Hahahquote:Op zondag 17 maart 2013 20:02 schreef Paxcon het volgende:
Nog een goede harlem shake voor de liefhebbers:
Nee hoor, ik snap het ook niet. Again.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef Tchock het volgende:
Als je gewoon FOK!t kan toch sowieso niemand op je scherm kijken of houd ik mijn telefoon anders vast dan jullie?
Laptop darling.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef Tchock het volgende:
Als je gewoon FOK!t kan toch sowieso niemand op je scherm kijken of houd ik mijn telefoon anders vast dan jullie?
Ga dan gewoon naar huisquote:Op zondag 17 maart 2013 20:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Op FOK! zitten in het computerlokaal op de uni.
Kijk jij ook altijd op andermans schermpje dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:11 schreef Etsu het volgende:
FOK!ken in de trein, ben benieuwd of er FOK!kers zijn die FOK! herkennen.
Meestal heb ik twee uur niks te doen als ik dat doe. Ik ben sowieso rond de 45 minuten onderweg naar huis.quote:
Als het kan, soms. Benieuwd wat de naam is en als hij (!) weg is, dan ga ik altijd op Facebook zoekenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk jij ook altijd op andermans schermpje dan?
Maar dan ga je toch niet in een computerlokaal op FOK zittenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Meestal heb ik twee uur niks te doen als ik dat doe. Ik ben sowieso rond de 45 minuten onderweg naar huis.
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het kan, soms. Benieuwd wat de naam is en als hij (!) weg is, dan ga ik altijd op Facebook zoeken
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het kan, soms. Benieuwd wat de naam is en als hij (!) weg is, dan ga ik altijd op Facebook zoeken
incasso kosten mag pas na in gebrekenstelling !quote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef Ryon het volgende:
Oh kut, ik heb net een rekening betaald die voor 17 - 03 - 2013 betaald had moeten worden om incassokosten te vermijden. Zal je maar net zien dat er weer een nieuwe rekening komt.
Ik wissel de zaken af. Als ik zin heb ga ik lekker naar de stad. hangen met anderen, maar als ik dingen te doen heb dan ga ik wel naar het computerlokaal waar ik naast FOK! ook andere dingen doe.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef NotGuilty het volgende:
Maar dan ga je toch niet in een computerlokaal op FOK zittenGa dan met studiegenoten hangen, broodjes eten enzo
of iets nuttigs doen zou ik zeggen
Ja, dat bleek deze te zijn. De rekeningen waren bij de buren naar binnen gegooid, maar daar zullen ze wel geen boodschap aan hebben.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
incasso kosten mag pas na in gebrekenstelling !
Hoi Ryonquote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef Ryon het volgende:
Oh kut, ik heb net een rekening betaald die voor 17 - 03 - 2013 betaald had moeten worden om incassokosten te vermijden. Zal je maar net zien dat er weer een nieuwe rekening komt.
etsu is altijd op jachtquote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Buhh. Incassokosten zijn ook zo hoog altijdquote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef Ryon het volgende:
Geen idee.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ben ik nog op tijd om over voetbal te praten ?
Maar natuurlijk. Wat vond je van dit weekend?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ja, Cocu was weer vet goed en Mesi kan het ook wel een beetjequote:Op zondag 17 maart 2013 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Genoten natuurlijk. Toch een flinke horde,quote:Op zondag 17 maart 2013 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Wat vond je van dit weekend?
Haha lief. Je weet niet eens hoe Messi heet.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:21 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, Cocu was weer vet goed en Mesi kan het ook wel een beetje
Je zult maar de titel verliezen in Alkmaarquote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Genoten natuurlijk. Toch een flinke horde,
dat AZ.
Lekker boeiend.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
Ik sta ergens op een foto met Rafael van der Vaart.
RAAK ME AAN BITCHIES.
Nou ja dat bekerfinale-scenario is nu wel van de baan. PSV is geen kampioen nog en AZ moet nog vrezen voor playoffs.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zult maar de titel verliezen in Alkmaar
Maher moet zich nog effe in de kijker spelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nou ja dat bekerfinale-scenario is nu wel van de baan. PSV is geen kampioen nog en AZ moet nog vrezen voor playoffs.
Bekerfinalescenario? Dat AZ expres van PSV zou verliezen?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja dat bekerfinale-scenario is nu wel van de baan. PSV is geen kampioen nog en AZ moet nog vrezen voor playoffs.
Juistquote:Op zondag 17 maart 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bekerfinalescenario? Dat AZ expres van PSV zou verliezen?
Dat leek me sowieso niet erg realistisch. Op de huidige positie moet AZ vechten voor lijfsbehoud en als ze vier plekken hoger stonden heb je uitzicht op (beter) Europees voetbal wat je ook niet wil verspelen.quote:
Nou ja. Minder risico in ieder geval.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat leek me sowieso niet erg realistisch. Op de huidige positie moet AZ vechten voor lijfsbehoud en als ze vier plekken hoger stonden heb je uitzicht op (beter) Europees voetbal wat je ook niet wil verspelen.
Over 3 wedstrijden kan de wereld er voor az weer heel anders uitzien.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat leek me sowieso niet erg realistisch. Op de huidige positie moet AZ vechten voor lijfsbehoud en als ze vier plekken hoger stonden heb je uitzicht op (beter) Europees voetbal wat je ook niet wil verspelen.
Maar mijn punt is dus, of ze nou 16e, 11e, 7e of 3e staan, ze hebben in de huidige stand nooit belang bij met opzet punten verspelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Polacco het volgende:
[..]
Over 3 wedstrijden kan de wereld er voor az weer heel anders uitzien.
Bron?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:24 schreef Tchock het volgende:
Ron Jans komt misschien naar PEC, en Langeler gaat waarschijnlijk bij FC Groningen aan de slag. Wat een leuke uitwisseling zou dat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |