Ik drink eigenlijk nooit alcohol. Ik kan er echt niet tegenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar het maakt in feite niet uit of je 1 biertje drinkt of 1 whiskey. Doordat het biertje veel groter is de alcohol hoeveelheid nagenoeg gelijk
Really? Hahahaha, niet eens gezien nogquote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef Toekito het volgende:
GC / [KSC #5680] Lekker uitslapen! btw Stu dit topic staat in de spamrecords
Jij onderschat het formaat van mijn whiskeyquote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar het maakt in feite niet uit of je 1 biertje drinkt of 1 whiskey. Doordat het biertje veel groter is de alcohol hoeveelheid nagenoeg gelijk
Dan is het misschien maar het beste inderdaad dat je het niet drinktquote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit alcohol. Ik kan er echt niet tegen
Ik wel, keek of je al aan 400 zat maar in de 330 ergens.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Hahahaha, niet eens gezien nog![]()
Hahaha, jij neemt flinke glazen en schenkt ze ook nog eens redelijk volquote:Op zondag 17 maart 2013 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Jij onderschat het formaat van mijn whiskey
Alleen als m'n vriend erbij isquote:Op zondag 17 maart 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het misschien maar het beste inderdaad dat je het niet drinkt
Dat is wel erg veel inderdaad. Gelukkig zijn dagen als deze uitzonderingquote:Op zondag 17 maart 2013 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wel, keek of je al aan 400 zat maar in de 330 ergens.
ik ookquote:Op zondag 17 maart 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel inderdaad. Gelukkig zijn dagen als deze uitzondering
Nou ja, gelukkig, ik vond het wel gezellig vannacht eigenlijk
Gelukkig maar dat jullie dat ook vondenquote:
Doe je goedquote:
Wat ga je koken vanavond?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe je goed
Ik moet zo naar Tesco (kleine supermarkt) maar wacht nog even want het regent hard
Bestaat dat programma nog steeds?quote:
Nietquote:
Ik kook graag in het weekend! Laatst overheerlijke tortilla's gemaaktquote:Op zondag 17 maart 2013 17:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet
Ik haal iets makkelijks of ik laat iets bezorgen. Ik kook nooit in het weekend![]()
Vond dat ook wel een vermakelijk programmaquote:Op zondag 17 maart 2013 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Blijkt kijkers trekken he, dus ze blijven het uitzenden
Dat zou ik wel doen als ik iemand had die mee eet maar voor alleen mezelf ga ik geen moeite doenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik kook graag in het weekend! Laatst overheerlijke tortilla's gemaakt
Uitzending Gemistquote:Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vond dat ook wel een vermakelijk programma
Moet je wel doenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen als ik iemand had die mee eet maar voor alleen mezelf ga ik geen moeite doen
Dat klinkt wel zieligquote:Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen als ik iemand had die mee eet maar voor alleen mezelf ga ik geen moeite doen
Eigenlijk wel ja want het is altijd wel lekker. Ben nu een beetje in een ik heb er geen zin in periodequote:
Het is niet zielig bedoelt hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 17:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat klinkt wel zielig![]()
Als ik alleen voor mezelf eten kook, dan doe ik ook niets speciaals hoor..
Tja, zin, doe je het met tegenzinquote:Op zondag 17 maart 2013 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja want het is altijd wel lekker. Ben nu een beetje in een ik heb er geen zin in periode
Weet ikquote:
Nou...quote:Op zondag 17 maart 2013 17:11 schreef Sammers het volgende:
Maar lekker koken hoeft niet moeilijk te zijn....
Ik vind het ook niet moeilijk hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 17:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Weet ik
Maar lekker koken hoeft niet moeilijk te zijn of lang te duren!
ja.... de volgende keer wil ik warmtequote:Op zondag 17 maart 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel inderdaad. Gelukkig zijn dagen als deze uitzondering
Nou ja, gelukkig, ik vond het wel gezellig vannacht eigenlijk
Dat begrijp ik. Het is nu aftellen en dan krijgen we hopelijk mooi lente weerquote:Op zondag 17 maart 2013 17:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... de volgende keer wil ik warmte
Tesco klein.... nou die toen in de buurt van Quex park niet hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe je goed
Ik moet zo naar Tesco (kleine supermarkt) maar wacht nog even want het regent hard
Dit is dan ook een Tesco Expressquote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tesco klein.... nou die toen in de buurt van Quex park niet hoor
dus als ik naar Londen kom, mag ik genieten van je kookkunstenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kans acht ik nihil. Ik ga liever uit eten namelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dus als ik naar Londen kom, mag ik genieten van je kookkunsten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |