Wat een ellende zeg. Ik heb ze allemaal nog en gelukkig geen last. Lijkt me geen pretje om ze eruit te moeten laten halenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Sammers het volgende:
[..]
Twee (linkerkant). Over een paar weken mogen de andere twee er ook uit.
Ah, ja, da's wel ze makkelijk ,want die kunnen zich niet verwerenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij iedereen die hier nu niet actief aan het posten is ja
Preciesquote:Op zondag 17 maart 2013 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ja, da's wel ze makkelijk ,want die kunnen zich niet verweren
Stelt weinig voor hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een ellende zeg. Ik heb ze allemaal nog en gelukkig geen last. Lijkt me geen pretje om ze eruit te moeten laten halen
Achteraf valt het allemaal mee. Komt goed dusquote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een ellende zeg. Ik heb ze allemaal nog en gelukkig geen last. Lijkt me geen pretje om ze eruit te moeten laten halen
Gelukkig maarquote:Op zondag 17 maart 2013 15:42 schreef Sammers het volgende:
[..]
Achteraf valt het allemaal mee. Komt goed dus
Nee hoor. Het gaat me meer om wat anders.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:43 schreef Toekito het volgende:
Je gevoel voor humor is ook weggesneden Sam?
Volgens mij is dat hier niet eens te koop. Ga straks eens kijkenquote:
En een Sammers om het weg te spoelenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier niet eens te koop. Ga straks eens kijken
Wat is datquote:Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef D. het volgende:
[..]
En een Sammers om het weg te spoelen
Eh,..Slammers dus
Geen idee of dat typisch NL isquote:Op zondag 17 maart 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier niet eens te koop. Ga straks eens kijken
Ik eigenlijk ook niet. Tesco waar ik straks naartoe ga is vrij klein. Kan ook wel online even kijken straks bij Ocadoquote:
Nu even niet hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 15:41 schreef Toekito het volgende:
Die was te makkelijk ST, iedereen weet dat jij mijn droomvrouw bent normaal gesproken.
Oh cadeauquote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Tesco waar ik straks naartoe ga is vrij klein. Kan ook wel online even kijken straks bij Ocado
Is dat wel lekker, suikervrij? Ik vind Red Bull suikervrij namelijk niet bijzonderquote:
Dit is de enige suikervrije energydrink die lekkerder is dan de suikerversiequote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat wel lekker, suikervrij? Ik vind Red Bull suikervrij namelijk niet bijzonder
huh? Ik niet snap maar het zal wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat me meer om wat anders.
Dat is wel relaxed danquote:Op zondag 17 maart 2013 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is de enige suikervrije energydrink die lekkerder is dan de suikerversie
Het is sowieso niet lekkerquote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat wel lekker, suikervrij? Ik vind Red Bull suikervrij namelijk niet bijzonder
Ik vind het wel aardig. Wat drink jij graagquote:
groeten aan Thijsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hmpf, mijn laptop wordt afgepakt, zoonlief gaat even een spelletje doen![]()
Tot later liefjes
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
Tot later liefjes
Snel nog een kusje voor jouquote:
Tot later STquote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
Tot later liefjes
Ik drink graag cola zero. Maar drink tegenwoordig vaak waterquote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig. Wat drink jij graag
Water is wel erg gezond. Zou ik eigenlijk ook meer moeten drinkenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik drink graag cola zero. Maar drink tegenwoordig vaak water
Mijn goede voornemen is nog steeds niet van de baan!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Water is wel erg gezond. Zou ik eigenlijk ook meer moeten drinken
Welk voornemen is dat dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is nog steeds niet van de baan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |