Dan moet je je (onrealistische) eisen bijstellen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat dat behoorlijk meevalt tegenwoordig
Mijn meest vermogende familieleden hebben allemaal LTS of toneelschool gedaan. Pure tijd verspilling dat studeren.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die gestopt is met school en miljonair is. Lekkere steekproef.
Precies. Allemaal je wetbundel aan de wilgen hangen en staatsloten kopen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mijn meest vermogende familieleden hebben allemaal LTS of toneelschool gedaan. Pure tijd verspilling dat studeren.
Ik heb echt een bak ellende meegemaakt om aan een hbo stageplek te komenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan moet je je (onrealistische) eisen bijstellen.
Het is inderdaad groot en klassiek ingericht, voor de rest valt het wel mee denk ik. Deze Jezuïet wil overigens telkens zelf betalen en in zo min mogelijk luxe leven.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ergens wel ironisch dat je een van de weinige mensen op aarde bent voor wie geld en stoffelijke zaken niets betekenen, en vervolgens gedwongen wordt in een belachelijk groot huis te wonen omringd door luxe
Ehhh, valt wel mee? Heb je enig idee hoe groot en uitgebreid de Pauselijke vertrekken zijn?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Het is inderdaad groot en klassiek ingericht, voor de rest valt het wel mee denk ik. Deze Jezuïet wil overigens telkens zelf betalen en in zo min mogelijk luxe leven.
Wat voor opleiding heeft ie gedaan?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
Art Langeler wordt Hoofd Opleidingen bij PSV
Artje toch.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
Art Langeler wordt Hoofd Opleidingen bij PSV
hoofdopleiding natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heeft ie gedaan?
Ik hoopte dat hij hoofdcoach zou worden ergens. Maar hij heeft altijd gezegd het leuk te vinden een opleidingsfunctie te hebbenquote:
Ik moest toch op de een of andere manier de tsunami aan vrijetijdsmanagers verdisconteren in m'n stelling.quote:
Ja, dat mag wel wat minder ja. Maar het is de hoogste vertegenwoordiger van het ware geloof des gods natuurlijk, volgens de katholieken dan he. Deze Jezuïet maakt nogmaals niet overal gebruik van.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehhh, valt wel mee? Heb je enig idee hoe groot en uitgebreid de Pauselijke vertrekken zijn?Honderden mensen eigen staf, helicopterplatform, gigantische tuin, elk denkbaar vervoersmiddel inclusief vliegtuig, eigen auto's, helicopters. Eigen GSM-mast, energiecentrale, schuilkelders, enz. enz. enz.
Je kan als paus je eigen beleid gaan voeren?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehhh, valt wel mee? Heb je enig idee hoe groot en uitgebreid de Pauselijke vertrekken zijn?Honderden mensen eigen staf, helicopterplatform, gigantische tuin, elk denkbaar vervoersmiddel inclusief vliegtuig, eigen auto's, helicopters. Eigen GSM-mast, energiecentrale, schuilkelders, enz. enz. enz.
Nouja, ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij elke ochtend in die ongetwijfeld enorme professionele keuken zijn eigen bammetjes gaat staan smeren.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:57 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel wat minder ja. Maar het is de hoogste vertegenwoordiger van het ware geloof des gods natuurlijk, volgens de katholieken dan he. Deze Jezuïet neemt nogmaals niet overal gebruik van.
Hij heeft nog in Buchenwald gezeten. Interessant, nooit geweten.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet gek veel. Een advocaat verdient significant meer.
De grote George van den Bergh http://nl.wikipedia.org/wiki/George_van_den_Bergh (ja, die van het arrest) was trouwens niet alleen staatsrechtgeleerde maar ook amateur natuurkundige. Rond de oorlog was het nog heel erg gebruikelijk dat juristen multi-disciplinair waren.
In die keuken staan ook zeer eenvoudige mensen. Heb een reportage gezien van een dagelijkse dag uit het leven van de beste man. Het valt enorm mee.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij elke ochtend in die ongetwijfeld enorme professionele keuken zijn eigen bammetjes gaat staan smeren.
Ik snap je reactie niet zo goed op mijn post, maar volgens mij wel. Ik weet niet in hoeverre de top van de Kerk democratisch ingericht is maar voor zover ik weet heeft de Paus wel heel erg veel inspraak.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:57 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je kan als paus je eigen beleid gaan voeren?
Hij kan zijn eigen beleid gaan voeren dus hij kan als jezuïet zijnde er ook voor kiezen om zoveel luxe weg te doen als hij zelf wil.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je reactie niet zo goed op mijn post, maar volgens mij wel. Ik weet niet in hoeverre de top van de Kerk democratisch ingericht is maar voor zover ik weet heeft de Paus wel heel erg veel inspraak.
Ja, natuurlijk. Maar hij moet wel in de pauselijke vertrekken wonen en overal naartoe gebracht worden om normaal zijn functie te kunnen uitoefenen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:00 schreef Polacco het volgende:
[..]
Hij kan zijn eigen beleid gaan voeren dus hij kan als jezuïet zijnde er ook voor kiezen om zoveel luxe weg te doen als hij zelf wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |