Ik denk niet dat ze jou daar binnen zouden laten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook een keer checken. Lijkt me echt interessant (serieus).
Stijn ligt al in bed toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef Typisch het volgende:
Stijn krijgt een stijfje denk ik, ik zit dartsen te kijken nu. En wel uber potje
In dit geval lijkt het me een gevalletje overijverige experts en journalisten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof ze geen contact hebben met de media over zulke dingen.
Waarom moet je me weer daar aan confronteren?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze jou daar binnen zouden laten.
mij nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me een gevalletje overijverige experts en journalisten.
BAN BAN BAN!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Happel het volgende:
Fuck dat hele VI man. Een groot kankerprogramma.
Snorry man.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom moet je me weer daar aan confronteren?
Derksen vandaag weerSpurs wint, Inter wint, Spurs wint, Inter wint, Spurs wint... zijn meningquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef sjgappie het volgende:
Derksen wegzetten als een praatjesmaker
thats it ?quote:
Nooit iets zinnigs te melden. Nooit een discussie gevoerd. Alleen maar one-liners.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een waardeloze gozer die Happel.
Ho ho ho. Nu ga je te ver. Kwaliteitsuser van het eerste uur. Ga je mond spoelen met zeep. Groene het liefst. En maak er een paint van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een waardeloze gozer die Happel.
Toch jammer dat ik het niet geworden ben, ik had zo'n mooie Paus-naam: DonRajaeusquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ho ho ho. Nu ga je te ver. Kwaliteitsuser van het eerste uur. Ga je mond spoelen met zeep. Groene het liefst. En maak er een paint van.
Dit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ho ho ho. Nu ga je te ver. Kwaliteitsuser van het eerste uur. Ga je mond spoelen met zeep. Groene het liefst. En maak er een paint van.
Ik had Strootmanquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik het niet geworden ben, ik had zo'n mooie Paus-naam: DonRajaeus
Ik denk dat het probleem bij jou ligt. Jouw verwachtingen zijn te hoog. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
thats it ?
Hmph verwachtte er meer van.
Jammer dat niemand daar binnen mag kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze jou daar binnen zouden laten.
Kun je wel weer af doen met een huillach smiley, maar zo ben je natuurlijk niet serieus te nemen.quote:
Strootgod dan toch neem ik aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |