Goeden tipquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, dat komt dan toevallig goed uit
rondje ONZ of KLB doet het voor mij ook altijd goed
Volgens mij gooi je gewoon couscous in een kom, gooi daar een bepaalde hoeveelheid hete bouillon op. Afdekken voor 20 minuutjes en klaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
Couscous maak ik dat in een pan (met deksel) of in iets van een wokpan of hapjespan?priem gaat weer koken
Ok thxquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volgens mij gooi je gewoon couscous in een kom, gooi daar een bepaalde hoeveelheid hete bouillon op. Afdekken voor 20 minuutjes en klaar.
Hoppaaaaaaaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd op marktplaats man with the golden gun gevonden, ik vragen wat ze ervoor wil hebben, 55 euro!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd op marktplaats man with the golden gun gevonden, ik vragen wat ze ervoor wil hebben, 55 euro!
Cif is een lastige eter?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
Cif vindt het niet lekkerikke wel omnomnom
Hij staat wel open voor nieuwe dingen, maar dit was em nietquote:
't is gewoon kleine rijstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij staat wel open voor nieuwe dingen, maar dit was em niet
Fles goldstrike uitzeven en in een topcoat plempen. DIYquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef Mirjam het volgende:
ik wil the man with the golden gun gofferde
1 invullen op de 1ste regel, dan rechtsonder de cel "vast pakken" en omlaag trekken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef Mirjam het volgende:
zit hier een excel-wizard?
in m'n spreadsheet heb ik de eerste kolom leeggelaten, eigenlijk wil ik nu dat hij alles nummert, kan dat automagisch?
Wat bedoel je? als in dat de nummers in de eerste kolom komen te staan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef Mirjam het volgende:
zit hier een excel-wizard?
in m'n spreadsheet heb ik de eerste kolom leeggelaten, eigenlijk wil ik nu dat hij alles nummert, kan dat automagisch?
Ja dan dit inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 invullen op de 1ste regel, dan rechtsonder de cel "vast pakken" en omlaag trekken.
1 en 2 invullen; zodat ie het patroon herkentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 invullen op de 1ste regel, dan rechtsonder de cel "vast pakken" en omlaag trekken.
ha thanksquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ik dacht dat ze iets ingewikkelders bedoeldequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 en 2 invullen; zodat ie het patroon herkentDan kun je het zo naar beneden slepen
Overigens: Xenos grote sierradenkast gekocht![]()
![]()
Mensen lachten me uit dat ik zo liep te sjouwen in woensel
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ik dacht dat ze iets ingewikkelders bedoelde
Ik ga ff tukkie doen. Too many emotions....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |