Ga ik zo ook aan beginnenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens dingen in pannen gooien.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens dingen in pannen laten gooien.
ja dat iddquote:Op zondag 17 maart 2013 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woon dan in de 'grote stad' Zwolle, maar op véél gebieden is het niet mee dan een opgevoerd dorp...
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Shoarma en gebakken aardappeltjes, geen zin in veel moeite vandaag.
Heb je daar een vrouw voor nodigquote:Op zondag 17 maart 2013 17:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee geloof het nietecht tijd voor een vrouw in huis ivm inkoopbeleid hier
Vleeschquote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je daar een vrouw voor nodig
Vleeesch is toch A mans world
alleen met biefstuk red je het niet en mijn salaris ook niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:
Maar voorraadjes en zorgen dat alles in huis is niet bepaald.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al een poosje.quote:
Voor 2 euro extra heb je er gebakken aardappeltjes en sla bijquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen met biefstuk red je het niet en mijn salaris ook niet.
biefstuk..... salaris..... gewoon jagen manquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen met biefstuk red je het niet en mijn salaris ook niet.
Ik wel, maar heb geen speklapjesquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat dus
hmmm speklapjes van de BBQ.......![]()
ik heb alleen geen BBQ
Ja okequote:Op zondag 17 maart 2013 17:50 schreef JJH het volgende:
Maar voorraadjes en zorgen dat alles in huis is niet bepaald.
quote:
Ik deed altijd boodschappen voor een dag of anderhalf, hooguit. Sinds dat ik samenwoon heb ik altijd minstens een half varken en een halve koe in de vriezer liggen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja okedat klopt ten dele wel denk ik
in mijn achtertuin?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
biefstuk..... salaris..... gewoon jagen man
Ik haal ook meest alleen voor de dag zelfquote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed altijd boodschappen voor een dag of anderhalf, hooguit. Sinds dat ik samenwoon heb ik altijd minstens een half varken en een halve koe in de vriezer liggen.
Ik eet het al zelden, dus nog minder is niet nodigquote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik nu ook niet..... ik probeer minder varkensvlees te eten
hehehequote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed altijd boodschappen voor een dag of anderhalf, hooguit. Sinds dat ik samenwoon heb ik altijd minstens een half varken en een halve koe in de vriezer liggen.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet het al zelden, dus nog minder is niet nodig
Ik herken het niet, maar ja, wie ben ikquote:Op zondag 17 maart 2013 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar voorraadjes en zorgen dat alles in huis is niet bepaald.
Nee. Ze wou wat info over konijnen hebben. Heb het kort gehoudenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef Toekito het volgende:
[..]wtf heb je heel 50 tinten per pm gestuurd?
Ze heeft een knien ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Ze wou wat info over konijnen hebben. Heb het kort gehouden
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Ze wou wat info over konijnen hebben. Heb het kort gehouden
Ja en ze heeft wat tips nodig om het knien nog leuker liever en toffer te krijgenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft een knien ja.
Buiten in het hok zien zitten.
Toek, ik heb al jaren konijnen. Flappie is inmiddels wel een beetjequote:
Youp is een beetje *insert gaapsmileyquote:Op zondag 17 maart 2013 18:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja en ze heeft wat tips nodig om het knien nog leuker liever en toffer te krijgen
[..]
Toek, ik heb al jaren konijnen. Flappie is inmiddels wel een beetje
youp is coolquote:
En toch hou ik van jequote:Op zondag 17 maart 2013 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb hem even voor je verbeterd.
Dank jequote:Op zondag 17 maart 2013 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb hem even voor je verbeterd.
OMGquote:Op zondag 17 maart 2013 18:13 schreef Toekito het volgende:
dit nr had ik ooit op cd........en toen Nikkie daar achter kwam was ik mijn discman die middag kwijt.
Oh en stond er ook op.
Wie bitte? Du lebst doch im Elsass?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:35 schreef crv het volgende:
[..]klopt, daar woon ik ook, althans, Alsace
Bushmeatquote:
Istie jarig?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:17 schreef DaMart het volgende:
Ook hier nog even: Van harte gefeliciteerd KG.
Neuh, maar van vrijdagavond tot vanmorgen niks anders gehadquote:
Schattig he?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:
Nijn, jij ontiegelijk schattig doch stoer ding dat je bentLeuk om je nu eens gezien te hebben!
...wat haar eigenlijk alleen maar schattiger maaktquote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
En boos dat ze kijkt als je dat zegt!
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
ik ook nog niet hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 18:49 schreef Toekito het volgende:
Ben ik de enige die Nijn nog niet in dr wangen geknepen heb?
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. En als feestje heeft hij zn voeten kaal laten knagen door vissies. Dat was iig het plan.
Zuipnijntjequote:Op zondag 17 maart 2013 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, maar van vrijdagavond tot vanmorgen niks anders gehad.
Jaquote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
Stoerquote:Op zondag 17 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:
Nijn, jij ontiegelijk schattig doch stoer ding dat je bentLeuk om je nu eens gezien te hebben!
Dat doe ik expres om nog meer aan die omschrijving te voldoenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
Ja joh. Zo schattig en klein en dan zo'n uit formaat zijnde beugelfles grolsch in je handquote:Op zondag 17 maart 2013 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stoer? En jij bent ook aardig en tof en lief
.
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja joh. Zo schattig en klein en dan zo'n uit formaat zijnde beugelfles grolsch in je hand
Vandaag was die niet eens in vorm en toch hou hij er steeds 2 van de tegenstander bezig....jammer dat de ballen die hij kaatst niet altijd raak zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 19:19 schreef JJH het volgende:
Ik ben absoluut geen Feyenoord of Pelle fan, maar ik kan niet anders zeggen dat het wel een echte spits is.
Die 1-0 was echt een klassegoal.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vandaag was die niet eens in vorm en toch hou hij er steeds 2 van de tegenstander bezig....jammer dat de ballen die hij kaatst niet altijd raak zijn
Dat absoluut maar hij kan zoveel beter.Gezien zijn eerdere wedstrijden voor Feyenoord.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
Ik heb maar chicken doner met patat gehaald
Was wel lekker maar ik had er veel te veel knoflooksaus op laten gooienquote:
Ik ga nu ff buiten kijken naar voerquote:Op zondag 17 maart 2013 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was wel lekker maar ik had er veel te veel knoflooksaus op laten gooien
Heb toch wel 3/4 opgegeten
Succesquote:
lekkahquote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
Friet bedoel je?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
Was wel aardig maar daar ben ik voorlopig ook van genezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |