Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor KG
En deze is voor Nikkie:
dit luisterde je in 2001 op mijn discman......HOE FOUT
[ Bericht 0% gewijzigd door Toekito op 17-03-2013 18:10:57 ]PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
geen idee.......quote:Op zondag 17 maart 2013 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit ie ergens tegen een cruciale grens aan?
Natuurlijk, dat had ik kunnen raden. Alle vrouwen vinden zichzelf immers te zwaarquote:
Daar heeft hij misschien wel zo zijn redenen voor though.quote:
nee johquote:Op zondag 17 maart 2013 16:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heeft hij misschien wel zo zijn redenen voor though.
Bij mij mag er wel wat af hoor.. Maar ben goed op weg!quote:Op zondag 17 maart 2013 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat had ik kunnen raden. Alle vrouwen vinden zichzelf immers te zwaar
Okayquote:Op zondag 17 maart 2013 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee joh:P hadtie maar niks op FB moeten zetten
Ik ben al jaren 16quote:Op zondag 17 maart 2013 16:03 schreef JJH het volgende:
Ik word over krap 2 jaar dertig, ik denk dat ik tegen die tijd nog maar een keer de 29 over doe.
Helemaal goed bezig dan meisjequote:Op zondag 17 maart 2013 16:03 schreef Sammers het volgende:
[..]
Bij mij mag er wel wat af hoor.. Maar ben goed op weg!
Thanks! Had jij nog goede voornemens?quote:
Nee, eigenlijk niet. Ik zou weer moeten gaan sporten en stoppen met drinken maar ben nog niet serieus genoeg geloof ikquote:Op zondag 17 maart 2013 16:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Thanks! Had jij nog goede voornemens?
Stoppen met drinken? Hoeveel drink je dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik zou weer moeten gaan sporten en stoppen met drinken maar ben nog niet serieus genoeg geloof ik
In flesjes ongeveer 5 flesjes per dag doordeweeks en ongeveer 7 of 8 in het weekendquote:Op zondag 17 maart 2013 16:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Stoppen met drinken? Hoeveel drink je dan?
Wat schattig dat je hier dan komt postenquote:
Dat is inderdaad best veel. Je kunt ook eerst minderen voordat je stopt..quote:Op zondag 17 maart 2013 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
In flesjes ongeveer 5 flesjes per dag doordeweeks en ongeveer 7 of 8 in het weekend
Daar moet ik inderdaad serieus eens mee aan de gang gaan. Ik zou 2 blikjes ipv 3 per dag kunnen drinken doordeweeks en misschien 3 ipv 5 of 6 in het weekendquote:Op zondag 17 maart 2013 16:09 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best veel. Je kunt ook eerst minderen voordat je stopt..
Dat vind ik nog steeds veel als ik eerlijk mag zijn. Maar ik ken je verder niet dus dat moet je zelf oordelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar moet ik inderdaad serieus eens mee aan de gang gaan. Ik zou 2 blikjes ipv 3 per dag kunnen drinken doordeweeks en misschien 3 ipv 5 of 6 in het weekend
Misschien is dat ook nog wel teveel inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 16:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds veel als ik eerlijk mag zijn. Maar ik ken je verder niet dus dat moet je zelf oordelen.
Ik was eerst ''verslaafd'' aan cola.. vreselijk
Dan beter om de dag denk ik, dan krijgt je lichaam meer tijd om te herstellen.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is dat ook nog wel teveel inderdaad
Ik weet niet zo goed wat ik ervoor in de plaats zou kunnen nemen![]()
Alcoholvrij bier? Koffie? Sapje? Frisdrank?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is dat ook nog wel teveel inderdaad
Ik weet niet zo goed wat ik ervoor in de plaats zou kunnen nemen![]()
Daar heb je wel een puntquote:Op zondag 17 maart 2013 16:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan beter om de dag denk ik, dan krijgt je lichaam meer tijd om te herstellen.
Misschien maar eens een en ander uitproberenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:12 schreef Sammers het volgende:
[..]
Alcoholvrij bier? Koffie? Sapje? Frisdrank?
Ziet er niet best uitquote:Op zondag 17 maart 2013 16:15 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen pretje om vandaag door Italië te fietsen mensen.
Daar ga ik ook weer naar toequote:Op zondag 17 maart 2013 16:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt
Eigenlijk zou ik alleen vrijdagavond en zaterdagavond willen drinken
Daarom! Succesquote:Op zondag 17 maart 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien maar eens een en ander uitproberen
Ondertussen ziet het er daar wel ietsje beter uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:15 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen pretje om vandaag door Italië te fietsen mensen.
anders nemen ze nog ff een snuifquote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ondertussen ziet het er daar wel ietsje beter uit.
Ik ben al jaren niet strengquote:Op zondag 17 maart 2013 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ga ik ook weer naar toe
Toevallig een maandje wat minder streng geweest
Surequote:Op zondag 17 maart 2013 16:19 schreef Toekito het volgende:
Ik zit braaf aan de theeMaarja ben natuurlijk compleet uit welk ritme dan ook.
Koeman, Koeman! Koeman, Koeman, we worden kampioen
Te veel gehadquote:
Das altijd wel lekkerquote:
Volgend jaarquote:Op zondag 17 maart 2013 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit ie ergens tegen een cruciale grens aan?
Ja maar het maakt in feite niet uit of je 1 biertje drinkt of 1 whiskey. Doordat het biertje veel groter is de alcohol hoeveelheid nagenoeg gelijkquote:
Bakkesquote:Op zondag 17 maart 2013 16:03 schreef JJH het volgende:
Ik word over krap 2 jaar dertig, ik denk dat ik tegen die tijd nog maar een keer de 29 over doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |