10, 9, 8, 7, 6 ,5 ,4 ,3 ,2 ,1quote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Het is nu aftellen en dan krijgen we hopelijk mooi lente weer
Hahahaha dan krijg ik het wel erg drukquote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef MPG het volgende:
Dus elk weekend moet er een andere KSC'er naar Londen, zodat Stu elk weekend moet koken?
Er zijn toevallig van de week wat dingen aangepast. Geen idee of jij eruit bent gehaald eigenlijkquote:
Hahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef MPG het volgende:
Dus elk weekend moet er een andere KSC'er naar Londen, zodat Stu elk weekend moet koken?
Ow.... maar wel English breakfast tochquote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kans acht ik nihil. Ik ga liever uit eten namelijk
Blijkbaar wel. Wil iemand me er terug in zetten? Ben toch een vaste klant hierquote:Op zondag 17 maart 2013 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn toevallig van de week wat dingen aangepast. Geen idee of jij eruit bent gehaald eigenlijk
weer nachtdienst straks???quote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
Slapen wordt niks dus dan maar beetje rondje uitzending gemist maken
Heerlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 17:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow.... maar wel English breakfast toch
Full English Breakfastquote:Op zondag 17 maart 2013 17:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow.... maar wel English breakfast toch
ow....quote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk
Maar dat maak ik ook niet zelf hoor
Komt vast wel goed. Ik kan dat niet doen alleen als ik een topic openquote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Sammers het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Wil iemand me er terug in zetten? Ben toch een vaste klant hier
geen idee wat Mart precies aangepast heeftquote:
Black pudding mogen ze van mij houdenquote:
Jaquote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
black pudding??? is dat bloedworst??? zoiets toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:19 schreef Sammers het volgende:
Ik voel me buiten gesloten!
SammersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het helemaal nietsquote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow.... de nl variant lust ik wel ....met appel en ketchup op brood
![]()
Zoiets.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op een sneetje roggebrood en dan met appelstroopquote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow.... de nl variant lust ik wel ....met appel en ketchup op brood
![]()
Wat maak je wel zelf?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk
Maar dat maak ik ook niet zelf hoor
balkenbrij vind ik niet wat.... dus als het daartussen in zit... geef me dan maar de nl bloedworstquote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets.
Bloedworst / balkenbrij iets in die richting dacht ik...
muck? dat is zieligquote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hier is t droog.... ik heb kip met mukstoommaaltijd achtige toestand
ff uittesten
Ik heb ook hongerquote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hier is t droog.... ik heb kip met mukstoommaaltijd achtige toestand
ff uittesten
Niks mis met Muckipquote:
nee dat niet..... appelstroop weet ik nog niet zonet.... maar appel erbij vind ik wel wat hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Op een sneetje roggebrood en dan met appelstroop![]()
Zwartbroëd, met kerboet en kroet
Hij heeft mij er ook uitgehaaldquote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee wat Mart precies aangepast heeft
Ik kook 4 of 5 keer per week hoor. Ik kan van alles wel makenquote:
Balkenbrijquote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een boefjequote:
nope maar om nou muck te slachten en bij die kip te doen.....zo onaardig is ze nou ook weer niet.quote:
Grote jongenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kook 4 of 5 keer per week hoor. Ik kan van alles wel maken
Dat heeft niet lang geduurd dan toen ik je erin had gezetquote:
Zal ik een blik goed weer open maken?quote:
Dat zou fijn zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zal ik een blik goed weer open maken?
kan nooit dat conimex erop gezet heeft 1 Muckquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
muck???? nee nee.... ik geloof met groenten en saus moet nog een keer op de verpakking kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |