glazuren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging dus spritzen maken en ze staan nu in de oven, maaaaaarr ik maakte het dubbele recept en toen heb ik alles dubbel genomen behalve de suiker_
derpquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging dus spritzen maken en ze staan nu in de oven, maaaaaarr ik maakte het dubbele recept en toen heb ik alles dubbel genomen behalve de suiker_
water en poedersuiker geloof ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE, wat heb ik er voor nodig, winkels dicht
Choco smelten, dippen, hard laten worden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE, wat heb ik er voor nodig, winkels dicht
Ja ik heb geen choco zo liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Choco smelten, dippen, hard laten worden?
dan wordt t toch zompig?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Mirjam het volgende:
http://yummyinmytummy.nl/zoet/glazuur-zoet/cakejes-glazuren/
nomnomnom!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef Debsterr het volgende:
En Starbucks mokken, ik heb er zo een (niet mijn foto)
[ afbeelding ]
en daar drink ik 's avonds ene halve liter thee uit
das viesquote:
neem je die toch. als ze massief zijn mag action daarmee niet smokkelen, dus komt goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wel massieve paaseitjes
van de action dus wss choco gehalte om te janken
ik hou zoberzo niet van glazuur, maar dat lijkt me echt vies, das zo'n "lege" zoete smaak, brrrquote:
ja hoor, is primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga wel paaseitjes smeltenten minste 48% cacao voor de pure is wel te doen toch
dan vinden de vogeltjes het vast erg lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb eerst heel het keukenblad staan schrobben (2x want daarna flikkerde er azijn overheen_) en net nadat ik klaar was
en UGH ALLES VOOR NIKS STRAKS ALS HET NIET TE VRETEN IS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |