wat kort joh, nah ja, ik zou er eentje even prikken om te kijken offie al wat harder is en dan even de fik erover (= hogere temp)quote:
ja hardquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar die canneloni he, die doe je gewoon 'hard' vullen toch? Ik had ooit een recept waarbij je die dingen eerst moest koken en dat is echt AIDS
soort twitterbot?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef Debsterr het volgende:
Er is een soort "mensen die" Twitter account_ ik tweet net een "Does Anyone Else" iets en een account met die naam voegt die meteen toe als favoriet... weird!
prima hoor, beetje druk en moe, maar verder wel prima.quote:
omnomnom, goed ideequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
maareh, als ik ze in choco gedipt hebt he, zal ik er dan bij sommige wat zout overheen strooien
in zijn pandapak?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag m gniffelend achter mijn laptop vandaan komen
Haha, herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
prima hoor, beetje druk en moe, maar verder wel prima.
same shit, different day
check hiero, Koos en ik zijn ook zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat dat betreft zijn we hetzelfde, flauwe kutgrapjes. En we liggen allebei dubbel als we scheetgeluiden maken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |