Lastig in te schatten of dat daadwerkelijk gebeurt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit er echt mee als Genee of Derksen ermee kapt.
Genee lig ik niet wakker van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
Nog steeds geen torrent gevonden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, ik krijg een gratis game van EA en bouw langzaam eens een uurtje of 2 aan mijn steden. Als ik straks een volle region heb gebouwd dan werkt het vast als een trein.
Zeker. Plofje gerookt?quote:
Beter steek je je vinger in je keel en drink daarna 2 glazen water man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Saind het volgende:
Ibuprofen is niet slecht voor je lever toch?
Heb alleen ibu en paracetemol maar para is sowieso kankerslecht voor de lever na drank
gebeurt niet johquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog steeds geen torrent gevonden.
Tuurlijk man. Die kerel is zo mediageil.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:24 schreef Monopoly het volgende:
Ben benieuwd of Derksen er morgen bij is.
Zit al aan een halve liter water maar heb geen zin om te brakenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter steek je je vinger in je keel en drink daarna 2 glazen water man.
Elke vorm van medicijn is rotzooi.
Vuur met vuur bestrijden enzo.
Rens. Tetten. Nu.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter steek je je vinger in je keel en drink daarna 2 glazen water man.
Elke vorm van medicijn is rotzooi.
Vuur met vuur bestrijden enzo.
nee, die zit nu op zn knietjes johan te plezieren en te hopen dat ie blijftquote:
Ibu is goed. Heb je bruis. Want dat is helegaar goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Saind het volgende:
Heb alleen ibu en paracetemol maar para is sowieso kankerslecht voor de lever na drank
alleen ibu 400mgquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ibu is goed. Heb je bruis. Want dat is helegaar goed.
ibu is slecht voor de darmenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Saind het volgende:
Heel zelden dat ik zo lam thuis kom dat de hele wereld draait in bed, maar als dat dreigt te gebeuren ga ik echt wel gewoon kotsen man. Daarna slaap je gewoon heerlijk, anders stel je het alleen maar uit en ga je er tegen vechten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit al aan een halve liter water maar heb geen zin om te braken
nooit ergens last van met para..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Saind het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |