Op een sneetje roggebrood en dan met appelstroopquote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow.... de nl variant lust ik wel ....met appel en ketchup op brood
![]()
Wat maak je wel zelf?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk
Maar dat maak ik ook niet zelf hoor
balkenbrij vind ik niet wat.... dus als het daartussen in zit... geef me dan maar de nl bloedworstquote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets.
Bloedworst / balkenbrij iets in die richting dacht ik...
muck? dat is zieligquote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hier is t droog.... ik heb kip met mukstoommaaltijd achtige toestand
ff uittesten
Ik heb ook hongerquote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hier is t droog.... ik heb kip met mukstoommaaltijd achtige toestand
ff uittesten
Niks mis met Muckipquote:
nee dat niet..... appelstroop weet ik nog niet zonet.... maar appel erbij vind ik wel wat hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Op een sneetje roggebrood en dan met appelstroop![]()
Zwartbroëd, met kerboet en kroet
Hij heeft mij er ook uitgehaaldquote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee wat Mart precies aangepast heeft
Ik kook 4 of 5 keer per week hoor. Ik kan van alles wel makenquote:
Balkenbrijquote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
black pudding??? is dat bloedworst??? zoiets toch?
Wat een boefjequote:
nope maar om nou muck te slachten en bij die kip te doen.....zo onaardig is ze nou ook weer niet.quote:
Grote jongenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kook 4 of 5 keer per week hoor. Ik kan van alles wel maken
Dat heeft niet lang geduurd dan toen ik je erin had gezetquote:
Zal ik een blik goed weer open maken?quote:
Dat zou fijn zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zal ik een blik goed weer open maken?
kan nooit dat conimex erop gezet heeft 1 Muckquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
muck???? nee nee.... ik geloof met groenten en saus moet nog een keer op de verpakking kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |