laatste snap ik niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Idd hij moet ook wat meer mondig worden. En daar eis je dan 2x 2,5 uur voor.
Reis...denk ikquote:
das dus een baan waar je 5 uur voor moet reizen per dag? Dat lijkt me niet logisch, toch?quote:
Nee het kantoor was zover weg, de baan in Rotterdam.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das dus een baan waar je 5 uur voor moet reizen per dag? Dat lijkt me niet logisch, toch?
Nou daar zat misschien het hoofdkantoor ofzo? Vriendin van mij is wel naar Duitsland gereden voor een gesprek, maar de baan zelf was in Den Bosch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das dus een baan waar je 5 uur voor moet reizen per dag? Dat lijkt me niet logisch, toch?
Locatie uitzendbureau?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, ik snap 'mquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee het kantoor was zover weg, de baan in Rotterdam.
oh, die knakker heet dus Monopoliequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:38 schreef BBQ-kip het volgende:
dat filmpje
Welke Fokker was die dude waar al die spelletjes bij stonden? Monopoly etc?
Die gast lijkt op een acteur, maar kan me even niet herinneren wie het nou was die ik in mijn hoofd heb...
per mail is ook gewoon matig, op vrijdagmiddag/avond... was netter geweest als ze fatsoen hadden gehad even te bellen als je zover in selectie zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:47 schreef Puckzzz het volgende:
Fuck, ik wou dat ik al had gegeten voordat ik die mail las.
Nu heb ik twee wijntjes op en geen honger meer. Terwijl ik lekkere zeevruchten heb staan
ja man, ik moest echt lachen... en GODVER, NU WEET IK NOG STEEDS NIET WIE IK BEDOEL!!!quote:
blijven ze bij jou goed zitten dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een bazen nagelstickers van de Action zeg!
[ afbeelding ]
Ze hadden alleen deze nog. Als er iemand nog andere ziet in haar Action mag ze er van elke soort wel twee pakjes meenemen voor mij
Nah...I'll just have to woman upquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
per mail is ook gewoon matig, op vrijdagmiddag/avond... was netter geweest als ze fatsoen hadden gehad even te bellen als je zover in selectie zit.
Even tukje doen/neuken/schreeuwen/rennen en dan misschien weer zin in hapje eten?
Nog geen ideequote:
ah, dat komt dan toevallig goed uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nah...I'll just have to woman up![]()
Neuken kan niet, Pinda is werken. Maar ik ben wel blij dat ik ff alleen ben, slecht nieuws verdraag ik niet zo goed in gezelschap ook al bedoelen ze alle troostende woorden met liefde enzo. Ik ben liever alleen, jank, scheld, schop, wijn.
Nu gaat het wel weer, dus zijn de ergste emoties gepasseerd wanneer Pinda thuiskomt
bij mijbleven ze 1 dag zittenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nog geen idee
Heb ze net op. Maar ik heb er wel TC over gedaan (ook al vroeg ik me af WHY???) en ik heb altijd huishoudhandschoenen aan tijdens poetsen enzo. Wie weet scheelt het.
Goeden tipquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, dat komt dan toevallig goed uit
rondje ONZ of KLB doet het voor mij ook altijd goed
Volgens mij gooi je gewoon couscous in een kom, gooi daar een bepaalde hoeveelheid hete bouillon op. Afdekken voor 20 minuutjes en klaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
Couscous maak ik dat in een pan (met deksel) of in iets van een wokpan of hapjespan?priem gaat weer koken
Ok thxquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volgens mij gooi je gewoon couscous in een kom, gooi daar een bepaalde hoeveelheid hete bouillon op. Afdekken voor 20 minuutjes en klaar.
Hoppaaaaaaaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd op marktplaats man with the golden gun gevonden, ik vragen wat ze ervoor wil hebben, 55 euro!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd op marktplaats man with the golden gun gevonden, ik vragen wat ze ervoor wil hebben, 55 euro!
Cif is een lastige eter?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
Cif vindt het niet lekkerikke wel omnomnom
Hij staat wel open voor nieuwe dingen, maar dit was em nietquote:
't is gewoon kleine rijstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij staat wel open voor nieuwe dingen, maar dit was em niet
Fles goldstrike uitzeven en in een topcoat plempen. DIYquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef Mirjam het volgende:
ik wil the man with the golden gun gofferde
1 invullen op de 1ste regel, dan rechtsonder de cel "vast pakken" en omlaag trekken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef Mirjam het volgende:
zit hier een excel-wizard?
in m'n spreadsheet heb ik de eerste kolom leeggelaten, eigenlijk wil ik nu dat hij alles nummert, kan dat automagisch?
Wat bedoel je? als in dat de nummers in de eerste kolom komen te staan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef Mirjam het volgende:
zit hier een excel-wizard?
in m'n spreadsheet heb ik de eerste kolom leeggelaten, eigenlijk wil ik nu dat hij alles nummert, kan dat automagisch?
Ja dan dit inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 invullen op de 1ste regel, dan rechtsonder de cel "vast pakken" en omlaag trekken.
1 en 2 invullen; zodat ie het patroon herkentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 invullen op de 1ste regel, dan rechtsonder de cel "vast pakken" en omlaag trekken.
ha thanksquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ik dacht dat ze iets ingewikkelders bedoeldequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 en 2 invullen; zodat ie het patroon herkentDan kun je het zo naar beneden slepen
Overigens: Xenos grote sierradenkast gekocht![]()
![]()
Mensen lachten me uit dat ik zo liep te sjouwen in woensel
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ik dacht dat ze iets ingewikkelders bedoelde
Ik ga ff tukkie doen. Too many emotions....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |