Groningen creëerde echt vrijwel niets. Laat staan dat ze domineerdenquote:
Neequote:Op zondag 17 maart 2013 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Heb je de scheids ook nog toegezongen Paxie?
Dat is waar. Al moeten we vorig seizoen ook niet gaan ophemelen. PSV-Ajax wordt inderdaad zeer, zeer belangrijk. Als PSV een wat evenwichtiger aankoopbeleid had gevoerd, zou de club waarschijnlijk de onbetwiste kampioen worden.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ajax domineert lang niet zo erg als vorig seizoenMaar PSV speelt ook niet geweldig. Het lijkt er steeds meer op dat de winnaar van Ajax - PSV kampioen wordt, als Feyenoord geen stunt uithaalt in elk geval
Het was ver daar voor al over. Laatste schot op goal van FCG was in de 66e minuut, de rode kaart in de 80e.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Ja na die rode kaart was het natuurlijk over maar een groot deel was eenrichtingverkeer.
Oh oke, misschien zit ik er dan naast.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was ver daar voor al over. Laatste schot op goal van FCG was in de 66e minuut, de rode kaart in de 80e.
Nouja, over twee weken kunnen (moeten) jullie weer winnen. Dan heb je ademruimte naar onder toequote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, misschien zit ik er dan naast.
Het seizoen is gewoon over voor Grunn. Het loopt niet lekker binnen de club: er is een negatieve wisselwerking tussen supporters en trainer/coach. Daarnaast doet de TM/TD niet bepaald succesvol werk. Die voorzitter kan ik overigens zeer waarderen.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, misschien zit ik er dan naast.
Ja, nog maar 5 punten van nacompetitie verwijderdquote:Op zondag 17 maart 2013 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, over twee weken kunnen (moeten) jullie weer winnen. Dan heb je ademruimte naar onder toe
Nee precies. De laatste tijd hebben er alleen maar flopaankopen plaatsgevonden, ligt ook onder druk bij de supporters.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Het seizoen is gewoon over voor Grunn. Het loopt niet lekker binnen de club: er is een negatieve wisselwerking tussen supporters en trainer/coach. Daarnaast doet de TM/TD niet bepaald succesvol werk. Die voorzitter kan ik overigens zeer waarderen.
Volgende wedstrijd Willem II moet echt geen probleem zijn. Dat team rol je met negen man nog opquote:Op zondag 17 maart 2013 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, nog maar 5 punten van nacompetitie verwijderd
Wie stond er achter het vertrek van Holla naar ADO? Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:51 schreef Paxcon het volgende:
Nee precies. De laatste tijd hebben er alleen maar flopaankopen plaatsgevonden, ligt ook onder druk bij de supporters.
Moeten we wel scoren. Alleen Willem II heeft minder gescoord, dus dat biedt anderzijds weer hoop.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd Willem II moet echt geen probleem zijn. Dat team rol je met negen man nog op
PSV had de grootste moeite. Onderschat de kruiken niet: als de nood het hoogst is...quote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd Willem II moet echt geen probleem zijn. Dat team rol je met negen man nog op
Geen idee, maar het middenveld is nog wel redelijk met Kieftenbeld, De Leeuw, Sparv, Ajilore (en inmiddels ook Lindgren). Holla is niet echt beduidend beter dan dit.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wie stond er achter het vertrek van Holla naar ADO? Onbegrijpelijk.
Afgelopen drie wedstrijden hebben ze kansloos verloren van NAC, PEC en nipt gewonnen van VVV. Hoe hoog moet de nood nog worden?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
PSV had de grootste moeite. Onderschat de kruiken niet: als de nood het hoogst is...
Jaquote:Op zondag 17 maart 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgelopen drie wedstrijden hebben ze kansloos verloren van NAC, PEC en VVV. Hoe hoog moet de nood nog worden?
Holla speelt elke wedstrijd goed bij ADO, bovendien man van de club en een leiderstype. De Leeuw is toch een echte spits?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, maar het middenveld is nog wel redelijk met Kieftenbeld, De Leeuw, Sparv, Ajilore (en inmiddels ook Lindgren). Holla is niet echt beduidend beter dan dit.
De leeuw in naar mijn mening absoluut geen spits, meer aanvallende middenvelder. Komt ook wat snelheid te kort.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:56 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Holla speelt elke wedstrijd goed bij ADO, bovendien man van de club en een leiderstype. De Leeuw is toch een echte spits?
Lezen. Heel veel lezen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:05 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat moest ik toch zonder mijn Boombasics
Ja, inderdaad.quote:
Dat lijkt me zo ramp dat bestuursrecht.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:07 schreef Tchock het volgende:
Overigens ben ik precies dat juist wel aan het doen dit keer. Momenteel bezig het hele bestuursrechtboek samen te vatten.
Het is echt om te janken. Juist daarom wil ik het (vroeg) helemaal doorwerken, want ik weet gewoon dat dit niet goed gaat komen als ik het uitstel tot daags voor het tentamen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:08 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
[..]
Dat lijkt me zo ramp dat bestuursrecht.
Goed bezig. Toch fijn dat anderen dat dan weer leuk vinden, neem Ryon bijvoorbeeld. Waar ligt jouw voorkeur?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is echt om te janken. Juist daarom wil ik het (vroeg) helemaal doorwerken, want ik weet gewoon dat dit niet goed gaat komen als ik het uitstel tot daags voor het tentamen.
Ik vind echt heel veel leuk. Vooral strafrecht en aansprakelijkheidsrecht, maar ook Europees, Staatsrecht, Internationaal en civielrechtelijke vakken vind ik interessantquote:Op zondag 17 maart 2013 22:11 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Goed bezig. Toch fijn dat anderen dat dan weer leuk vinden, neem Ryon bijvoorbeeld. Waar ligt jouw voorkeur?
Nou dan zit jij wel gebakken hier aan de UvA: eerste twee jaar geen keuze maken. Al een idee voor een bepaalde richting/master?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind echt heel veel leuk. Vooral strafrecht en aansprakelijkheidsrecht, maar ook Europees, Staatsrecht, Internationaal en civielrechtelijke vakken vind ik interessant. Eigenlijk is bestuursrecht het enige vak dat me echt afschrikt, hoewel het volgens mij in de praktijk als je door de gortdroge theorie heen bent ook enorm uitdagend kan zijn.
Geen flauw idee. Ik vind veel te veel leuk en veel te weinig écht veel boeiender dan de rest.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:16 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Nou dan zit jij wel gebakken hier aan de UvA: eerste twee jaar geen keuze maken. Al een idee voor een bepaalde richting/master?
Al wel een idee voor keuzevakken in het derde jaar?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik vind veel te veel leuk en veel te weinig écht veel boeiender dan de rest.
Dat lijkt dus een dilemma te worden. Aan de ene kant leuk voor je studietijd, aan de andere kant is het ook wel fijn als je weet wat je wilt.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik vind veel te veel leuk en veel te weinig écht veel boeiender dan de rest.
Ik weet het echt niet. Fiscale vakken gaan doen voor een tweede bachelor? Een paar vakken bij een hele andere faculteit volgen? Andere optie?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Al wel een idee voor keuzevakken in het derde jaar?
Stoppen met de studie. Dit wordt niets.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Fiscale vakken gaan doen voor een tweede bachelor? Een paar vakken bij een hele andere faculteit volgen? Andere optie?
Heb je dan ook echt twee bachelors gedaan? Nederlands Recht en Fiscaal Recht?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Fiscale vakken gaan doen voor een tweede bachelor? Een paar vakken bij een hele andere faculteit volgen? Andere optie?
Ze moeten jou bij de advies-afdeling neerzetten.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stoppen met de studie. Dit wordt niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |