Zuipnijntjequote:Op zondag 17 maart 2013 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, maar van vrijdagavond tot vanmorgen niks anders gehad.
Jaquote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
En boos dat ze kijkt als je dat zegt!
Stoerquote:Op zondag 17 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:
Nijn, jij ontiegelijk schattig doch stoer ding dat je bentLeuk om je nu eens gezien te hebben!
Dat doe ik expres om nog meer aan die omschrijving te voldoenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
En boos dat ze kijkt als je dat zegt!
Ja joh. Zo schattig en klein en dan zo'n uit formaat zijnde beugelfles grolsch in je handquote:Op zondag 17 maart 2013 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stoer? En jij bent ook aardig en tof en lief
.
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja joh. Zo schattig en klein en dan zo'n uit formaat zijnde beugelfles grolsch in je hand
Vandaag was die niet eens in vorm en toch hou hij er steeds 2 van de tegenstander bezig....jammer dat de ballen die hij kaatst niet altijd raak zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 19:19 schreef JJH het volgende:
Ik ben absoluut geen Feyenoord of Pelle fan, maar ik kan niet anders zeggen dat het wel een echte spits is.
Die 1-0 was echt een klassegoal.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vandaag was die niet eens in vorm en toch hou hij er steeds 2 van de tegenstander bezig....jammer dat de ballen die hij kaatst niet altijd raak zijn
Dat absoluut maar hij kan zoveel beter.Gezien zijn eerdere wedstrijden voor Feyenoord.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
Ik heb maar chicken doner met patat gehaald
Was wel lekker maar ik had er veel te veel knoflooksaus op laten gooienquote:
Ik ga nu ff buiten kijken naar voerquote:Op zondag 17 maart 2013 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was wel lekker maar ik had er veel te veel knoflooksaus op laten gooien
Heb toch wel 3/4 opgegeten
Succesquote:
lekkahquote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
Friet bedoel je?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
Was wel aardig maar daar ben ik voorlopig ook van genezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |