omdat die hier nog lagen en ik geen tijd had om boodschappen te doen, maar ze zijn nu op! vanochtend 2 en net 2quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
waarom eet je trouwens zo veel krentenbollen, shar?
Sure!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
moet iemansd nog 22 recepten die ik van de 24kitchen site gehaald heb?
Thnx!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
moet iemansd nog 22 recepten die ik van de 24kitchen site gehaald heb?
ER STAAN MOOIE RODE TUSSEN FMLquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee niet met die dooie sheer nude kleurtjes nee '{w
Ik krijg 'm niet op de foto.quote:
you don''t say.quote:
fml dat zelfs met mooie rode lakjes mannen t stom vindenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
you don''t say.
Ik snap niet wat er fml is aan het feit dat er rode lakjes in dat rekje staan.
Joop moet altijd even kijken wat er op m'n nagels zit.quote:
sf ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop moet altijd even kijken wat er op m'n nagels zit.
De duochromes winnen het van de cremes bij 'm.quote:
Goeden eksterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Onslow kijkt er nooit naar. Mn dochter wel, die ziet meteen als ik gelakt heb
Ik doe het ook puur voor mezelf. Als ik eraan denk vraag ik wel eens aan B wat ie van de mani vindt maar die mening beperkt zich altijd tot een yay of nayquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
het boeit mannen niet zo idd, maar gelukkig doe ik het niet voor mannen
Ik moet nog ff wenne aan het feit dattie nu in dienst van het uwv komt hoorquote:
"ik vin een french manicure altijd wel mooi ofzo."quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe het ook puur voor mezelf. Als ik eraan denk vraag ik wel eens aan B wat ie van de mani vindt maar die mening beperkt zich altijd tot een yay of nay
Als ik aan B vraag wat een French manicure is, zou hij het me niet kunnen vertellenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"ik vin een french manicure altijd wel mooi ofzo."
Ik heb zin in Mexicaanse wraps met dat Honig familiegerechten pakketquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"ik vin een french manicure altijd wel mooi ofzo."
Soms verwonderd ik me wel over de kennis van cifquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik aan B vraag wat een French manicure is, zou hij het me niet kunnen vertellen
maar dan heb je geen ontbijt voor morgen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
sf zou koken
krijg net bericht geen zin voor boodschappen dus t wordt sushi
sushi
ontbijt voor morgen opzich wel, alleen geen kwarkje, buhquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
maar dan heb je geen ontbijt voor morgen!
overigens, ermnerm sushi
Koosquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik moet nog ff wenne aan het feit dattie nu in dienst van het uwv komt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |