Vleeschquote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je daar een vrouw voor nodig
Vleeesch is toch A mans world
alleen met biefstuk red je het niet en mijn salaris ook niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:
Maar voorraadjes en zorgen dat alles in huis is niet bepaald.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al een poosje.quote:
Voor 2 euro extra heb je er gebakken aardappeltjes en sla bijquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen met biefstuk red je het niet en mijn salaris ook niet.
biefstuk..... salaris..... gewoon jagen manquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen met biefstuk red je het niet en mijn salaris ook niet.
Ik wel, maar heb geen speklapjesquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat dus
hmmm speklapjes van de BBQ.......![]()
ik heb alleen geen BBQ
Ja okequote:Op zondag 17 maart 2013 17:50 schreef JJH het volgende:
Maar voorraadjes en zorgen dat alles in huis is niet bepaald.
quote:
Ik deed altijd boodschappen voor een dag of anderhalf, hooguit. Sinds dat ik samenwoon heb ik altijd minstens een half varken en een halve koe in de vriezer liggen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja okedat klopt ten dele wel denk ik
in mijn achtertuin?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
biefstuk..... salaris..... gewoon jagen man
Ik haal ook meest alleen voor de dag zelfquote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed altijd boodschappen voor een dag of anderhalf, hooguit. Sinds dat ik samenwoon heb ik altijd minstens een half varken en een halve koe in de vriezer liggen.
Ik eet het al zelden, dus nog minder is niet nodigquote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik nu ook niet..... ik probeer minder varkensvlees te eten
hehehequote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed altijd boodschappen voor een dag of anderhalf, hooguit. Sinds dat ik samenwoon heb ik altijd minstens een half varken en een halve koe in de vriezer liggen.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet het al zelden, dus nog minder is niet nodig
Ik herken het niet, maar ja, wie ben ikquote:Op zondag 17 maart 2013 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar voorraadjes en zorgen dat alles in huis is niet bepaald.
Nee. Ze wou wat info over konijnen hebben. Heb het kort gehoudenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef Toekito het volgende:
[..]wtf heb je heel 50 tinten per pm gestuurd?
Ze heeft een knien ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Ze wou wat info over konijnen hebben. Heb het kort gehouden
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Ze wou wat info over konijnen hebben. Heb het kort gehouden
Ja en ze heeft wat tips nodig om het knien nog leuker liever en toffer te krijgenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft een knien ja.
Buiten in het hok zien zitten.
Toek, ik heb al jaren konijnen. Flappie is inmiddels wel een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |