Kan nu helemaal niet meer slapen, mijn hart breektquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen met een cliffhanger naar bed sturen
Je bent zelf een cliffhanger.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen met een cliffhanger naar bed sturen
Je bent zelf een .. - grapjesquote:
Pas nou maar op. Ik heb het net voor Moslims opgenomen. Dus ik heb genoeg matties om je te pakken in Belgie nu.quote:
Die hebben het te druk zichzelf op te blazen en als je dat niet begrijpt...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas nou maar op. Ik heb het net voor Moslims opgenomen. Dus ik heb genoeg matties om je te pakken in Belgie nu.
Ja? Bevestig je nu niet waar ik zojuist mee dreigde?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die hebben het te druk zichzelf op te blazen en als je dat niet begrijpt...
Voordat je bij mij bent hebben ze zichzelf (en waarschijnlijk jou) al opgeblazen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Bevestig je nu niet waar ik zojuist mee dreigde?
Ik ga nergens heen. Tegenwoordig heeft de gemiddelde Moslim niet één mobiel maar tenminste vier.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voordat je bij mij bent hebben ze zichzelf (en waarschijnlijk jou) al opgeblazen.
Maar niet 1 met beltegoed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen. Tegenwoordig heeft de gemiddelde Moslim niet één mobiel maar tenminste vier.
Dat is echt zo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen. Tegenwoordig heeft de gemiddelde Moslim niet één mobiel maar tenminste vier.
Ik bel hen toch op... Alhoewel, over de grens zijn de kosten voor hen.quote:
Zag je trouwens dat ik de islam verdedigdequote:
Weet ik toch, en anders waren ze toch wel verdwaald.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bel hen toch op... Alhoewel, over de grens zijn de kosten voor hen.
Je zal leven
Niet echt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je trouwens dat ik de islam verdedigde. Ik voel mij vies als protestant momenteel
Oooh nieuwe Paus zie ik.quote:
twitter:remregterschot twitterde op donderdag 14-03-2013 om 23:15:29Dat zou wel eens het laatste tv-optreden van Derksen en Genee samen kunnen zijn geweest. Derksen komt op voor zijn redactie. Chapeau.#vitv reageer retweet
Oke?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:remregterschot twitterde op donderdag 14-03-2013 om 23:15:29Dat zou wel eens het laatste tv-optreden van Derksen en Genee samen kunnen zijn geweest. Derksen komt op voor zijn redactie. Chapeau.#vitv reageer retweet
Zo, als Remregterschot het al zegt!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Derksen kan niet tegen feitenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Het rare is trouwens is dat men automatisch heeft aangenomen dat de naam Franciscus een verwijzing naar de geliefde hervormer Franciscus van Assisi is, maar veel voor de hand liggender is het een verwijzing naar Franciscus Borgia, één van de grondleggers van de Jezuiten. En ook veel minder geliefd...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezuieten zijn een enge sekte. Tot aan zelfkastijding aan.
Borgiaquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het rare is trouwens is dat men automatisch heeft aangenomen dat de Franciscus een verwijzing is naar de geliefde hervormer Franciscus van Assisi is, maar veel voor de hand liggender is het een verwijzing naar Franciscus Borgia, één van de grondleggers van de Jezuiten. En ook veel minder geliefd...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Franciscus_van_Assisi
http://nl.wikipedia.org/wiki/Franciscus_Borgia
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het rare is trouwens is dat men automatisch heeft aangenomen dat de naam Franciscus een verwijzing naar de geliefde hervormer Franciscus van Assisi is, maar veel voor de hand liggender is het een verwijzing naar Franciscus Borgia, één van de grondleggers van de Jezuiten. En ook veel minder geliefd...
Dikke fittie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derksen kan niet tegen feiten
#Teamgenee
Het is sowieso apart.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het rare is trouwens is dat men automatisch heeft aangenomen dat de naam Franciscus een verwijzing naar de geliefde hervormer Franciscus van Assisi is, maar veel voor de hand liggender is het een verwijzing naar Franciscus Borgia, één van de grondleggers van de Jezuiten. En ook veel minder geliefd...
Ja ik wilde het net gebruiken download hij hem ipv online te zetten in een linkje. Kankerlijersquote:
Thijsie ook al niet zo blij met Wilfredtwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 14-03-2013 om 08:17:19@TheFev nee, nee. Ook Genee deed hetzelfde als velen: zeggen dat het waar is, maar ook hij was niet in catacomben reageer retweet
ja en die linkje/download doet het godverdomme niet eensquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik wilde het net gebruiken download hij hem ipv online te zetten in een linkje. Kankerlijers
Joh, maar dat brengen ze niet zo naar buiten natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij houdt zich wel goed. Blijft rustig, terwijl Derksen meteen emotioneel wordt en niet meer uit zijn woorden lijkt te komen.quote:
Genee is een baas, durft tegen mensen in te gaan. Derksen kraamt weleens vaker onzin uit, zijn mening gaat zoals vBasten vroeger zei op en neer. Die man weet niet wat hij lult, nu pakt Genee hem hard aan met feiten en meneertje is op zijn pik getraptquote:
Waar zit je ergens? Heb je aanknopingspunten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben echt een beetje de weg kwijt hoor.
Ze hebben niks naar buiten gebracht, die aanname is gedaan door Pausgeleerden e.d. en gretig overgenomen door de media.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh, maar dat brengen ze niet zo naar buiten natuurlijk.(Geheime) symboliek zijn veel leuker dan voor de hand liggende.
De weg kwijt, zag Johan zijn kop net als een bak met wurmen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? Heb je aanknopingspunten?
Jij hebt boeken van Dan Brown gelezen hè?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben niks naar buiten gebracht, die aanname is gedaan door Pausgeleerden e.d. en gretig overgenomen door de media.
Ik heb een TR gemacht in de hoop dat de mods je vinden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De weg kwijt, zag Johan zijn kop net als een bak met wurmen.
Ik ben benieuwd wat er voor spul je kan vinden in het Vaticaan, zoals boeken enzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben niks naar buiten gebracht, die aanname is gedaan door Pausgeleerden e.d. en gretig overgenomen door de media.
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt boeken van Dan Brown gelezen hè?
Bedankt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een TR gemacht in de hoop dat de mods je vinden.
Alsof ze geen contact hebben met de media over zulke dingen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bak met wurmenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De weg kwijt, zag Johan zijn kop net als een bak met wurmen.
Een ban volstaatquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Happel het volgende:
Fuck dat hele VI man. Een groot kankerprogramma.
Ja dat wil ik ook een keer checken. Lijkt me echt interessant (serieus).quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er voor spul je kan vinden in het Vaticaan, zoals boeken enzo
Maar helaas komen we daar nooit achter.
Conspiracy en zo. Ik ben ook vrijmetselaar geweest. Je kunt er met mij over praten.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Happel het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Happel het volgende:
Oud FOX nieuws medewerker doet daar nu de media werk daar. Ze hebben contacten genoeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof ze geen contact hebben met de media over zulke dingen.
Ik denk niet dat ze jou daar binnen zouden laten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook een keer checken. Lijkt me echt interessant (serieus).
Stijn ligt al in bed toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef Typisch het volgende:
Stijn krijgt een stijfje denk ik, ik zit dartsen te kijken nu. En wel uber potje
In dit geval lijkt het me een gevalletje overijverige experts en journalisten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof ze geen contact hebben met de media over zulke dingen.
Waarom moet je me weer daar aan confronteren?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze jou daar binnen zouden laten.
mij nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me een gevalletje overijverige experts en journalisten.
BAN BAN BAN!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Happel het volgende:
Snorry man.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom moet je me weer daar aan confronteren?
Derksen vandaag weerSpurs wint, Inter wint, Spurs wint, Inter wint, Spurs wint... zijn meningquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef sjgappie het volgende:
Derksen wegzetten als een praatjesmaker
thats it ?quote:
Nooit iets zinnigs te melden. Nooit een discussie gevoerd. Alleen maar one-liners.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een waardeloze gozer die Happel.
Ho ho ho. Nu ga je te ver. Kwaliteitsuser van het eerste uur. Ga je mond spoelen met zeep. Groene het liefst. En maak er een paint van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een waardeloze gozer die Happel.
Toch jammer dat ik het niet geworden ben, ik had zo'n mooie Paus-naam: DonRajaeusquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ho ho ho. Nu ga je te ver. Kwaliteitsuser van het eerste uur. Ga je mond spoelen met zeep. Groene het liefst. En maak er een paint van.
Dit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ho ho ho. Nu ga je te ver. Kwaliteitsuser van het eerste uur. Ga je mond spoelen met zeep. Groene het liefst. En maak er een paint van.
Ik had Strootmanquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik het niet geworden ben, ik had zo'n mooie Paus-naam: DonRajaeus
Ik denk dat het probleem bij jou ligt. Jouw verwachtingen zijn te hoog. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
thats it ?
Hmph verwachtte er meer van.
Jammer dat niemand daar binnen mag kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je wel weer af doen met een huillach smiley, maar zo ben je natuurlijk niet serieus te nemen.quote:
Strootgod dan toch neem ik aan.quote:
Mij wel, ik ben mod. Dat maakt erg veel indruk in die contreien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor lul zetten door de eerste de beste popiejopie user.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je wel weer af doen met een huillach smiley, maar zo ben je natuurlijk niet serieus te nemen.
Nee, er is maar 1 god die speelt bij PSV, zijn linkerhand is Strootman in het Vaticaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Strootgod dan toch neem ik aan.
Alleen heeft GGMM het laatst verneukt voor alle mods, alleen FA mag nuquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mij wel, ik ben mod. Dat maakt erg veel indruk in die contreien.
Moet bekend klinken voor jou.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nooit iets zinnigs te melden. Nooit een discussie gevoerd. Alleen maar one-liners.
Ik denk dat jij ook niet binnen zou mogen. Tot je foto's van je kinderen laat zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mij wel, ik ben mod. Dat maakt erg veel indruk in die contreien.
Je onderschat Happel en overschat VI.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor lul zetten door de eerste de beste popiejopie user.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je onderschat Happel en overschat VI.
Sorry man. Kwaliteit is tanende. One trick pony dit dat.quote:
Pikkebaas. Morgen werken?quote:
Nee joh. VI is baasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je onderschat Happel en overschat VI.
Weet ik, ik wilde gewoon ff mn medeleven tonen aan de Rensjes onder ons.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, is alleen maar goed voor de kijkcijfers
Tettenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sorry man. Kwaliteit is tanende. One trick pony dit dat.
Ik wil voor jou best de schijn ophouden. Maar dan moet je nu een tetten pic posten.
lekker rullevant in dezequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derksen vandaag weerSpurs wint, Inter wint, Spurs wint, Inter wint, Spurs wint... zijn mening
Morgen Köln.quote:
meauiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die gaat rens posten als t goed is.
Zeker waar ja.quote:
Paar weekjes nog tot de Moulin Blues. Gaat helemaal baas worden.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Paar weekjes nog tot de Moulin Blues. Gaat helemaal baas worden.
Ik vind mooi.
De legendarische AryaMehr?quote:
Balen manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:17 schreef Saind het volgende:
[..]
wilde net gaan halen maar serieus
stapte op m'n fiets, scheurt m'n kruis uit
kankerzooi
Waarom heeft hij Permban dan?quote:
Verhalen die je nu leest zijn niet al te best...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/G(...)lways_online_forced/
Truequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verhalen die je nu leest zijn niet al te best...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was toen toch iets buiten de SC toch?
Wat weet ik niet meer.
Ach, ik krijg een gratis game van EA en bouw langzaam eens een uurtje of 2 aan mijn steden. Als ik straks een volle region heb gebouwd dan werkt het vast als een trein.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verhalen die je nu leest zijn niet al te best...
`quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent weer dronken, volgende week donderdag ook.
De een drinkt bier en de ander doet stoer in de sportschool. Laat gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent weer dronken, volgende week donderdag ook.
Hij is alcoholistquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
De een drinkt bier en de ander doet stoer in de sportschool. Laat gaan.
wijn en whiskyquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
De een drinkt bier en de ander doet stoer in de sportschool. Laat gaan.
Die ai valt me toch wat tegen.. Iedere dag een ander huisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, ik krijg een gratis game van EA en bouw langzaam eens een uurtje of 2 aan mijn steden. Als ik straks een volle region heb gebouwd dan werkt het vast als een trein.
vast welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:24 schreef Monopoly het volgende:
Ben benieuwd of Derksen er morgen bij is.
Lastig in te schatten of dat daadwerkelijk gebeurt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit er echt mee als Genee of Derksen ermee kapt.
Genee lig ik niet wakker van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
Nog steeds geen torrent gevonden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, ik krijg een gratis game van EA en bouw langzaam eens een uurtje of 2 aan mijn steden. Als ik straks een volle region heb gebouwd dan werkt het vast als een trein.
Zeker. Plofje gerookt?quote:
Beter steek je je vinger in je keel en drink daarna 2 glazen water man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Saind het volgende:
Ibuprofen is niet slecht voor je lever toch?
Heb alleen ibu en paracetemol maar para is sowieso kankerslecht voor de lever na drank
gebeurt niet johquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog steeds geen torrent gevonden.
Tuurlijk man. Die kerel is zo mediageil.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:24 schreef Monopoly het volgende:
Ben benieuwd of Derksen er morgen bij is.
Zit al aan een halve liter water maar heb geen zin om te brakenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter steek je je vinger in je keel en drink daarna 2 glazen water man.
Elke vorm van medicijn is rotzooi.
Vuur met vuur bestrijden enzo.
Rens. Tetten. Nu.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter steek je je vinger in je keel en drink daarna 2 glazen water man.
Elke vorm van medicijn is rotzooi.
Vuur met vuur bestrijden enzo.
nee, die zit nu op zn knietjes johan te plezieren en te hopen dat ie blijftquote:
Ibu is goed. Heb je bruis. Want dat is helegaar goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Saind het volgende:
Heb alleen ibu en paracetemol maar para is sowieso kankerslecht voor de lever na drank
alleen ibu 400mgquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ibu is goed. Heb je bruis. Want dat is helegaar goed.
ibu is slecht voor de darmenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Saind het volgende:
Heel zelden dat ik zo lam thuis kom dat de hele wereld draait in bed, maar als dat dreigt te gebeuren ga ik echt wel gewoon kotsen man. Daarna slaap je gewoon heerlijk, anders stel je het alleen maar uit en ga je er tegen vechten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit al aan een halve liter water maar heb geen zin om te braken
nooit ergens last van met para..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Saind het volgende:
Denk het niet, is een goede presentator.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, die zit nu op zn knietjes johan te plezieren en te hopen dat ie blijft
tetten? Mooi!quote:
Voor 33 euro kunnen Knut en ik allebei een keer neuken in Köln.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]Voor 33 eu gekocht.
Vind ik games als deze wel vaak waard.
zo zat ben ik niet gelukkigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel zelden dat ik zo lam thuis kom dat de hele wereld draait in bed, maar als dat dreigt te gebeuren ga ik echt wel gewoon kotsen man. Daarna slaap je gewoon heerlijk, anders stel je het alleen maar uit en ga je er tegen vechten.
Wees een vent, kots en drink water, klaar
je bent niet serieus mag ik hopen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk het niet, is een goede presentator.
gwn jagermeister morgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef Saind het volgende:
Z
[..]
zo zat ben ik niet gelukkig
wel zo zat dat ik morgen kankerbrak ga zijn
Gewoon doen met een liter melk. Kan alleen maar goed gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Saind het volgende:
[..]
alleen ibu 400mg
bruis heb ik op, last van m'n keel de afgelopen paar dagen
wat een kutkop, ga terug naar start en gooi opnieuwquote:
ik heb net zon ibuprofen op en een halve liter water ben ik mee bezig, zal wel genoeg zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon doen met een liter melk. Kan alleen maar goed gaan.
Ik ben wel serieus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent niet serieus mag ik hopen?
Die gast kan echt amper zn kop boven t water houden, laat staan een gesprek goed leiden..
Nee. Ik weiger om te kotsen. Dag erna maagzuur en zo. Zit ik helemaal niet op te wachten. Dan maar een katertje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel zelden dat ik zo lam thuis kom dat de hele wereld draait in bed, maar als dat dreigt te gebeuren ga ik echt wel gewoon kotsen man. Daarna slaap je gewoon heerlijk, anders stel je het alleen maar uit en ga je er tegen vechten.
Wees een vent, kots en drink water, klaar
Rens.quote:
quote:
Ik moet morgen ook aanwezig zijn, groepsopdracht met verplichte aanwezigheidquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Ik weiger om te kotsen. Dag erna maagzuur en zo. Zit ik helemaal niet op te wachten. Dan maar een katertje.
Ik ben trouwens nog nooit thuis gebleven omdat ik een kater had. Maar dat is puur ter info.
Maak eens een foto van je uitzichtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef Saind het volgende:
WHAHAHHAHA zit een sigaar te roken, dus raam open, laat zo'n harde boer dat ik een compliment krijg van iemand op straat
Gewoon morgen gaan. Wel meteen in het begin melden dat je influenza hebt. Als je je dan kut voelt ga je naar huis. Als je blijft ben je een voorbeeld voor je medestudenten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook aanwezig zijn, groepsopdracht met verplichte aanwezigheid
Enige uren dat ik er móet zijn, en dat op vrijdag
Racist.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef Saind het volgende:
WHAHAHHAHA zit een sigaar te roken, dus raam open, laat zo'n harde boer dat ik een compliment krijg van iemand op straat
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn tetten erfelijk denken jullie?
Aids helaas wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn tetten erfelijk denken jullie?
Fakking pauperbuurt mang.quote:
quote:Het percentage huurwoningen was relatief hoog in vergelijking met de rest van Eindhoven en de waarde van koopwoningen lag met ¤ 88.000,- 30% lager dan gemiddeld in Eindhoven, ¤ 127.000[3]. De wijk staat op de lijst van De 40 wijken van Vogelaar van minister Vogelaar
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb een fles Laphroaig 10yo cask strength.
Cholera in ieder geval wel.quote:
kankerlekkahquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb een fles Laphroaig 10yo cask strength.
Dat doe ik wel met jackiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:41 schreef Saind het volgende:
[..]
kankerlekkah
Komende donderdag mee de stad in die shit
Nee man, een KANSENwijkquote:
Eerst ff de studie afmakenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga eens in een normale stad wonen man.
Teveel vrouwen daar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:41 schreef Monopoly het volgende:
ONZ / Nachtbagger!
Kom hier posten, veel gezelliger mang
Das Woensel-West manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat ongeveer hetzelfe als kees kankerkachel?
Die woont in het noorden, ik in het zuidenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat ongeveer hetzelfe als kees kankerkachel?
Lekker pilsjes drinken in de voortuinquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef Smoofie het volgende:
Ik woon trouwens ook tegen een vogelaarswijk aan Saind, niets mis met al die moslima's met wc-doekjes op hun hoofd.
Nou nou nou, er zitten wel wat wijken tussen die echt naar de kanker zijn hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zwaar overdreven die vogelaarwijken
Echt woar?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Die woont in het noorden, ik in het zuiden
Adames woont recht tegenover kees wel
Paar wel ja, maar meeste valt best mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou nou nou, er zitten wel wat wijken tussen die echt naar de kanker zijn hoor.
Bos en Lommer en kolenkit hier in Adam, daar wil je niet in de avond alleen lopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paar wel ja, maar meeste valt best mee.
Mij niet. Maar ik ben ook echt straat. Jwz.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bos en Lommer en kolenkit hier in Adam, daar wil je niet in de avond alleen lopen. Al die mocros pakken je meteen,
Ook jou pakken ze man, zijn er altijd wel minimaal 8 hehquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mij niet. Maar ik ben ook echt straat. Jwz.
In Utrecht vallen meeste wijken wel mee. Ook die vogelaarwijken boven de rivier in Rotterdam zijn niet heel slecht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook jou pakken ze man, zijn er altijd wel minimaal 8 heh, voor je het weet heb je een mes in je rug,
Ja dat sowieso. Vroeger was het best erg, maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Utrecht vallen meeste wijken wel mee. Ook die vogelaarwijken boven de rivier in Rotterdam zijn niet heel slecht.
Stel je voor als er ooit een dag komt dat Voetbal International stopt met het uitzenden van VItv?quote:
Gelijk einde vd wereld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stel je voor als er ooit een dag komt dat Voetbal International stopt met het uitzenden van VItv?![]()
![]()
VI zal na vanavond nooit meer hetzelfde zijn dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet een beetje huilen om vanavond met Derksen en Genee.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat moet ik nu doen? Ik trek nog maar een halve liter open om mijn verdriet weg te drinken.
Ik heb er inderdaad genoeg van.quote:
Wat een heerlijk wijf blijft het ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |