Geen eten wegkrijgen omdat overal slijm en zodra ik het te warm krijg, ga ik flauwvallen.quote:
lauw douchen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen eten wegkrijgen omdat overal slijm en zodra ik het te warm krijg, ga ik flauwvallen.
quote:
Neinz, maar het is een ordinaire keelontsteking/verkoudheid. Wordt wel minder ook, maar dinsdag was stiekem geen heel slim plan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
lauw douchen?
maar wel kut zeg, al naar de dokter geweest voor je slijmkwaal?
Mehquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neinz, maar het is een ordinaire keelontsteking/verkoudheid. Wordt wel minder ook, maar dinsdag was stiekem geen heel slim plan.
Omdat ik dacht dat het best ging.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mehhopelijk ben je snel beter!
En derp, waarom ben je gegaan dan?
Scumbag body is scumbagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het best ging.Beetje het stomme hieraan, ik vind mezelf helemaal niet ziek, maar m'n lichaam denkt daar anders over.
Yay! Altijd fijn, geld terugkrijgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:23 schreef Mirjam het volgende:
beklastingaangifte gedaan
Handig die vooringevulde shizzle
Ik kirijg 185 euro terug, kan ik toch goed gebruiken voor boodschappen
ja, beetje jammer dat ik er niks leuks voor kan doen maar zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yay! Altijd fijn, geld terugkrijgen
Ik kan niet eten omdat m'n amandelen opgezet zijn en m'n maag al vol zit met slijm, omkiepen onder de douche is vrij normaal voor mij, want een slecht afkoelmechanisme. Heul niet doodziek.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Als je flauwvalt onder de douche en niet kan eten ben je echt wel doodziek denk ik. Ik heb dat soort klachten nog niet met een zware griep. Ben je al bij de dokter geweest?
Zitten, doe ik ook in de douche als ik denk dat ik flauw ga vallenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet eten omdat m'n amandelen opgezet zijn en m'n maag al vol zit met slijm, omkiepen onder de douche is vrij normaal voor mij, want een slecht afkoelmechanisme. Heul niet doodziek.
Ja, dat deed ik de vorige keer inderdaad ook. Maar prettig blijft anders.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zitten, doe ik ook in de douche als ik denk dat ik flauw ga vallen
Ja is het ook, maar beter dan nietsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik de vorige keer inderdaad ook. Maar prettig blijft anders.
Ja, al wacht ik wel even tot er iemand thuis is. Gewoon, voor het idee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar beter dan nietsdouchen knapt vaak toch beetje op enzeu
Dan moet ik eerst een uur fietsen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Romantisch in Joops armen flauw vallen IJs!
Komt hij niet naar jou uit zijn werk?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een uur fietsen.
Neinzquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Komt hij niet naar jou uit zijn werk?
quote:
Ik ben ook helemaal niet gezellig nu.quote:
Ja dus, ist geen zorgzame nerd? Of wil je gewoon niemand om je heen hebben?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet gezellig nu.
Mijn telefoon vond dat een logische auto correctiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
Pa as.... ik las het apartI was confused
Met je ninja-edit
Oh, jawel. Hij was dinsdag heel lief juist.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dus, ist geen zorgzame nerd? Of wil je gewoon niemand om je heen hebben?
Matigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:26 schreef Mss het volgende:
Ik kan Illamasqua niet mailen. Ze hebben me een emailadres gegeven om op te reageren maar die mails komen steeds terug
Junkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik lijk wel een ziekenhuis met de hoeveelheid naalden die ik heb
Dat moet een collega van mij ook inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:35 schreef Diconnected het volgende:
en ik heb nu druppels met vitamine D want ik heb een tekort. en die moet ik dan 1x per maand nemen. Dafuq
Ik moet 0.5 mililiter per maandquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat is wel weinig idd. Ik moet 1 ml per dag
Oh echt?quote:
Serieus 8 min om te plassen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net 3 van de 7 trainingsdag voor nieuw baantje achter de rug. Het komt erop neer dat ik:
Niet tijdens werktijd ook maar wat voor contact met mijn telefoon mag hebben
8 minuten voor de hele dag krijg om te plassen
Niet op internet kan op de werkcomputer, zelfs geen google voor werkgerelateerde dingen of een eigen zakelijk emailprogramma
Dat wordt afzien
Joahquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Serieus 8 min om te plassen?
Jottem.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net 3 van de 7 trainingsdag voor nieuw baantje achter de rug. Het komt erop neer dat ik:
Niet op internet kan op de werkcomputer, zelfs geen google voor werkgerelateerde dingen of een eigen zakelijk emailprogramma
Dat wordt afzien
WTF? Wat voor job is dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat wordt afzien
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WTF? Wat voor job is dat?
Nazi's R Us?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, voor nu is het goed
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik heb net een mailtje gehad. Ik heb de baan niet gekregen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Puckzie had je al wat gehoord over de baan? Ik heb niet terug gelezen
wie weet krijg je nog een mail van iemand die 2 kwastjes in haar lak heeftquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
WTFdaar krijg je een nieuwe voor en zal het ook aan China Glaze zelf mailen
ah, balen zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net een mailtje gehad. Ik heb de baan niet gekregen.![]()
Ik baal ZO verschrikkelijk, zit hier ff te janken.....godverdomme!!!
Ik pak een glas wijn. Fuck them!
Puckzzz wat ontzettend kut!!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]hebben jullie ook een CAO? Die telefoondingen enzo kan ik in komen, maar die plaspauzes klinken wel erg on Nederlands....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, voor nu is het goedKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ah wat onwijs balen zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je was goed, anders waren ze niet zo tot het laat aan het twijfelen geweest. Die ander was om onderbuikredenen beter voor nu, das superkut voor jou, maar eigenlijk betekent het gewoon dat ze 2 goeien hadden en er nu eenmaal 1 moest afvallen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ze hebben in deze het onderbuik gevoel voorrang gegeven boven werkervaring en daarmee is de keuze op de andere kandidate gevallen.
Want ze vonden mij wat nerveus overkomen in de gesprekken. JA NATUURLIJK DUH!!
Dus eigenlijk pas ik beter in de functie maar ik kwam niet lekker over in het gesprek ofzo?
Nee, dat helpt bij mijn volgende gesprek
Bah
heeft hij niet verteld dat hij ziek was?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo achterlijk allemaal. Was bij M. van de week ook. Komt ie daar zonder over het bedrijf te vertellen, je laatste opdrachten waren we wat kort he...
Dat zie je toch al als je iemand uitnodigd? Dan zie toch een cv al. De volgende keer moet ie maar vertellen waarom
Nee heeft ie niet gedaan. Dat moet ie de volgende keer wel doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heeft hij niet verteld dat hij ziek was?
Ik heb gewoon zelf open gegooid waarom ik zo lang over mijn studie had gedaan, achteraf begreep ik dat ze het heel fijn vonden omdat ze het al zo vreemd vonden op mijn CV, maar ze er zelf niet over wilden/durfden te beginnen.
Ik heb om *insert reden* mijn studie even op laag pitje gezet, daarna weer opgepakt en afgemaakt. Hoppa, positief benoemd, dat kan bij M. vast ook. Hij is ook enorm opgeknapt, alleen heeft hij een persoonlijk fucking heftige periode meegemaakt, maar die maakt hem nu ook tot een sterker mens dan daarvoor.
Ferry Droplul en 500 FOK!kers unrated [video]quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben ik heel lomp als je ik het Oz filmpje niet kan vinden? Ja he?
Oh das een anderequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ferry Droplul en 500 FOK!kers unrated [video]
sorry, zat even aan de telefoon.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee heeft ie niet gedaan. Dat moet ie de volgende keer wel doen. Maar alles ging ook zo snel hij is nog geen 20 minuten binnen geweest.
welke bedoelde jij dan??quote:
Tim Curryquote:
Idd hij moet ook wat meer mondig worden. En daar eis je dan 2x 2,5 uur voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sorry, zat even aan de telefoon.
die gesprekken duren bij ons ook altijd zo kort, beetje suf, want gaat zo snel en zenuwen enzo, maar goed, het is zo.
dat ze zijn CV blijkbaar niet goed hebben gelezen is gewoon lomp van ze. Net als je uitnodigen voor een gesprek en dan zeggen dat je te weinig werkervaring op je CV hebt
Ahh, balenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ze hebben in deze het onderbuik gevoel voorrang gegeven boven werkervaring en daarmee is de keuze op de andere kandidate gevallen.
Want ze vonden mij wat nerveus overkomen in de gesprekken. JA NATUURLIJK DUH!!
Dus eigenlijk pas ik beter in de functie maar ik kwam niet lekker over in het gesprek ofzo?
Nee, dat helpt bij mijn volgende gesprek
Bah
laatste snap ik niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Idd hij moet ook wat meer mondig worden. En daar eis je dan 2x 2,5 uur voor.
Reis...denk ikquote:
das dus een baan waar je 5 uur voor moet reizen per dag? Dat lijkt me niet logisch, toch?quote:
Nee het kantoor was zover weg, de baan in Rotterdam.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das dus een baan waar je 5 uur voor moet reizen per dag? Dat lijkt me niet logisch, toch?
Nou daar zat misschien het hoofdkantoor ofzo? Vriendin van mij is wel naar Duitsland gereden voor een gesprek, maar de baan zelf was in Den Bosch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das dus een baan waar je 5 uur voor moet reizen per dag? Dat lijkt me niet logisch, toch?
Locatie uitzendbureau?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, ik snap 'mquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee het kantoor was zover weg, de baan in Rotterdam.
oh, die knakker heet dus Monopoliequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:38 schreef BBQ-kip het volgende:
dat filmpje
Welke Fokker was die dude waar al die spelletjes bij stonden? Monopoly etc?
Die gast lijkt op een acteur, maar kan me even niet herinneren wie het nou was die ik in mijn hoofd heb...
per mail is ook gewoon matig, op vrijdagmiddag/avond... was netter geweest als ze fatsoen hadden gehad even te bellen als je zover in selectie zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:47 schreef Puckzzz het volgende:
Fuck, ik wou dat ik al had gegeten voordat ik die mail las.
Nu heb ik twee wijntjes op en geen honger meer. Terwijl ik lekkere zeevruchten heb staan
ja man, ik moest echt lachen... en GODVER, NU WEET IK NOG STEEDS NIET WIE IK BEDOEL!!!quote:
blijven ze bij jou goed zitten dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een bazen nagelstickers van de Action zeg!
[ afbeelding ]
Ze hadden alleen deze nog. Als er iemand nog andere ziet in haar Action mag ze er van elke soort wel twee pakjes meenemen voor mij
Nah...I'll just have to woman upquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
per mail is ook gewoon matig, op vrijdagmiddag/avond... was netter geweest als ze fatsoen hadden gehad even te bellen als je zover in selectie zit.
Even tukje doen/neuken/schreeuwen/rennen en dan misschien weer zin in hapje eten?
Nog geen ideequote:
ah, dat komt dan toevallig goed uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nah...I'll just have to woman up![]()
Neuken kan niet, Pinda is werken. Maar ik ben wel blij dat ik ff alleen ben, slecht nieuws verdraag ik niet zo goed in gezelschap ook al bedoelen ze alle troostende woorden met liefde enzo. Ik ben liever alleen, jank, scheld, schop, wijn.
Nu gaat het wel weer, dus zijn de ergste emoties gepasseerd wanneer Pinda thuiskomt
bij mijbleven ze 1 dag zittenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nog geen idee
Heb ze net op. Maar ik heb er wel TC over gedaan (ook al vroeg ik me af WHY???) en ik heb altijd huishoudhandschoenen aan tijdens poetsen enzo. Wie weet scheelt het.
Goeden tipquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, dat komt dan toevallig goed uit
rondje ONZ of KLB doet het voor mij ook altijd goed
Volgens mij gooi je gewoon couscous in een kom, gooi daar een bepaalde hoeveelheid hete bouillon op. Afdekken voor 20 minuutjes en klaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
Couscous maak ik dat in een pan (met deksel) of in iets van een wokpan of hapjespan?priem gaat weer koken
Ok thxquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volgens mij gooi je gewoon couscous in een kom, gooi daar een bepaalde hoeveelheid hete bouillon op. Afdekken voor 20 minuutjes en klaar.
Hoppaaaaaaaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd op marktplaats man with the golden gun gevonden, ik vragen wat ze ervoor wil hebben, 55 euro!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd op marktplaats man with the golden gun gevonden, ik vragen wat ze ervoor wil hebben, 55 euro!
Cif is een lastige eter?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
Cif vindt het niet lekkerikke wel omnomnom
Hij staat wel open voor nieuwe dingen, maar dit was em nietquote:
't is gewoon kleine rijstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij staat wel open voor nieuwe dingen, maar dit was em niet
Fles goldstrike uitzeven en in een topcoat plempen. DIYquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef Mirjam het volgende:
ik wil the man with the golden gun gofferde
1 invullen op de 1ste regel, dan rechtsonder de cel "vast pakken" en omlaag trekken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef Mirjam het volgende:
zit hier een excel-wizard?
in m'n spreadsheet heb ik de eerste kolom leeggelaten, eigenlijk wil ik nu dat hij alles nummert, kan dat automagisch?
Wat bedoel je? als in dat de nummers in de eerste kolom komen te staan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef Mirjam het volgende:
zit hier een excel-wizard?
in m'n spreadsheet heb ik de eerste kolom leeggelaten, eigenlijk wil ik nu dat hij alles nummert, kan dat automagisch?
Ja dan dit inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 invullen op de 1ste regel, dan rechtsonder de cel "vast pakken" en omlaag trekken.
1 en 2 invullen; zodat ie het patroon herkentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 invullen op de 1ste regel, dan rechtsonder de cel "vast pakken" en omlaag trekken.
ha thanksquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ik dacht dat ze iets ingewikkelders bedoeldequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 en 2 invullen; zodat ie het patroon herkentDan kun je het zo naar beneden slepen
Overigens: Xenos grote sierradenkast gekocht![]()
![]()
Mensen lachten me uit dat ik zo liep te sjouwen in woensel
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ik dacht dat ze iets ingewikkelders bedoelde
Ik ga ff tukkie doen. Too many emotions....
Té == tooquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Too met 1 O
dabedoelik....
ah damn..of toch twee o's?
Wel een goeie om je bakkes aan te verbranden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
mond verbranden aan warme chocomel met slagroom
uit een starbucks mok ook nog wel, hipster die ik benquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een goeie om je bakkes aan te verbranden.
Yepquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef Debsterr het volgende:
Doet bij jullie de post nl site ook zo sloom?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uit een starbucks mok ook nog wel, hipster die ik ben
en waarom start je dat niet? Best een leuk bijbaantje toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef Debsterr het volgende:
Zo leuk, shoppen voor andereneen webshop met Catrice zou best lonen.
Ik heb een halvelitermok met een sneeuwpop, veel tofferder.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
deze jongen, drinkt lekker en is groooooot![]()
[ afbeelding ]
Hmm ja, weet niet helemaal hoe je dat het beste kunt aanpakken. Het zou dan sowieso zonder voorraad zijn, of overal maar 2 van ofzo, moet je je dan inschrijven en hoe zit het met belasting enzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en waarom start je dat niet? Best een leuk bijbaantje toch?
Zet je Baas aan het inpakken enzo
deze is volgens de onderkant goed voor 414 ml, vooral die 414 ook echt hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een halvelitermok met een sneeuwpop, veel tofferder.
dan maak je chocospritzen, dat compenseert het welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging dus spritzen maken en ze staan nu in de oven, maaaaaarr ik maakte het dubbele recept en toen heb ik alles dubbel genomen behalve de suiker_
Ja eh, het staan in de oven?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan maak je chocospritzen, dat compenseert het wel
misschien even aan Bubs vragen hoe zij dat heeft geregeld?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm ja, weet niet helemaal hoe je dat het beste kunt aanpakken. Het zou dan sowieso zonder voorraad zijn, of overal maar 2 van ofzo, moet je je dan inschrijven en hoe zit het met belasting enzo?
glazuren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging dus spritzen maken en ze staan nu in de oven, maaaaaarr ik maakte het dubbele recept en toen heb ik alles dubbel genomen behalve de suiker_
derpquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
water en poedersuiker geloof ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE, wat heb ik er voor nodig, winkels dicht
Choco smelten, dippen, hard laten worden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE, wat heb ik er voor nodig, winkels dicht
Ja ik heb geen choco zo liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Choco smelten, dippen, hard laten worden?
dan wordt t toch zompig?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Mirjam het volgende:
http://yummyinmytummy.nl/zoet/glazuur-zoet/cakejes-glazuren/
nomnomnom!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef Debsterr het volgende:
En Starbucks mokken, ik heb er zo een (niet mijn foto)
[ afbeelding ]
en daar drink ik 's avonds ene halve liter thee uit
das viesquote:
neem je die toch. als ze massief zijn mag action daarmee niet smokkelen, dus komt goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wel massieve paaseitjes
van de action dus wss choco gehalte om te janken
ik hou zoberzo niet van glazuur, maar dat lijkt me echt vies, das zo'n "lege" zoete smaak, brrrquote:
ja hoor, is primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga wel paaseitjes smeltenten minste 48% cacao voor de pure is wel te doen toch
dan vinden de vogeltjes het vast erg lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb eerst heel het keukenblad staan schrobben (2x want daarna flikkerde er azijn overheen_) en net nadat ik klaar was
en UGH ALLES VOOR NIKS STRAKS ALS HET NIET TE VRETEN IS
Ja ik ga ff 640gram roomboter aan vogels voerenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dan vinden de vogeltjes het vast erg lekker
tuurlijk is het lekker!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb eerst heel het keukenblad staan schrobben (2x want daarna flikkerde er azijn overheen_) en net nadat ik klaar was
en UGH ALLES VOOR NIKS STRAKS ALS HET NIET TE VRETEN IS
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik dacht nog, BIJ RUDOLF GING HET KRUIMELEN. WAT IS HET VEEL BOTER. maar nee ik kom er pas achter als het in de oven zit "
ben je morgen weer vergetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is echt de 2e keer dat ik iets vernaaid heb door verhoudingen, ugh ik maak niks meer
Volgende keer extra checken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is echt de 2e keer dat ik iets vernaaid heb door verhoudingen, ugh ik maak niks meer
Dat heb ik niet gegeten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben je morgen weer vergeten
Hoe was je canneloni?
Fabioquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zocht op chocosprits, waarom krijg ik dan deze foto uit het spitsnieuws
[ afbeelding ]
Nou ik zie anders toch duidelijk z'n chocospritsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zocht op chocosprits, waarom krijg ik dan deze foto uit het spitsnieuws
[ afbeelding ]
jawel, want er zit bloem doorheen en beetje suiker, maar waarschijnlijk lichter dan anders ja. maar boeit niet, spritsen horen blank te blijvenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu gaan ze natuurlijk ook niet kleuren?
What has been seen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou ik zie anders toch duidelijk z'n chocosprits
dat recept postte je toch, dat je dat ging eten?quote:
salty chocolate ballsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou ik zie anders toch duidelijk z'n chocosprits
Neh ik heb 53215 recepten gezocht en ik ging zeiken over een halve citroen en toen vroeg mir in welk recept dat was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat recept postte je toch, dat je dat ging eten?
hoe lang moeten ze?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoe lang zal ik ze max laten staan, ze waren echt nog wit net na 15min maar ik ruik ze wel.
15minquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe lang moeten ze?
Na max tijd nog even grill of hogere temp. aanzetten anders, puur voor de kleur
ow..... was wel een lekker receptquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh ik heb 53215 recepten gezocht en ik ging zeiken over een halve citroen en toen vroeg mir in welk recept dat was.
wat kort joh, nah ja, ik zou er eentje even prikken om te kijken offie al wat harder is en dan even de fik erover (= hogere temp)quote:
ja hardquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar die canneloni he, die doe je gewoon 'hard' vullen toch? Ik had ooit een recept waarbij je die dingen eerst moest koken en dat is echt AIDS
soort twitterbot?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef Debsterr het volgende:
Er is een soort "mensen die" Twitter account_ ik tweet net een "Does Anyone Else" iets en een account met die naam voegt die meteen toe als favoriet... weird!
prima hoor, beetje druk en moe, maar verder wel prima.quote:
omnomnom, goed ideequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
maareh, als ik ze in choco gedipt hebt he, zal ik er dan bij sommige wat zout overheen strooien
in zijn pandapak?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag m gniffelend achter mijn laptop vandaan komen
Haha, herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
prima hoor, beetje druk en moe, maar verder wel prima.
same shit, different day
check hiero, Koos en ik zijn ook zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat dat betreft zijn we hetzelfde, flauwe kutgrapjes. En we liggen allebei dubbel als we scheetgeluiden maken enzo
Die van de Xenos? Of heb je er zelf 1 laten bouwen?quote:
Ja maar niet scheten laten, maar scheetgeluiden makenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
check hiero, Koos en ik zijn ook zo.
en dan roepen "de bank moest toch geīmpregneerd worden"?
Of de kat van de buren die buiten loopt of de tv de schuld geven
ja dat ook, uiteraardquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar niet scheten laten, maar scheetgeluiden maken
Gewoon met je mond jonguhhquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ook, uiteraard
ik heb ook een schetenkussen in huis
of je natte okselquote:
Heb je websites voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
kan iemand hier gifjes kleiner maken, voor UI?
In theorie zou ik dat moeten kunnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
dat kan ik toch heul nietquote:
Brum hier.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoezo zou je dat niet kunnenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kan ik toch heul niet
Bami, wil jij deze geschikt maken voor fok UI?
http://knowyourmeme.com/photos/372867
zulks een nuttigheidquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum hier.
Ja kan. Ik heb de site opgeslagen op m'n eigen pc, maar heb em zo niet
met een gifje, weet ik veel hoe dat werkt, zit dat ook met pixels dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat niet kunnenplaatje uploaden, pixels aangeven klaar.
Ja moet het toch verkleinen omdat je UI maximaal maar 60x60 mag zijn?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met een gifje, weet ik veel hoe dat werkt, zit dat ook met pixels dan?
* BBQ-kip zich oud en dom voelt
Die van de xenosquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die van de Xenos? Of heb je er zelf 1 laten bouwen?
maar is dat bij een jpg hetzelfde als een gif?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja moet het toch verkleinen omdat je UI maximaal maar 60x60 mag zijn?
60 pixels is 60 pixelsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar is dat bij een jpg hetzelfde als een gif?
quote:
Bedoel je met het verkleinen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:01 schreef megamandy het volgende:
[..]Maar nu zie ik net dat je daar volgens mij niet de pixels kan invoeren? anders heb je ook nog deze http://mypictr.com/
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:
Jawel, links staan de pixels als je op resize hebt geklikt. Of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
ja, of ik ben blind en heb geen zin om door te klikken
ERMAGERD HOE PRAKTISCHquote:
en dat lukt allemaal, tķt ik 'm uploadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, links staan de pixels als je op resize hebt geklikt. Of bedoel je dat niet?
leuk!quote:
Aah dan moet je dus op resize klikkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, links staan de pixels als je op resize hebt geklikt. Of bedoel je dat niet?
ook al zo';n faal UI, hehehehequote:
De gehele it's something is niet goed zichtbaar op zo'n klein plaatjequote:
hoe kom je erop, die is goed manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |