Geen eten wegkrijgen omdat overal slijm en zodra ik het te warm krijg, ga ik flauwvallen.quote:
lauw douchen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen eten wegkrijgen omdat overal slijm en zodra ik het te warm krijg, ga ik flauwvallen.
quote:
Neinz, maar het is een ordinaire keelontsteking/verkoudheid. Wordt wel minder ook, maar dinsdag was stiekem geen heel slim plan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
lauw douchen?
maar wel kut zeg, al naar de dokter geweest voor je slijmkwaal?
Mehquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neinz, maar het is een ordinaire keelontsteking/verkoudheid. Wordt wel minder ook, maar dinsdag was stiekem geen heel slim plan.
Omdat ik dacht dat het best ging.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mehhopelijk ben je snel beter!
En derp, waarom ben je gegaan dan?
Scumbag body is scumbagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het best ging.Beetje het stomme hieraan, ik vind mezelf helemaal niet ziek, maar m'n lichaam denkt daar anders over.
Yay! Altijd fijn, geld terugkrijgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:23 schreef Mirjam het volgende:
beklastingaangifte gedaan
Handig die vooringevulde shizzle
Ik kirijg 185 euro terug, kan ik toch goed gebruiken voor boodschappen
ja, beetje jammer dat ik er niks leuks voor kan doen maar zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yay! Altijd fijn, geld terugkrijgen
Ik kan niet eten omdat m'n amandelen opgezet zijn en m'n maag al vol zit met slijm, omkiepen onder de douche is vrij normaal voor mij, want een slecht afkoelmechanisme. Heul niet doodziek.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Als je flauwvalt onder de douche en niet kan eten ben je echt wel doodziek denk ik. Ik heb dat soort klachten nog niet met een zware griep. Ben je al bij de dokter geweest?
Zitten, doe ik ook in de douche als ik denk dat ik flauw ga vallenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet eten omdat m'n amandelen opgezet zijn en m'n maag al vol zit met slijm, omkiepen onder de douche is vrij normaal voor mij, want een slecht afkoelmechanisme. Heul niet doodziek.
Ja, dat deed ik de vorige keer inderdaad ook. Maar prettig blijft anders.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zitten, doe ik ook in de douche als ik denk dat ik flauw ga vallen
Ja is het ook, maar beter dan nietsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik de vorige keer inderdaad ook. Maar prettig blijft anders.
Ja, al wacht ik wel even tot er iemand thuis is. Gewoon, voor het idee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar beter dan nietsdouchen knapt vaak toch beetje op enzeu
Dan moet ik eerst een uur fietsen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Romantisch in Joops armen flauw vallen IJs!
Komt hij niet naar jou uit zijn werk?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een uur fietsen.
Neinzquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Komt hij niet naar jou uit zijn werk?
quote:
Ik ben ook helemaal niet gezellig nu.quote:
Ja dus, ist geen zorgzame nerd? Of wil je gewoon niemand om je heen hebben?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet gezellig nu.
Mijn telefoon vond dat een logische auto correctiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
Pa as.... ik las het apartI was confused
Met je ninja-edit
Oh, jawel. Hij was dinsdag heel lief juist.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dus, ist geen zorgzame nerd? Of wil je gewoon niemand om je heen hebben?
Matigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:26 schreef Mss het volgende:
Ik kan Illamasqua niet mailen. Ze hebben me een emailadres gegeven om op te reageren maar die mails komen steeds terug
Junkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik lijk wel een ziekenhuis met de hoeveelheid naalden die ik heb
Dat moet een collega van mij ook inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:35 schreef Diconnected het volgende:
en ik heb nu druppels met vitamine D want ik heb een tekort. en die moet ik dan 1x per maand nemen. Dafuq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |