Mij wel, ik ben mod. Dat maakt erg veel indruk in die contreien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze jou daar binnen zouden laten.
Ik laat me niet voor lul zetten door de eerste de beste popiejopie user.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je wel weer af doen met een huillach smiley, maar zo ben je natuurlijk niet serieus te nemen.
Nee, er is maar 1 god die speelt bij PSV, zijn linkerhand is Strootman in het Vaticaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Strootgod dan toch neem ik aan.
Alleen heeft GGMM het laatst verneukt voor alle mods, alleen FA mag nuquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mij wel, ik ben mod. Dat maakt erg veel indruk in die contreien.
Moet bekend klinken voor jou.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nooit iets zinnigs te melden. Nooit een discussie gevoerd. Alleen maar one-liners.
Ik denk dat jij ook niet binnen zou mogen. Tot je foto's van je kinderen laat zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mij wel, ik ben mod. Dat maakt erg veel indruk in die contreien.
Je onderschat Happel en overschat VI.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor lul zetten door de eerste de beste popiejopie user.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je onderschat Happel en overschat VI.
Sorry man. Kwaliteit is tanende. One trick pony dit dat.quote:
Pikkebaas. Morgen werken?quote:
Nee joh. VI is baasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je onderschat Happel en overschat VI.
Weet ik, ik wilde gewoon ff mn medeleven tonen aan de Rensjes onder ons.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, is alleen maar goed voor de kijkcijfers
Tettenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sorry man. Kwaliteit is tanende. One trick pony dit dat.
Ik wil voor jou best de schijn ophouden. Maar dan moet je nu een tetten pic posten.
lekker rullevant in dezequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derksen vandaag weerSpurs wint, Inter wint, Spurs wint, Inter wint, Spurs wint... zijn mening
Morgen Köln.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |