Ferry Droplul en 500 FOK!kers unrated [video]quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben ik heel lomp als je ik het Oz filmpje niet kan vinden? Ja he?
Oh das een anderequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ferry Droplul en 500 FOK!kers unrated [video]
sorry, zat even aan de telefoon.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee heeft ie niet gedaan. Dat moet ie de volgende keer wel doen. Maar alles ging ook zo snel hij is nog geen 20 minuten binnen geweest.
welke bedoelde jij dan??quote:
Tim Curryquote:
Idd hij moet ook wat meer mondig worden. En daar eis je dan 2x 2,5 uur voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sorry, zat even aan de telefoon.
die gesprekken duren bij ons ook altijd zo kort, beetje suf, want gaat zo snel en zenuwen enzo, maar goed, het is zo.
dat ze zijn CV blijkbaar niet goed hebben gelezen is gewoon lomp van ze. Net als je uitnodigen voor een gesprek en dan zeggen dat je te weinig werkervaring op je CV hebt
Ahh, balenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ze hebben in deze het onderbuik gevoel voorrang gegeven boven werkervaring en daarmee is de keuze op de andere kandidate gevallen.
Want ze vonden mij wat nerveus overkomen in de gesprekken. JA NATUURLIJK DUH!!
Dus eigenlijk pas ik beter in de functie maar ik kwam niet lekker over in het gesprek ofzo?
Nee, dat helpt bij mijn volgende gesprek
Bah
laatste snap ik niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Idd hij moet ook wat meer mondig worden. En daar eis je dan 2x 2,5 uur voor.
Reis...denk ikquote:
das dus een baan waar je 5 uur voor moet reizen per dag? Dat lijkt me niet logisch, toch?quote:
Nee het kantoor was zover weg, de baan in Rotterdam.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das dus een baan waar je 5 uur voor moet reizen per dag? Dat lijkt me niet logisch, toch?
Nou daar zat misschien het hoofdkantoor ofzo? Vriendin van mij is wel naar Duitsland gereden voor een gesprek, maar de baan zelf was in Den Bosch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das dus een baan waar je 5 uur voor moet reizen per dag? Dat lijkt me niet logisch, toch?
Locatie uitzendbureau?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, ik snap 'mquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee het kantoor was zover weg, de baan in Rotterdam.
oh, die knakker heet dus Monopoliequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:38 schreef BBQ-kip het volgende:
dat filmpje
Welke Fokker was die dude waar al die spelletjes bij stonden? Monopoly etc?
Die gast lijkt op een acteur, maar kan me even niet herinneren wie het nou was die ik in mijn hoofd heb...
per mail is ook gewoon matig, op vrijdagmiddag/avond... was netter geweest als ze fatsoen hadden gehad even te bellen als je zover in selectie zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:47 schreef Puckzzz het volgende:
Fuck, ik wou dat ik al had gegeten voordat ik die mail las.
Nu heb ik twee wijntjes op en geen honger meer. Terwijl ik lekkere zeevruchten heb staan
ja man, ik moest echt lachen... en GODVER, NU WEET IK NOG STEEDS NIET WIE IK BEDOEL!!!quote:
blijven ze bij jou goed zitten dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een bazen nagelstickers van de Action zeg!
[ afbeelding ]
Ze hadden alleen deze nog. Als er iemand nog andere ziet in haar Action mag ze er van elke soort wel twee pakjes meenemen voor mij
Nah...I'll just have to woman upquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
per mail is ook gewoon matig, op vrijdagmiddag/avond... was netter geweest als ze fatsoen hadden gehad even te bellen als je zover in selectie zit.
Even tukje doen/neuken/schreeuwen/rennen en dan misschien weer zin in hapje eten?
Nog geen ideequote:
ah, dat komt dan toevallig goed uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nah...I'll just have to woman up![]()
Neuken kan niet, Pinda is werken. Maar ik ben wel blij dat ik ff alleen ben, slecht nieuws verdraag ik niet zo goed in gezelschap ook al bedoelen ze alle troostende woorden met liefde enzo. Ik ben liever alleen, jank, scheld, schop, wijn.
Nu gaat het wel weer, dus zijn de ergste emoties gepasseerd wanneer Pinda thuiskomt
bij mijbleven ze 1 dag zittenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nog geen idee
Heb ze net op. Maar ik heb er wel TC over gedaan (ook al vroeg ik me af WHY???) en ik heb altijd huishoudhandschoenen aan tijdens poetsen enzo. Wie weet scheelt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |