of anderhalf, hooguit. Sinds dat ik samenwoon heb ik altijd minstens een half varken en een halve koe in de vriezer liggen.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet het al zelden, dus nog minder is niet nodig
Ik herken het niet, maar ja, wie ben ikquote:Op zondag 17 maart 2013 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar voorraadjes en zorgen dat alles in huis is niet bepaald.
Nee. Ze wou wat info over konijnen hebben. Heb het kort gehoudenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef Toekito het volgende:
[..]wtf heb je heel 50 tinten per pm gestuurd?
Ze heeft een knien ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Ze wou wat info over konijnen hebben. Heb het kort gehouden
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Ze wou wat info over konijnen hebben. Heb het kort gehouden
Ja en ze heeft wat tips nodig om het knien nog leuker liever en toffer te krijgenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft een knien ja.
Buiten in het hok zien zitten.
Toek, ik heb al jaren konijnen. Flappie is inmiddels wel een beetjequote:
Youp is een beetje *insert gaapsmileyquote:Op zondag 17 maart 2013 18:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja en ze heeft wat tips nodig om het knien nog leuker liever en toffer te krijgen
[..]
Toek, ik heb al jaren konijnen. Flappie is inmiddels wel een beetje
youp is coolquote:
En toch hou ik van jequote:Op zondag 17 maart 2013 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb hem even voor je verbeterd.
Dank jequote:Op zondag 17 maart 2013 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb hem even voor je verbeterd.
OMGquote:Op zondag 17 maart 2013 18:13 schreef Toekito het volgende:
dit nr had ik ooit op cd........en toen Nikkie daar achter kwam was ik mijn discman die middag kwijt.
Oh en stond er ook op.
Wie bitte? Du lebst doch im Elsass?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:35 schreef crv het volgende:
[..]klopt, daar woon ik ook, althans, Alsace
Bushmeatquote:
Istie jarig?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:17 schreef DaMart het volgende:
Ook hier nog even: Van harte gefeliciteerd KG.
Neuh, maar van vrijdagavond tot vanmorgen niks anders gehadquote:
Schattig he?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:
Nijn, jij ontiegelijk schattig doch stoer ding dat je bentLeuk om je nu eens gezien te hebben!
...wat haar eigenlijk alleen maar schattiger maaktquote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
En boos dat ze kijkt als je dat zegt!
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
ik ook nog niet hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 18:49 schreef Toekito het volgende:
Ben ik de enige die Nijn nog niet in dr wangen geknepen heb?
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. En als feestje heeft hij zn voeten kaal laten knagen door vissies. Dat was iig het plan.
Zuipnijntjequote:Op zondag 17 maart 2013 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, maar van vrijdagavond tot vanmorgen niks anders gehad.
Jaquote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
Stoerquote:Op zondag 17 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:
Nijn, jij ontiegelijk schattig doch stoer ding dat je bentLeuk om je nu eens gezien te hebben!
Dat doe ik expres om nog meer aan die omschrijving te voldoenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
Ja joh. Zo schattig en klein en dan zo'n uit formaat zijnde beugelfles grolsch in je handquote:Op zondag 17 maart 2013 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stoer? En jij bent ook aardig en tof en lief
.
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja joh. Zo schattig en klein en dan zo'n uit formaat zijnde beugelfles grolsch in je hand
Vandaag was die niet eens in vorm en toch hou hij er steeds 2 van de tegenstander bezig....jammer dat de ballen die hij kaatst niet altijd raak zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 19:19 schreef JJH het volgende:
Ik ben absoluut geen Feyenoord of Pelle fan, maar ik kan niet anders zeggen dat het wel een echte spits is.
Die 1-0 was echt een klassegoal.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vandaag was die niet eens in vorm en toch hou hij er steeds 2 van de tegenstander bezig....jammer dat de ballen die hij kaatst niet altijd raak zijn
Dat absoluut maar hij kan zoveel beter.Gezien zijn eerdere wedstrijden voor Feyenoord.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
Ik heb maar chicken doner met patat gehaald
Was wel lekker maar ik had er veel te veel knoflooksaus op laten gooienquote:
Ik ga nu ff buiten kijken naar voerquote:Op zondag 17 maart 2013 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was wel lekker maar ik had er veel te veel knoflooksaus op laten gooien
Heb toch wel 3/4 opgegeten
Succesquote:
lekkahquote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
Friet bedoel je?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
Was wel aardig maar daar ben ik voorlopig ook van genezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |