Klopt, ik hoop dan ook dat het gewoon twee overwinningen worden voor AZ. Het is ook denk ik niet in de stijl van Verbeek of Advocaat om zo'n "ruil" te sluiten.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar mijn punt is dus, of ze nou 16e, 11e, 7e of 3e staan, ze hebben in de huidige stand nooit belang bij met opzet punten verspelen.
Weet niet zeker of je daar blij mee moet zijn. Was niet bepaald sterk bij Eindhoven en verder is hij nog nooit hoofdcoach geweest.quote:
Verbeek is daar veel te trots voor. Bovendien kan die man zo extreem slecht tegen zijn verliesquote:Op zondag 17 maart 2013 20:43 schreef Polacco het volgende:
[..]
Klopt, ik hoop dan ook dat het gewoon twee overwinningen worden voor AZ. Het is ook denk ik niet in de stijl van Verbeek of Advocaat om zo'n "ruil" te sluiten.
Al een paar weken niet meer.quote:
Wat stelt u voor?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen wij praten over niet-voetbal-dingen?
Ik heb interesse in alles behalve voetbal.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je interesses zijn, doe eens een voorstel.
Laten we eens roddelen over Spotless.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb interesse in alles behalve voetbal.
Nee, lijkt mij ook niks...quote:Op zondag 17 maart 2013 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet niet zeker of je daar blij mee moet zijn. Was niet bepaald sterk bij Eindhoven en verder is hij nog nooit hoofdcoach geweest.
Ik heb een graftakkenface, jij hebt een graftakkenface.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:13 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
bombaclat, met je graftakkenface![]()
![]()
Ik niet beng beng, mijn opa beng beng. Ik ping pingquote:Op zondag 17 maart 2013 21:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb een graftakkenface, jij hebt een graftakkenface.![]()
Dinoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |