Té == tooquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Too met 1 O
dabedoelik....
ah damn..of toch twee o's?
Wel een goeie om je bakkes aan te verbranden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
mond verbranden aan warme chocomel met slagroom
uit een starbucks mok ook nog wel, hipster die ik benquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een goeie om je bakkes aan te verbranden.
Yepquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef Debsterr het volgende:
Doet bij jullie de post nl site ook zo sloom?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uit een starbucks mok ook nog wel, hipster die ik ben
en waarom start je dat niet? Best een leuk bijbaantje toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef Debsterr het volgende:
Zo leuk, shoppen voor andereneen webshop met Catrice zou best lonen.
Ik heb een halvelitermok met een sneeuwpop, veel tofferder.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
deze jongen, drinkt lekker en is groooooot![]()
[ afbeelding ]
Hmm ja, weet niet helemaal hoe je dat het beste kunt aanpakken. Het zou dan sowieso zonder voorraad zijn, of overal maar 2 van ofzo, moet je je dan inschrijven en hoe zit het met belasting enzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en waarom start je dat niet? Best een leuk bijbaantje toch?
Zet je Baas aan het inpakken enzo
deze is volgens de onderkant goed voor 414 ml, vooral die 414 ook echt hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een halvelitermok met een sneeuwpop, veel tofferder.
dan maak je chocospritzen, dat compenseert het welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging dus spritzen maken en ze staan nu in de oven, maaaaaarr ik maakte het dubbele recept en toen heb ik alles dubbel genomen behalve de suiker_
Ja eh, het staan in de oven?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan maak je chocospritzen, dat compenseert het wel
misschien even aan Bubs vragen hoe zij dat heeft geregeld?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm ja, weet niet helemaal hoe je dat het beste kunt aanpakken. Het zou dan sowieso zonder voorraad zijn, of overal maar 2 van ofzo, moet je je dan inschrijven en hoe zit het met belasting enzo?
glazuren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging dus spritzen maken en ze staan nu in de oven, maaaaaarr ik maakte het dubbele recept en toen heb ik alles dubbel genomen behalve de suiker_
derpquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
water en poedersuiker geloof ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE, wat heb ik er voor nodig, winkels dicht
Choco smelten, dippen, hard laten worden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE, wat heb ik er voor nodig, winkels dicht
Ja ik heb geen choco zo liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Choco smelten, dippen, hard laten worden?
dan wordt t toch zompig?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Mirjam het volgende:
http://yummyinmytummy.nl/zoet/glazuur-zoet/cakejes-glazuren/
nomnomnom!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef Debsterr het volgende:
En Starbucks mokken, ik heb er zo een (niet mijn foto)
[ afbeelding ]
en daar drink ik 's avonds ene halve liter thee uit
das viesquote:
neem je die toch. als ze massief zijn mag action daarmee niet smokkelen, dus komt goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wel massieve paaseitjes
van de action dus wss choco gehalte om te janken
ik hou zoberzo niet van glazuur, maar dat lijkt me echt vies, das zo'n "lege" zoete smaak, brrrquote:
ja hoor, is primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga wel paaseitjes smeltenten minste 48% cacao voor de pure is wel te doen toch
dan vinden de vogeltjes het vast erg lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb eerst heel het keukenblad staan schrobben (2x want daarna flikkerde er azijn overheen_) en net nadat ik klaar was
en UGH ALLES VOOR NIKS STRAKS ALS HET NIET TE VRETEN IS
Ja ik ga ff 640gram roomboter aan vogels voerenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dan vinden de vogeltjes het vast erg lekker
tuurlijk is het lekker!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb eerst heel het keukenblad staan schrobben (2x want daarna flikkerde er azijn overheen_) en net nadat ik klaar was
en UGH ALLES VOOR NIKS STRAKS ALS HET NIET TE VRETEN IS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |