quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik dacht nog, BIJ RUDOLF GING HET KRUIMELEN. WAT IS HET VEEL BOTER. maar nee ik kom er pas achter als het in de oven zit "
ben je morgen weer vergetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is echt de 2e keer dat ik iets vernaaid heb door verhoudingen, ugh ik maak niks meer
Volgende keer extra checken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is echt de 2e keer dat ik iets vernaaid heb door verhoudingen, ugh ik maak niks meer
Dat heb ik niet gegeten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben je morgen weer vergeten
Hoe was je canneloni?
Fabioquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zocht op chocosprits, waarom krijg ik dan deze foto uit het spitsnieuws
[ afbeelding ]
Nou ik zie anders toch duidelijk z'n chocospritsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zocht op chocosprits, waarom krijg ik dan deze foto uit het spitsnieuws
[ afbeelding ]
jawel, want er zit bloem doorheen en beetje suiker, maar waarschijnlijk lichter dan anders ja. maar boeit niet, spritsen horen blank te blijvenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu gaan ze natuurlijk ook niet kleuren?
What has been seen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou ik zie anders toch duidelijk z'n chocosprits
dat recept postte je toch, dat je dat ging eten?quote:
salty chocolate ballsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou ik zie anders toch duidelijk z'n chocosprits
Neh ik heb 53215 recepten gezocht en ik ging zeiken over een halve citroen en toen vroeg mir in welk recept dat was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat recept postte je toch, dat je dat ging eten?
hoe lang moeten ze?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoe lang zal ik ze max laten staan, ze waren echt nog wit net na 15min maar ik ruik ze wel.
15minquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe lang moeten ze?
Na max tijd nog even grill of hogere temp. aanzetten anders, puur voor de kleur
ow..... was wel een lekker receptquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh ik heb 53215 recepten gezocht en ik ging zeiken over een halve citroen en toen vroeg mir in welk recept dat was.
wat kort joh, nah ja, ik zou er eentje even prikken om te kijken offie al wat harder is en dan even de fik erover (= hogere temp)quote:
ja hardquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar die canneloni he, die doe je gewoon 'hard' vullen toch? Ik had ooit een recept waarbij je die dingen eerst moest koken en dat is echt AIDS
soort twitterbot?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef Debsterr het volgende:
Er is een soort "mensen die" Twitter account_ ik tweet net een "Does Anyone Else" iets en een account met die naam voegt die meteen toe als favoriet... weird!
prima hoor, beetje druk en moe, maar verder wel prima.quote:
omnomnom, goed ideequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
maareh, als ik ze in choco gedipt hebt he, zal ik er dan bij sommige wat zout overheen strooien
in zijn pandapak?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag m gniffelend achter mijn laptop vandaan komen
Haha, herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
prima hoor, beetje druk en moe, maar verder wel prima.
same shit, different day
check hiero, Koos en ik zijn ook zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat dat betreft zijn we hetzelfde, flauwe kutgrapjes. En we liggen allebei dubbel als we scheetgeluiden maken enzo
Die van de Xenos? Of heb je er zelf 1 laten bouwen?quote:
Ja maar niet scheten laten, maar scheetgeluiden makenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
check hiero, Koos en ik zijn ook zo.
en dan roepen "de bank moest toch geīmpregneerd worden"?
Of de kat van de buren die buiten loopt of de tv de schuld geven
ja dat ook, uiteraardquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar niet scheten laten, maar scheetgeluiden maken
Gewoon met je mond jonguhhquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ook, uiteraard
ik heb ook een schetenkussen in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |