SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begin ik dus hopelijk morgen aanquote:Op zondag 17 maart 2013 12:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je al veel aan personen familierecht gedaan?
Ik ga vak voor vak, want beter haal ik 2 vakken goede voldoende dan 3 keer een 5je. Dus als ik huurrecht ken ga ik P&F leren, is ook maar 350 pagina's dus dat is in 3 dagen wel te doen gok ik zo (8 uur/dag, ~20 pag./uur).
Ga ik daarna door naar vak 3.
T scheelt dat de vakken daadwerkelijk leuk zijn, gaat het alleen niet sneller door want dan wil je ook alles weten
graag verwijderen![]()
Ja ik ga morgen ook bezig met dat boek, ben afgelopen weekend bezig geweest met het boek van burgerlijk procesrecht, ook zo'n Compendium.![]()
En ook zo'n leuk vakquote:Op zondag 17 maart 2013 12:43 schreef Ties02 het volgende:
Ja ik ga morgen ook bezig met dat boek, ben afgelopen weekend bezig geweest met het boek van burgerlijk procesrecht, ook zo'n Compendium.!
graag verwijderen![]()
Niet te zuipen dit arrest.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Ik haat europees recht met passie, maar dit is materie die ik op het hbo bij handelsrecht kreeg, prachtig vak.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat zal wel komen omdat ik Europees Recht moest overdoen.![]()
Cassis de Dijon is een vruchtenlikeurtje uit Frankrijk dat in Duitsland wordt verboden omdat er te weinig alcohol in zit. De importeur stelt dat dat een maatregel van gelijke werking als een kwantitatieve invoerbeperking is, en dus verboden op grond van het huidige artikel 34 Wv. Het Hof concludeert dat de maatregel niet strekt tot bescherming van de volksgezondheid of het algemeen belang in welke zin dan ook, maar enkel ziet op het weren van in andere landen volgens normale regels geproduceerde producten van de Duitse markt en dat selecteren op alcoholpercentage een belemmering van het handelsverkeer is en dus een inbreuk op 34 Wv.quote:![]()
Wat is het probleem?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:37 schreef Ties02 het volgende:
Hier mensen die verstand hebben van torrents?![]()
![]()
mogelijk onvoldoende bronnen krijg ik steedsen hij download dus niks meer
Heb firewall uitzondering toegelaten en UPNP poort staat aan![]()
Dankuquote:Op zondag 17 maart 2013 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cassis de Dijon is een vruchtenlikeurtje uit Frankrijk dat in Duitsland wordt verboden omdat er te weinig alcohol in zit. De importeur stelt dat dat een maatregel van gelijke werking als een kwantitatieve invoerbeperking is, en dus verboden op grond van het huidige artikel 34 Wv. Het Hof concludeert dat de maatregel niet strekt tot bescherming van de volksgezondheid of het algemeen belang in welke zin dan ook, maar enkel ziet op het weren van in andere landen volgens normale regels geproduceerde producten van de Duitse markt en dat selecteren op alcoholpercentage een belemmering van het handelsverkeer is en dus een inbreuk op 34 Wv.![]()
![]()
Nee hoorquote:
IGH, Reparation for Injuries, (Advies), 1949
IGH, Tehran Hostages (Verenigde Staten v. Iran), 1980, § 56-79
IGH, Nicaragua (Nicaragua v. Verenigde Staten), 1986, § 175-209
HR, NS v. FNV (‘Stakingsarrest’), 1986, § 3.1 en 3.2
EHRM, Berrehab v. Nederland, 1988, § 7-13, 19-29
IGH, Nuclear Weapons (GA), (Advies), 1996, § 1 en 37-73
arrest Van Gend & Loos, zaak 26/62
arrest Costa tegen ENEL, zaak 6/64
arrest Simmenthal II, zaak 106/77
arrest Titaandioxide, zaak C-300/89
arrest Marleasing, zaak C-106/89
arrest Kolpinghuis, zaak 80/86
arrest CILFIT, zaak 283/81
arrest Faccini Dori, zaak C-91/92
arrest Ursula Becker, zaak 8/81
arrest Marshall I, zaak 152/84![]()
Das ook weinigquote:Op zondag 17 maart 2013 14:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee hoor
IGH, Reparation for Injuries, (Advies), 1949
IGH, Tehran Hostages (Verenigde Staten v. Iran), 1980, § 56-79
IGH, Nicaragua (Nicaragua v. Verenigde Staten), 1986, § 175-209
HR, NS v. FNV (‘Stakingsarrest’), 1986, § 3.1 en 3.2
EHRM, Berrehab v. Nederland, 1988, § 7-13, 19-29
IGH, Nuclear Weapons (GA), (Advies), 1996, § 1 en 37-73
arrest Van Gend & Loos, zaak 26/62
arrest Costa tegen ENEL, zaak 6/64
arrest Simmenthal II, zaak 106/77
arrest Titaandioxide, zaak C-300/89
arrest Marleasing, zaak C-106/89
arrest Kolpinghuis, zaak 80/86
arrest CILFIT, zaak 283/81
arrest Faccini Dori, zaak C-91/92
arrest Ursula Becker, zaak 8/81
arrest Marshall I, zaak 152/84![]()
![]()
Nee, niet echtquote:Op zondag 17 maart 2013 14:31 schreef Maharbal het volgende:
Zo, doet er iemand nog wat interessants vandaag? Wilde plannen?![]()
jij?![]()
Ik heb net 2 kaasenvelopjes in de oven gedaan, dat was het wel weer voor vandaagquote:Op zondag 17 maart 2013 14:31 schreef Maharbal het volgende:
De samenvatting voor rechtssociologie bijwerken en AZ-Ajax kijken op een scherm van 4.3 inch. Wild genoeg?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:31 schreef Maharbal het volgende:
Wild thing!quote:Op zondag 17 maart 2013 14:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De samenvatting voor rechtssociologie bijwerken en AZ-Ajax kijken op een scherm van 4.3 inch. Wild genoeg?Uitgebreid programma!quote:Op zondag 17 maart 2013 14:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb net 2 kaasenvelopjes in de oven gedaan, dat was het wel weer voor vandaagMoet even de stad in straks, e.e.a. halen. Verder beetje dingen regelen. Zit nu nog even op kantoor, even iets afmaken.quote:![]()
Hoeveel werk jij nou effectief per week?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wild thing!
[..]
Uitgebreid programma!
[..]
Moet even de stad in straks, e.e.a. halen. Verder beetje dingen regelen. Zit nu nog even op kantoor, even iets afmaken.![]()
![]()
Mijn club benut de kansen eens een keertjequote:Op zondag 17 maart 2013 14:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wild thing!
[..]
Uitgebreid programma!
[..]
Moet even de stad in straks, e.e.a. halen. Verder beetje dingen regelen. Zit nu nog even op kantoor, even iets afmaken.
Mahar, kantoor op zondag? Damn.![]()
Ah joh, er is niemand hier. Muziekje aan, prima toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:00 schreef Maharbal het volgende:
Ah joh, er is niemand hier. Muziekje aan, prima toch
Het zijn wel fijne dagen inderdaad. Straks met Pasen ook weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fragmenten van 6 boekenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Alleen heb jij maar 1 boek en wij 6![]()
![]()
Europees recht, ik zit hier een beetje in mijn hoofd met "dont care dont care dont care"quote:Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waarvan je niet weet welke fragmenten
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Alleen heb jij maar 1 boek en wij 6Gaan we echt op dit niveau vakken vergelijken?
![]()
![]()
Het is bij ons trouwens gecombineerd met internationaal recht, is dat ook zo vreselijk?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Europees recht, ik zit hier een beetje in mijn hoofd met "dont care dont care dont care"
![]()
Ja, doe je meequote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]Gaan we echt op dit niveau vakken vergelijken?
![]()
Ik vind ze allebei niet zo vreselijk eigenlijk. Internationaal Recht is wel een stuk moeilijker - vind ik - omdat onder andere bij EU-recht alle stof vrij logisch geordend is, je geen last hebt van diplomatie en de regels voor doorwerking heel simpel zijn. Internationaal recht is echt een doolhof van verdragen, afspraken, losse regels, gewoonterechtquote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het is bij ons trouwens gecombineerd met internationaal recht, is dat ook zo vreselijk?![]()
![]()
Omdat het afgeleid is van het Franse abonner (afbakenen, limiteren), wat weer gebaseerd is op bodina (grenspaal)quote:![]()
ja. Vreselijk vakquote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het is bij ons trouwens gecombineerd met internationaal recht, is dat ook zo vreselijk?![]()
Wij gebruiken Kern van het Internationaal Publiekrecht van A. Nollkaemper.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:23 schreef TvhN het volgende:
Welk boek is aan te raden m.b.t. internationaal recht?![]()
Hier Internationaal Publiekrecht in Vogelvlucht.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:23 schreef TvhN het volgende:
Welk boek is aan te raden m.b.t. internationaal recht?![]()
Aha, dank je!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het afgeleid is van het Franse abonner (afbakenen, limiteren), wat weer gebaseerd is op bodina (grenspaal)![]()
In Utrecht gebruiken ze ook dit boek, zelf vind ik het wel een fijn boek.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij gebruiken Kern van het Internationaal Publiekrecht van A. Nollkaemper.Fijner dan De Hullu van materieel strafrecht.
![]()
![]()
Daar hadden wij Kelk.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:33 schreef solo020 het volgende:
[..]
In Utrecht gebruiken ze ook dit boek, zelf vind ik het wel een fijn boek.Fijner dan De Hullu van materieel strafrecht.
![]()
Ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ties, we hebben toch zo'n klapper voor elementair belastingrecht? Ik zie hem nergens staan op die klapperwinkeltjesite
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2013 18:41:51 ]![]()
Ik moet wel zeggen dat Groningen ook niet om aan te zien was. Tering, wat slecht. 0-3 is de uitslag van een leuke wedstrijd doorgaans maar dit is een grote uitzondering.quote:![]()
Klappersquote:Op zondag 17 maart 2013 18:41 schreef Etsu het volgende:
Ties, we hebben toch zo'n klapper voor elementair belastingrecht? Ik zie hem nergens staan op die klapperwinkeltjesite
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
er zat een spelfout inquote:Op zondag 17 maart 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
Leuk voetbalweekend. En Etsu, je gaat toch niet je opmerking wegeditten omdat Y ongesteld doet?zag ik te laat
![]()
ik moet eerlijk bekennen dat ik je niet snapquote:Op zondag 17 maart 2013 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom haal je dan niet enkel de spelfout weg als dat echt het punt was![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
welke opmerking eigenlijk, tot zover ik weet heb ik geen opmerking geplaatst?quote:quote:Op zondag 17 maart 2013 19:24 schreef Yreal het volgende:
Hehe, ik zat mij al af te vragen wanneer voetbal weer eens langs kwam![]()
Etsu reageerde op dat gedoe met de klappers, en waar Y het over had snap ik al helemaal nietquote:Op zondag 17 maart 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
Zal wel aan mij liggen dan. Negeer voorgaande.![]()
![]()
ja datquote:Op zondag 17 maart 2013 20:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Etsu reageerde op dat gedoe met de klappers, en waar Y het over had snap ik al helemaal niet![]()
Ik snap 'm dan ook niet. Gejank iedere weekquote:Op zondag 17 maart 2013 20:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Etsu reageerde op dat gedoe met de klappers, en waar Y het over had snap ik al helemaal niet![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap 'm dan ook niet. Gejank iedere week![]()
![]()
Is toch nog niet beschikbaar voor semester IIb?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:41 schreef Etsu het volgende:
Ties, we hebben toch zo'n klapper voor elementair belastingrecht? Ik zie hem nergens staan op die klapperwinkeltjesite![]()
Je dementeert.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:08 schreef Yreal het volgende:
Wacht hadden,er werd toch voetbal besproken?
of dementeer ik?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Op die site stond vanaf gisteren..quote:Op zondag 17 maart 2013 20:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is toch nog niet beschikbaar voor semester IIb?![]()
Bijna een uur voor je post, ja. En zelfs al was dat niet zo, waarom iedere week gaan lopen zeiken dat het over voetbal gaat? Het is echt schijtirritant. We snappen het. Je houdt niet van het spelletje.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:08 schreef Yreal het volgende:
Wacht hadden,er werd toch voetbal besproken?
of dementeer ik?![]()
Ik zit helemaal achterin tegen een muur zeg maar, doe ik altijd expres.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:11 schreef Ties02 het volgende:
Ik FOK! altijd in de trein, maar dan bedek ik mijn scherm welAnders ga ik in de gang zitten.
![]()
Als je gewoon FOK!t kan toch sowieso niemand op je scherm kijken of houd ik mijn telefoon anders vast dan jullie?![]()
Hahahquote:Op zondag 17 maart 2013 20:02 schreef Paxcon het volgende:
Nog een goede harlem shake voor de liefhebbers:die oudjes
![]()
![]()
Nee hoor, ik snap het ook niet. Again.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef Tchock het volgende:
Als je gewoon FOK!t kan toch sowieso niemand op je scherm kijken of houd ik mijn telefoon anders vast dan jullie?![]()
Laptop darling.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef Tchock het volgende:
Ga dan gewoon naar huisquote:Op zondag 17 maart 2013 20:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Op FOK! zitten in het computerlokaal op de uni.![]()
![]()
![]()
Kijk jij ook altijd op andermans schermpje dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:11 schreef Etsu het volgende:
FOK!ken in de trein, ben benieuwd of er FOK!kers zijn die FOK! herkennen.![]()
Meestal heb ik twee uur niks te doen als ik dat doe. Ik ben sowieso rond de 45 minuten onderweg naar huis.quote:![]()
Als het kan, soms. Benieuwd wat de naam is en als hij (!) weg is, dan ga ik altijd op Facebook zoekenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk jij ook altijd op andermans schermpje dan?![]()
Oh kut, ik heb net een rekening betaald die voor 17 - 03 - 2013 betaald had moeten worden om incassokosten te vermijden. Zal je maar net zien dat er weer een nieuwe rekening komt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Maar dan ga je toch niet in een computerlokaal op FOK zittenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Meestal heb ik twee uur niks te doen als ik dat doe. Ik ben sowieso rond de 45 minuten onderweg naar huis.Ga dan met studiegenoten hangen, broodjes eten enzo
of iets nuttigs doen zou ik zeggen
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het kan, soms. Benieuwd wat de naam is en als hij (!) weg is, dan ga ik altijd op Facebook zoeken![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het kan, soms. Benieuwd wat de naam is en als hij (!) weg is, dan ga ik altijd op Facebook zoeken![]()
![]()
![]()
incasso kosten mag pas na in gebrekenstelling !quote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef Ryon het volgende:
Oh kut, ik heb net een rekening betaald die voor 17 - 03 - 2013 betaald had moeten worden om incassokosten te vermijden. Zal je maar net zien dat er weer een nieuwe rekening komt.![]()
Ik wissel de zaken af. Als ik zin heb ga ik lekker naar de stad. hangen met anderen, maar als ik dingen te doen heb dan ga ik wel naar het computerlokaal waar ik naast FOK! ook andere dingen doe.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef NotGuilty het volgende:
Maar dan ga je toch niet in een computerlokaal op FOK zittenGa dan met studiegenoten hangen, broodjes eten enzo
of iets nuttigs doen zou ik zeggen
![]()
Ja, dat bleek deze te zijn. De rekeningen waren bij de buren naar binnen gegooid, maar daar zullen ze wel geen boodschap aan hebben.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
incasso kosten mag pas na in gebrekenstelling !For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Hoi Ryonquote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef Ryon het volgende:
Oh kut, ik heb net een rekening betaald die voor 17 - 03 - 2013 betaald had moeten worden om incassokosten te vermijden. Zal je maar net zien dat er weer een nieuwe rekening komt.![]()
Zo een vaart loopt dat meestal niet. Zeker niet nu het in het weekend valt, dat hebben ze nog niet verwerkt en als ze morgen of overmorgen eindelijk daar aan toe zijn is jouw betaling al binnen. Geen zorgenAnders voor de zekerheid morgen in de octhend even bellen en dan is het in orde.
![]()
etsu is altijd op jachtquote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
Buhh. Incassokosten zijn ook zo hoog altijdquote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef Ryon het volgende:
Oh kut, ik heb net een rekening betaald die voor 17 - 03 - 2013 betaald had moeten worden om incassokosten te vermijden. Zal je maar net zien dat er weer een nieuwe rekening komt.Hopen dat je ontsnapt.
![]()
Geen idee.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ben ik nog op tijd om over voetbal te praten ?![]()
Maar natuurlijk. Wat vond je van dit weekend?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ja, Cocu was weer vet goed en Mesi kan het ook wel een beetjequote:Op zondag 17 maart 2013 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Genoten natuurlijk. Toch een flinke horde,quote:Op zondag 17 maart 2013 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Wat vond je van dit weekend?
dat AZ.![]()
Haha lief. Je weet niet eens hoe Messi heet.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:21 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, Cocu was weer vet goed en Mesi kan het ook wel een beetje![]()
Je zult maar de titel verliezen in Alkmaarquote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Genoten natuurlijk. Toch een flinke horde,
dat AZ.![]()
![]()
Ron Jans komt misschien naar PEC, en Langeler gaat waarschijnlijk bij FC Groningen aan de slag. Wat een leuke uitwisseling zou dat zijn![]()
![]()
Lekker boeiend.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
Ik sta ergens op een foto met Rafael van der Vaart.
RAAK ME AAN BITCHIES.![]()
Nou ja dat bekerfinale-scenario is nu wel van de baan. PSV is geen kampioen nog en AZ moet nog vrezen voor playoffs.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zult maar de titel verliezen in Alkmaar![]()
Maher moet zich nog effe in de kijker spelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nou ja dat bekerfinale-scenario is nu wel van de baan. PSV is geen kampioen nog en AZ moet nog vrezen voor playoffs.![]()
Bekerfinalescenario? Dat AZ expres van PSV zou verliezen?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja dat bekerfinale-scenario is nu wel van de baan. PSV is geen kampioen nog en AZ moet nog vrezen voor playoffs.![]()
![]()
Juistquote:Op zondag 17 maart 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bekerfinalescenario? Dat AZ expres van PSV zou verliezen?![]()
![]()
Dat leek me sowieso niet erg realistisch. Op de huidige positie moet AZ vechten voor lijfsbehoud en als ze vier plekken hoger stonden heb je uitzicht op (beter) Europees voetbal wat je ook niet wil verspelen.quote:![]()
Nou ja. Minder risico in ieder geval.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat leek me sowieso niet erg realistisch. Op de huidige positie moet AZ vechten voor lijfsbehoud en als ze vier plekken hoger stonden heb je uitzicht op (beter) Europees voetbal wat je ook niet wil verspelen.![]()
Over 3 wedstrijden kan de wereld er voor az weer heel anders uitzien.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat leek me sowieso niet erg realistisch. Op de huidige positie moet AZ vechten voor lijfsbehoud en als ze vier plekken hoger stonden heb je uitzicht op (beter) Europees voetbal wat je ook niet wil verspelen.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Maar mijn punt is dus, of ze nou 16e, 11e, 7e of 3e staan, ze hebben in de huidige stand nooit belang bij met opzet punten verspelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Polacco het volgende:
[..]
Over 3 wedstrijden kan de wereld er voor az weer heel anders uitzien.![]()
Bron?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:24 schreef Tchock het volgende:
Ron Jans komt misschien naar PEC, en Langeler gaat waarschijnlijk bij FC Groningen aan de slag. Wat een leuke uitwisseling zou dat zijn![]()
Klopt, ik hoop dan ook dat het gewoon twee overwinningen worden voor AZ. Het is ook denk ik niet in de stijl van Verbeek of Advocaat om zo'n "ruil" te sluiten.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar mijn punt is dus, of ze nou 16e, 11e, 7e of 3e staan, ze hebben in de huidige stand nooit belang bij met opzet punten verspelen.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Weet niet zeker of je daar blij mee moet zijn. Was niet bepaald sterk bij Eindhoven en verder is hij nog nooit hoofdcoach geweest.quote:![]()
Hé leuk, een voetbaltopic!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Verbeek is daar veel te trots voor. Bovendien kan die man zo extreem slecht tegen zijn verliesquote:Op zondag 17 maart 2013 20:43 schreef Polacco het volgende:
[..]
Klopt, ik hoop dan ook dat het gewoon twee overwinningen worden voor AZ. Het is ook denk ik niet in de stijl van Verbeek of Advocaat om zo'n "ruil" te sluiten.![]()
![]()
Al een paar weken niet meer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wat stelt u voor?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen wij praten over niet-voetbal-dingen?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik heb interesse in alles behalve voetbal.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je interesses zijn, doe eens een voorstel.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Laten we eens roddelen over Spotless.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb interesse in alles behalve voetbal.![]()
Nee, lijkt mij ook niks...quote:Op zondag 17 maart 2013 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet niet zeker of je daar blij mee moet zijn. Was niet bepaald sterk bij Eindhoven en verder is hij nog nooit hoofdcoach geweest.![]()
Ik heb een graftakkenface, jij hebt een graftakkenface.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:13 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
bombaclat, met je graftakkenface![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik niet beng beng, mijn opa beng beng. Ik ping pingquote:Op zondag 17 maart 2013 21:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb een graftakkenface, jij hebt een graftakkenface.![]()
![]()
![]()
Generaal?? Pardon??![]()
Waar gaat dit over?
Dinoquote:
@ Bobbie, HC gaat morgen niet door hé?Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Stimmt.quote:
Ga denk ik niet naar de wg. Beetje zonde van mijn tijd om tentamenopgaven te bespreken.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Kan ik waarderen. Al was zijn laatste show baggerslecht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op voetbalcommentaar gaat zeuren.
Generaal?? Pardon??![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan ik waarderen. Al was zijn laatste show baggerslecht.ik heb de show nog niet gezien.
Generaal?? Pardon??![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op voetbalcommentaar gaat zeuren.
Dan ben je bij deze gewaarschuwd.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:26 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]ik heb de show nog niet gezien.
Ja, ik zie er niks over op Blackboard, vandaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stimmt.
Ga denk ik niet naar de wg. Beetje zonde van mijn tijd om tentamenopgaven te bespreken.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Wat een drama dat Groningen en wat kwam Ajax goed weg vandaag. Ik kreeg het toch wat benauwd. Zal wat zijn als voor het derde jaar op rij de titel gepakt wordt met een mooie zegereeks.![]()
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:32 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een drama dat Groningen en wat kwam Ajax goed weg vandaag. Ik kreeg het toch wat benauwd. Zal wat zijn als voor het derde jaar op rij de titel gepakt wordt met een mooie zegereeks.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik betwijfel het. Ajax domineert lang niet zo erg als vorig seizoenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:32 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een drama dat Groningen en wat kwam Ajax goed weg vandaag. Ik kreeg het toch wat benauwd. Zal wat zijn als voor het derde jaar op rij de titel gepakt wordt met een mooie zegereeks.Maar PSV speelt ook niet geweldig. Het lijkt er steeds meer op dat de winnaar van Ajax - PSV kampioen wordt, als Feyenoord geen stunt uithaalt in elk geval
![]()
![]()
Ik vond het anders redelijk geflatteerd. Na de 1-0 (die afgekeurd had moeten worden) heeft Groningen gedomineerd, echte spitsen hebben we echter niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:32 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een drama dat Groningen en wat kwam Ajax goed weg vandaag. Ik kreeg het toch wat benauwd. Zal wat zijn als voor het derde jaar op rij de titel gepakt wordt met een mooie zegereeks.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal jouw gesprekken ook gaan saboteren met sarcastische posts
Nouja, gedomineerd vond ik het niet. Twente sloeg niet toe, maar Groningen had ook zeer beperkt kansen en absoluut niet meer balbezit.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond het anders redelijk geflatteerd. Na de 1-0 (die afgekeurd had moeten worden) heeft Groningen gedomineerd, echte spitsen hebben we echter niet.![]()
Groningen creëerde echt vrijwel niets. Laat staan dat ze domineerdenquote:Groningen heeft de hele tweede helft vijf keer op doel geschoten en twee doelpunten tegen gekregen. Hoe is dat domineren?
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 17 maart 2013 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Heb je de scheids ook nog toegezongen Paxie?![]()
![]()
Dat is waar. Al moeten we vorig seizoen ook niet gaan ophemelen. PSV-Ajax wordt inderdaad zeer, zeer belangrijk. Als PSV een wat evenwichtiger aankoopbeleid had gevoerd, zou de club waarschijnlijk de onbetwiste kampioen worden.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ajax domineert lang niet zo erg als vorig seizoenMaar PSV speelt ook niet geweldig. Het lijkt er steeds meer op dat de winnaar van Ajax - PSV kampioen wordt, als Feyenoord geen stunt uithaalt in elk geval
![]()
Het was ver daar voor al over. Laatste schot op goal van FCG was in de 66e minuut, de rode kaart in de 80e.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Ja na die rode kaart was het natuurlijk over maar een groot deel was eenrichtingverkeer.![]()
Oh oke, misschien zit ik er dan naast.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was ver daar voor al over. Laatste schot op goal van FCG was in de 66e minuut, de rode kaart in de 80e.![]()
Nouja, over twee weken kunnen (moeten) jullie weer winnen. Dan heb je ademruimte naar onder toequote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, misschien zit ik er dan naast.![]()
![]()
Het seizoen is gewoon over voor Grunn. Het loopt niet lekker binnen de club: er is een negatieve wisselwerking tussen supporters en trainer/coach. Daarnaast doet de TM/TD niet bepaald succesvol werk. Die voorzitter kan ik overigens zeer waarderen.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, misschien zit ik er dan naast.![]()
Ja, nog maar 5 punten van nacompetitie verwijderdquote:Op zondag 17 maart 2013 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, over twee weken kunnen (moeten) jullie weer winnen. Dan heb je ademruimte naar onder toeNee precies. De laatste tijd hebben er alleen maar flopaankopen plaatsgevonden, ligt ook onder druk bij de supporters.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Het seizoen is gewoon over voor Grunn. Het loopt niet lekker binnen de club: er is een negatieve wisselwerking tussen supporters en trainer/coach. Daarnaast doet de TM/TD niet bepaald succesvol werk. Die voorzitter kan ik overigens zeer waarderen.![]()
Volgende wedstrijd Willem II moet echt geen probleem zijn. Dat team rol je met negen man nog opquote:Op zondag 17 maart 2013 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, nog maar 5 punten van nacompetitie verwijderd![]()
![]()
Wie stond er achter het vertrek van Holla naar ADO? Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:51 schreef Paxcon het volgende:
Nee precies. De laatste tijd hebben er alleen maar flopaankopen plaatsgevonden, ligt ook onder druk bij de supporters.![]()
Moeten we wel scoren. Alleen Willem II heeft minder gescoord, dus dat biedt anderzijds weer hoop.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd Willem II moet echt geen probleem zijn. Dat team rol je met negen man nog op![]()
PSV had de grootste moeite. Onderschat de kruiken niet: als de nood het hoogst is...quote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd Willem II moet echt geen probleem zijn. Dat team rol je met negen man nog op![]()
Geen idee, maar het middenveld is nog wel redelijk met Kieftenbeld, De Leeuw, Sparv, Ajilore (en inmiddels ook Lindgren). Holla is niet echt beduidend beter dan dit.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wie stond er achter het vertrek van Holla naar ADO? Onbegrijpelijk.![]()
Afgelopen drie wedstrijden hebben ze kansloos verloren van NAC, PEC en nipt gewonnen van VVV. Hoe hoog moet de nood nog worden?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
PSV had de grootste moeite. Onderschat de kruiken niet: als de nood het hoogst is...![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 17 maart 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgelopen drie wedstrijden hebben ze kansloos verloren van NAC, PEC en VVV. Hoe hoog moet de nood nog worden?![]()
Holla speelt elke wedstrijd goed bij ADO, bovendien man van de club en een leiderstype. De Leeuw is toch een echte spits?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, maar het middenveld is nog wel redelijk met Kieftenbeld, De Leeuw, Sparv, Ajilore (en inmiddels ook Lindgren). Holla is niet echt beduidend beter dan dit.![]()
De leeuw in naar mijn mening absoluut geen spits, meer aanvallende middenvelder. Komt ook wat snelheid te kort.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:56 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Holla speelt elke wedstrijd goed bij ADO, bovendien man van de club en een leiderstype. De Leeuw is toch een echte spits?![]()
Lezen. Heel veel lezen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:05 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat moest ik toch zonder mijn Boombasics![]()
Overigens ben ik precies dat juist wel aan het doen dit keer. Momenteel bezig het hele bestuursrechtboek samen te vatten.![]()
Ja, inderdaad.quote:Dat lijkt me zo ramp dat bestuursrecht.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:07 schreef Tchock het volgende:
Overigens ben ik precies dat juist wel aan het doen dit keer. Momenteel bezig het hele bestuursrechtboek samen te vatten.![]()
Het is echt om te janken. Juist daarom wil ik het (vroeg) helemaal doorwerken, want ik weet gewoon dat dit niet goed gaat komen als ik het uitstel tot daags voor het tentamen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:08 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
[..]
Dat lijkt me zo ramp dat bestuursrecht.![]()
Goed bezig. Toch fijn dat anderen dat dan weer leuk vinden, neem Ryon bijvoorbeeld. Waar ligt jouw voorkeur?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is echt om te janken. Juist daarom wil ik het (vroeg) helemaal doorwerken, want ik weet gewoon dat dit niet goed gaat komen als ik het uitstel tot daags voor het tentamen.![]()
Ik vind echt heel veel leuk. Vooral strafrecht en aansprakelijkheidsrecht, maar ook Europees, Staatsrecht, Internationaal en civielrechtelijke vakken vind ik interessantquote:Op zondag 17 maart 2013 22:11 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Goed bezig. Toch fijn dat anderen dat dan weer leuk vinden, neem Ryon bijvoorbeeld. Waar ligt jouw voorkeur?. Eigenlijk is bestuursrecht het enige vak dat me echt afschrikt, hoewel het volgens mij in de praktijk als je door de gortdroge theorie heen bent ook enorm uitdagend kan zijn.
![]()
Nou dan zit jij wel gebakken hier aan de UvA: eerste twee jaar geen keuze maken. Al een idee voor een bepaalde richting/master?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind echt heel veel leuk. Vooral strafrecht en aansprakelijkheidsrecht, maar ook Europees, Staatsrecht, Internationaal en civielrechtelijke vakken vind ik interessant. Eigenlijk is bestuursrecht het enige vak dat me echt afschrikt, hoewel het volgens mij in de praktijk als je door de gortdroge theorie heen bent ook enorm uitdagend kan zijn.
![]()
Geen flauw idee. Ik vind veel te veel leuk en veel te weinig écht veel boeiender dan de rest.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:16 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Nou dan zit jij wel gebakken hier aan de UvA: eerste twee jaar geen keuze maken. Al een idee voor een bepaalde richting/master?![]()
![]()
Al wel een idee voor keuzevakken in het derde jaar?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik vind veel te veel leuk en veel te weinig écht veel boeiender dan de rest.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat lijkt dus een dilemma te worden. Aan de ene kant leuk voor je studietijd, aan de andere kant is het ook wel fijn als je weet wat je wilt.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik vind veel te veel leuk en veel te weinig écht veel boeiender dan de rest.
[ Bericht 0% gewijzigd door SaulGoodman op 17-03-2013 22:25:25 ]![]()
Ik weet het echt niet. Fiscale vakken gaan doen voor een tweede bachelor? Een paar vakken bij een hele andere faculteit volgen? Andere optie?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Al wel een idee voor keuzevakken in het derde jaar?![]()
![]()
Stoppen met de studie. Dit wordt niets.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Fiscale vakken gaan doen voor een tweede bachelor? Een paar vakken bij een hele andere faculteit volgen? Andere optie?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Heb je dan ook echt twee bachelors gedaan? Nederlands Recht en Fiscaal Recht?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Fiscale vakken gaan doen voor een tweede bachelor? Een paar vakken bij een hele andere faculteit volgen? Andere optie?![]()
Ze moeten jou bij de advies-afdeling neerzetten.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stoppen met de studie. Dit wordt niets.![]()
Nee, natuurlijk niet. Daar is het veel te weinig voorquote:Op zondag 17 maart 2013 22:22 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Heb je dan ook echt twee beachelors gedaan? Nederlands Recht en Fiscaal Recht?Maar je kunt wel je halve fiscale bachelor in je keuzeruimte halen
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:23 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ze moeten jou bij de advies-afdeling neerzetten.
Ah zo.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Daar is het veel te weinig voorMaar je kunt wel je halve fiscale bachelor in je keuzeruimte halen
![]()
Haha, dat motto.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:25 schreef Tchock het volgende:
Hahah. Zit je toevallig even op wiki te lezen...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mensenrechten minor heb ik gedaan in het derde jaar. Vrij interessante materie. Dat misschien iets voor je?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Fiscale vakken gaan doen voor een tweede bachelor? Een paar vakken bij een hele andere faculteit volgen? Andere optie?Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Het probleem is niet dat ik geen interessante materie kan vinden, het probleem is dat ik alle materie interessant vind.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:29 schreef Polacco het volgende:
[..]
Mensenrechten minor heb ik gedaan in het derde jaar. Vrij interessante materie. Dat misschien iets voor je?![]()
Dan zou ik kijken wat qua arbeidsmarkt het aantrekkelijkst is.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat ik geen interessante materie kan vinden, het probleem is dat ik alle materie interessant vind.![]()
Maar dan pieker ik de hele tijd of ik niet verkeerd heb gekozen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dan zou ik kijken wat qua arbeidsmarkt het aantrekkelijkst is.. Überhaupt een studie kiezen was ook al een drama, ik heb alles van muziekwetenschap tot natuurkunde tot filosofie wel de revue laten passeren
![]()
![]()
Dan ben je tegenwoordig snel klaarquote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dan zou ik kijken wat qua arbeidsmarkt het aantrekkelijkst is.
Vrijetijdsmanagementadviseur?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan ben je tegenwoordig snel klaar![]()
Ben je ook een twijfelaartje? Ik wel. Het was voor mij ook geen eenvoudige keuze. Heb mezelf nog door de molen laten halen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dan pieker ik de hele tijd of ik niet verkeerd heb gekozen.. Überhaupt een studie kiezen was ook al een drama, ik heb alles van muziekwetenschap tot natuurkunde tot filosofie wel de revue laten passeren
![]()
Dan had je inderdaad theoretische natuurkunde moeten gaan studeren. Helaas.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dan pieker ik de hele tijd of ik niet verkeerd heb gekozen.. Überhaupt een studie kiezen was ook al een drama, ik heb alles van muziekwetenschap tot natuurkunde tot filosofie wel de revue laten passeren
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Weet je in ieder geval hoe je je vrije tijd moet indelen terwijl je in de bijstand zitquote:
Ik heb er serieus naar gekeken, ik had NT+NG-profiel dus het had prima gekund. Ben ook op de UU en de VU naar de natuurkundefaculteit geweestquote:Op zondag 17 maart 2013 22:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan had je inderdaad theoretische natuurkunde moeten gaan studeren. Helaas.![]()
Ik krijg toch altijd sterk het idee wanneer ik hier reacties zit te lezen over de juridische arbeidsperspectieven dat ik net zo goed MBO-fietstechnicus kan gaan volgen.![]()
Hey, gratis geld ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval hoe je je vrije tijd moet indelen terwijl je in de bijstand zitGrzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
De WWB is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
MBO'ers hebben sowieso veel betere baankansen dan WO'ers. Simpelweg omdat ze veel flexibeler zijn en veel meer nodig zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:38 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik krijg toch altijd sterk het idee wanneer ik hier reacties zit te lezen over de juridische arbeidsperspectieven dat ik net zo goed MBO-fietstechnicus kan gaan volgen.
Maar baankansen moeten niet je hele carrière beheersen.![]()
In plaats van rijk en autistisch zul je nu arm en ellendig sterven. Sorry.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er serieus naar gekeken, ik had NT+NG-profiel dus het had prima gekund. Ben ook op de UU en de VU naar de natuurkundefaculteit geweestFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ja, Theoretische Natuurkunde is echt een goudmijn. Wat was het, 110% wordt miljonair?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
In plaats van rijk en autistisch zul je nu arm en ellendig sterven. Sorry.![]()
Oké, slecht voorbeeld. Zit wel geld in though.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, Theoretische Natuurkunde is echt een goudmijn. Wat was het, 110% wordt miljonair?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Iedere studie 'zit geld in'. Ben benieuwd wat een gemiddelde natuurkundige verdient tien jaar na zijn studie vergeleken met wat andere disciplines.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oké, slecht voorbeeld. Zit wel geld in though.![]()
Ik denk dat je als MBO-fietstechnicus toch wel sneller aan een baan zou komen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:38 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik krijg toch altijd sterk het idee wanneer ik hier reacties zit te lezen over de juridische arbeidsperspectieven dat ik net zo goed MBO-fietstechnicus kan gaan volgen.![]()
Ik ken overigens mensen die hun studie hebben uitgezocht op percentage afgestudeerden dat miljonair wordt.![]()
+1.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat je als MBO-fietstechnicus toch wel sneller aan een baan zou komen.
Ik ken genoeg van die gasten. Was ik ook maar technischze rijden veel mooiere motoren dan ik
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
Ik ken overigens mensen die hun studie hebben uitgezocht op percentage afgestudeerden dat miljonair wordt.![]()
![]()
Econometrie is 1 op de 3.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
Voor natuurkunde kan ik het niet zeggen, maar ik heb twee mensen in de familie die scheikunde hebben gestudeerd en die zitten er niet slecht bij.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedere studie 'zit geld in'. Ben benieuwd wat een gemiddelde natuurkundige verdient tien jaar na zijn studie vergeleken met wat andere disciplines.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat was ook mijn reactie. Econometrie is de studie waar je voor moet gaan trouwens, 1 op de 6 studenten die begint wordt miljonair of zo. Al valt de helft af onderweg.quote:![]()
Niet gek veel. Een advocaat verdient significant meer.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedere studie 'zit geld in'. Ben benieuwd wat een gemiddelde natuurkundige verdient tien jaar na zijn studie vergeleken met wat andere disciplines.
De grote George van den Bergh http://nl.wikipedia.org/wiki/George_van_den_Bergh (ja, die van het arrest) was trouwens niet alleen staatsrechtgeleerde maar ook amateur natuurkundige. Rond de oorlog was het nog heel erg gebruikelijk dat juristen multi-disciplinair waren.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik ken ook iemand die gestopt is met school en miljonair is. Lekkere steekproef.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voor natuurkunde kan ik het niet zeggen, maar ik heb twee mensen in de familie die scheikunde hebben gestudeerd en die zitten er niet slecht bij.![]()
![]()
De 'Pope' heeft ook scheikunde gestudeerd, maar die geeft zijn geld echter aan de armen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voor natuurkunde kan ik het niet zeggen, maar ik heb twee mensen in de familie die scheikunde hebben gestudeerd en die zitten er niet slecht bij.![]()
Okquote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die gestopt is met school en miljonair is. Lekkere steekproef.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
op de een of andere manier zitten die gasten altijd boven in de grote bedrijven jaquote:Op zondag 17 maart 2013 22:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Ergens wel ironisch dat je een van de weinige mensen op aarde bent voor wie geld en stoffelijke zaken niets betekenen, en vervolgens gedwongen wordt in een belachelijk groot huis te wonen omringd door luxequote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
De 'Pope' heeft ook scheikunde gestudeerd, maar die geeft zijn geld echter aan de armen.![]()
Je weet hoeveel de katholieke kerk op de bank heeft staan en niet allemaal weggeeft aan armen?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
De 'Pope' heeft ook scheikunde gestudeerd, maar die geeft zijn geld echter aan de armen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wanneer komen mensen er nou achter dat je uberhaupt als wo afgestudeerde wel mooi gaat verdienen, helemaal tegen het midden/einde van je loopbaan.
Gemiddeld genomen.![]()
Ergens denk ik dat dat behoorlijk meevalt tegenwoordigquote:Op zondag 17 maart 2013 22:47 schreef Maharbal het volgende:
Wanneer komen mensen er nou achter dat je uberhaupt als wo afgestudeerde wel mooi gaat verdienen, helemaal tegen het midden/einde van je loopbaan.![]()
![]()
Dan moet je je (onrealistische) eisen bijstellen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat dat behoorlijk meevalt tegenwoordig![]()
Mijn meest vermogende familieleden hebben allemaal LTS of toneelschool gedaan. Pure tijd verspilling dat studeren.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die gestopt is met school en miljonair is. Lekkere steekproef.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Precies. Allemaal je wetbundel aan de wilgen hangen en staatsloten kopen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mijn meest vermogende familieleden hebben allemaal LTS of toneelschool gedaan. Pure tijd verspilling dat studeren.![]()
Ik heb echt een bak ellende meegemaakt om aan een hbo stageplek te komenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan moet je je (onrealistische) eisen bijstellen.. Ik ben al blij als ik straks een baan krijg
![]()
![]()
Het is inderdaad groot en klassiek ingericht, voor de rest valt het wel mee denk ik. Deze Jezuïet wil overigens telkens zelf betalen en in zo min mogelijk luxe leven.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ergens wel ironisch dat je een van de weinige mensen op aarde bent voor wie geld en stoffelijke zaken niets betekenen, en vervolgens gedwongen wordt in een belachelijk groot huis te wonen omringd door luxe![]()
Ehhh, valt wel mee? Heb je enig idee hoe groot en uitgebreid de Pauselijke vertrekken zijn?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Het is inderdaad groot en klassiek ingericht, voor de rest valt het wel mee denk ik. Deze Jezuïet wil overigens telkens zelf betalen en in zo min mogelijk luxe leven.Honderden mensen eigen staf, helicopterplatform, gigantische tuin, elk denkbaar vervoersmiddel inclusief vliegtuig, eigen auto's, helicopters. Eigen GSM-mast, energiecentrale, schuilkelders, enz. enz. enz.
![]()
Wat voor opleiding heeft ie gedaan?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
Art Langeler wordt Hoofd Opleidingen bij PSVOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Artje toch.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
Art Langeler wordt Hoofd Opleidingen bij PSV![]()
hoofdopleiding natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heeft ie gedaan?![]()
Ik hoopte dat hij hoofdcoach zou worden ergens. Maar hij heeft altijd gezegd het leuk te vinden een opleidingsfunctie te hebbenquote:![]()
![]()
Ik moest toch op de een of andere manier de tsunami aan vrijetijdsmanagers verdisconteren in m'n stelling.quote:![]()
Ja, dat mag wel wat minder ja. Maar het is de hoogste vertegenwoordiger van het ware geloof des gods natuurlijk, volgens de katholieken dan he. Deze Jezuïet maakt nogmaals niet overal gebruik van.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehhh, valt wel mee? Heb je enig idee hoe groot en uitgebreid de Pauselijke vertrekken zijn?Honderden mensen eigen staf, helicopterplatform, gigantische tuin, elk denkbaar vervoersmiddel inclusief vliegtuig, eigen auto's, helicopters. Eigen GSM-mast, energiecentrale, schuilkelders, enz. enz. enz.
![]()
Je kan als paus je eigen beleid gaan voeren?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehhh, valt wel mee? Heb je enig idee hoe groot en uitgebreid de Pauselijke vertrekken zijn?Honderden mensen eigen staf, helicopterplatform, gigantische tuin, elk denkbaar vervoersmiddel inclusief vliegtuig, eigen auto's, helicopters. Eigen GSM-mast, energiecentrale, schuilkelders, enz. enz. enz.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Nouja, ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij elke ochtend in die ongetwijfeld enorme professionele keuken zijn eigen bammetjes gaat staan smeren.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:57 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel wat minder ja. Maar het is de hoogste vertegenwoordiger van het ware geloof des gods natuurlijk, volgens de katholieken dan he. Deze Jezuïet neemt nogmaals niet overal gebruik van.![]()
Hij heeft nog in Buchenwald gezeten. Interessant, nooit geweten.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet gek veel. Een advocaat verdient significant meer.
De grote George van den Bergh http://nl.wikipedia.org/wiki/George_van_den_Bergh (ja, die van het arrest) was trouwens niet alleen staatsrechtgeleerde maar ook amateur natuurkundige. Rond de oorlog was het nog heel erg gebruikelijk dat juristen multi-disciplinair waren.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
In die keuken staan ook zeer eenvoudige mensen. Heb een reportage gezien van een dagelijkse dag uit het leven van de beste man. Het valt enorm mee.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij elke ochtend in die ongetwijfeld enorme professionele keuken zijn eigen bammetjes gaat staan smeren.![]()
Ik snap je reactie niet zo goed op mijn post, maar volgens mij wel. Ik weet niet in hoeverre de top van de Kerk democratisch ingericht is maar voor zover ik weet heeft de Paus wel heel erg veel inspraak.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:57 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je kan als paus je eigen beleid gaan voeren?![]()
Die Pauselijke paleistuin is wel echt een van de mooiste plekken ter wereld. Zou er graag een keer rondlopen![]()
![]()
![]()
Hij kan zijn eigen beleid gaan voeren dus hij kan als jezuïet zijnde er ook voor kiezen om zoveel luxe weg te doen als hij zelf wil.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je reactie niet zo goed op mijn post, maar volgens mij wel. Ik weet niet in hoeverre de top van de Kerk democratisch ingericht is maar voor zover ik weet heeft de Paus wel heel erg veel inspraak.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Ja, natuurlijk. Maar hij moet wel in de pauselijke vertrekken wonen en overal naartoe gebracht worden om normaal zijn functie te kunnen uitoefenen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:00 schreef Polacco het volgende:
[..]
Hij kan zijn eigen beleid gaan voeren dus hij kan als jezuïet zijnde er ook voor kiezen om zoveel luxe weg te doen als hij zelf wil.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: