Hey, gratis geld ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval hoe je je vrije tijd moet indelen terwijl je in de bijstand zit
De WWB is zo gek nog niet.quote:
MBO'ers hebben sowieso veel betere baankansen dan WO'ers. Simpelweg omdat ze veel flexibeler zijn en veel meer nodig zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:38 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik krijg toch altijd sterk het idee wanneer ik hier reacties zit te lezen over de juridische arbeidsperspectieven dat ik net zo goed MBO-fietstechnicus kan gaan volgen.
In plaats van rijk en autistisch zul je nu arm en ellendig sterven. Sorry.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er serieus naar gekeken, ik had NT+NG-profiel dus het had prima gekund. Ben ook op de UU en de VU naar de natuurkundefaculteit geweest
Ja, Theoretische Natuurkunde is echt een goudmijn. Wat was het, 110% wordt miljonair?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
In plaats van rijk en autistisch zul je nu arm en ellendig sterven. Sorry.
Oké, slecht voorbeeld. Zit wel geld in though.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, Theoretische Natuurkunde is echt een goudmijn. Wat was het, 110% wordt miljonair?
Iedere studie 'zit geld in'. Ben benieuwd wat een gemiddelde natuurkundige verdient tien jaar na zijn studie vergeleken met wat andere disciplines.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oké, slecht voorbeeld. Zit wel geld in though.
Ik denk dat je als MBO-fietstechnicus toch wel sneller aan een baan zou komen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:38 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik krijg toch altijd sterk het idee wanneer ik hier reacties zit te lezen over de juridische arbeidsperspectieven dat ik net zo goed MBO-fietstechnicus kan gaan volgen.
+1.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat je als MBO-fietstechnicus toch wel sneller aan een baan zou komen.
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
Ik ken overigens mensen die hun studie hebben uitgezocht op percentage afgestudeerden dat miljonair wordt.
Econometrie is 1 op de 3.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
Ik ken overigens mensen die hun studie hebben uitgezocht op percentage afgestudeerden dat miljonair wordt.
Voor natuurkunde kan ik het niet zeggen, maar ik heb twee mensen in de familie die scheikunde hebben gestudeerd en die zitten er niet slecht bij.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedere studie 'zit geld in'. Ben benieuwd wat een gemiddelde natuurkundige verdient tien jaar na zijn studie vergeleken met wat andere disciplines.
Dat was ook mijn reactie. Econometrie is de studie waar je voor moet gaan trouwens, 1 op de 6 studenten die begint wordt miljonair of zo. Al valt de helft af onderweg.quote:
Niet gek veel. Een advocaat verdient significant meer.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedere studie 'zit geld in'. Ben benieuwd wat een gemiddelde natuurkundige verdient tien jaar na zijn studie vergeleken met wat andere disciplines.
Ik ken ook iemand die gestopt is met school en miljonair is. Lekkere steekproef.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voor natuurkunde kan ik het niet zeggen, maar ik heb twee mensen in de familie die scheikunde hebben gestudeerd en die zitten er niet slecht bij.
De 'Pope' heeft ook scheikunde gestudeerd, maar die geeft zijn geld echter aan de armen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voor natuurkunde kan ik het niet zeggen, maar ik heb twee mensen in de familie die scheikunde hebben gestudeerd en die zitten er niet slecht bij.
Okquote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die gestopt is met school en miljonair is. Lekkere steekproef.
op de een of andere manier zitten die gasten altijd boven in de grote bedrijven jaquote:Op zondag 17 maart 2013 22:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ergens wel ironisch dat je een van de weinige mensen op aarde bent voor wie geld en stoffelijke zaken niets betekenen, en vervolgens gedwongen wordt in een belachelijk groot huis te wonen omringd door luxequote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
De 'Pope' heeft ook scheikunde gestudeerd, maar die geeft zijn geld echter aan de armen.
Je weet hoeveel de katholieke kerk op de bank heeft staan en niet allemaal weggeeft aan armen?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
De 'Pope' heeft ook scheikunde gestudeerd, maar die geeft zijn geld echter aan de armen.
Ergens denk ik dat dat behoorlijk meevalt tegenwoordigquote:Op zondag 17 maart 2013 22:47 schreef Maharbal het volgende:
Wanneer komen mensen er nou achter dat je uberhaupt als wo afgestudeerde wel mooi gaat verdienen, helemaal tegen het midden/einde van je loopbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |