Al een paar weken niet meer.quote:
Wat stelt u voor?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen wij praten over niet-voetbal-dingen?
Ik heb interesse in alles behalve voetbal.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je interesses zijn, doe eens een voorstel.
Laten we eens roddelen over Spotless.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb interesse in alles behalve voetbal.
Nee, lijkt mij ook niks...quote:Op zondag 17 maart 2013 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet niet zeker of je daar blij mee moet zijn. Was niet bepaald sterk bij Eindhoven en verder is hij nog nooit hoofdcoach geweest.
Ik heb een graftakkenface, jij hebt een graftakkenface.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:13 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
bombaclat, met je graftakkenface![]()
![]()
Ik niet beng beng, mijn opa beng beng. Ik ping pingquote:Op zondag 17 maart 2013 21:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb een graftakkenface, jij hebt een graftakkenface.![]()
Dinoquote:
Stimmt.quote:
Kan ik waarderen. Al was zijn laatste show baggerslecht.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op voetbalcommentaar gaat zeuren.
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan ik waarderen. Al was zijn laatste show baggerslecht.
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op voetbalcommentaar gaat zeuren.
Dan ben je bij deze gewaarschuwd.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:26 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]ik heb de show nog niet gezien.
Ja, ik zie er niks over op Blackboard, vandaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stimmt.
Ga denk ik niet naar de wg. Beetje zonde van mijn tijd om tentamenopgaven te bespreken.
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:32 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een drama dat Groningen en wat kwam Ajax goed weg vandaag. Ik kreeg het toch wat benauwd. Zal wat zijn als voor het derde jaar op rij de titel gepakt wordt met een mooie zegereeks.
Ik betwijfel het. Ajax domineert lang niet zo erg als vorig seizoenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:32 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een drama dat Groningen en wat kwam Ajax goed weg vandaag. Ik kreeg het toch wat benauwd. Zal wat zijn als voor het derde jaar op rij de titel gepakt wordt met een mooie zegereeks.
Ik vond het anders redelijk geflatteerd. Na de 1-0 (die afgekeurd had moeten worden) heeft Groningen gedomineerd, echte spitsen hebben we echter niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:32 schreef SaulGoodman het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal jouw gesprekken ook gaan saboteren met sarcastische posts
Nouja, gedomineerd vond ik het niet. Twente sloeg niet toe, maar Groningen had ook zeer beperkt kansen en absoluut niet meer balbezit.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond het anders redelijk geflatteerd. Na de 1-0 (die afgekeurd had moeten worden) heeft Groningen gedomineerd, echte spitsen hebben we echter niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |