Kan nu helemaal niet meer slapen, mijn hart breektquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen met een cliffhanger naar bed sturen
Je bent zelf een cliffhanger.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen met een cliffhanger naar bed sturen
Je bent zelf een .. - grapjesquote:
Pas nou maar op. Ik heb het net voor Moslims opgenomen. Dus ik heb genoeg matties om je te pakken in Belgie nu.quote:
Die hebben het te druk zichzelf op te blazen en als je dat niet begrijpt...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas nou maar op. Ik heb het net voor Moslims opgenomen. Dus ik heb genoeg matties om je te pakken in Belgie nu.
Ja? Bevestig je nu niet waar ik zojuist mee dreigde?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die hebben het te druk zichzelf op te blazen en als je dat niet begrijpt...
Voordat je bij mij bent hebben ze zichzelf (en waarschijnlijk jou) al opgeblazen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Bevestig je nu niet waar ik zojuist mee dreigde?
Ik ga nergens heen. Tegenwoordig heeft de gemiddelde Moslim niet één mobiel maar tenminste vier.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voordat je bij mij bent hebben ze zichzelf (en waarschijnlijk jou) al opgeblazen.
Maar niet 1 met beltegoed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen. Tegenwoordig heeft de gemiddelde Moslim niet één mobiel maar tenminste vier.
Dat is echt zo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen. Tegenwoordig heeft de gemiddelde Moslim niet één mobiel maar tenminste vier.
Ik bel hen toch op... Alhoewel, over de grens zijn de kosten voor hen.quote:
Zag je trouwens dat ik de islam verdedigdequote:
Weet ik toch, en anders waren ze toch wel verdwaald.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bel hen toch op... Alhoewel, over de grens zijn de kosten voor hen.
Je zal leven
Niet echt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je trouwens dat ik de islam verdedigde. Ik voel mij vies als protestant momenteel
Oooh nieuwe Paus zie ik.quote:
twitter:remregterschot twitterde op donderdag 14-03-2013 om 23:15:29Dat zou wel eens het laatste tv-optreden van Derksen en Genee samen kunnen zijn geweest. Derksen komt op voor zijn redactie. Chapeau.#vitv reageer retweet
Oke?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:remregterschot twitterde op donderdag 14-03-2013 om 23:15:29Dat zou wel eens het laatste tv-optreden van Derksen en Genee samen kunnen zijn geweest. Derksen komt op voor zijn redactie. Chapeau.#vitv reageer retweet
Zo, als Remregterschot het al zegt!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Derksen kan niet tegen feitenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Het rare is trouwens is dat men automatisch heeft aangenomen dat de naam Franciscus een verwijzing naar de geliefde hervormer Franciscus van Assisi is, maar veel voor de hand liggender is het een verwijzing naar Franciscus Borgia, één van de grondleggers van de Jezuiten. En ook veel minder geliefd...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezuieten zijn een enge sekte. Tot aan zelfkastijding aan.
Borgiaquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het rare is trouwens is dat men automatisch heeft aangenomen dat de Franciscus een verwijzing is naar de geliefde hervormer Franciscus van Assisi is, maar veel voor de hand liggender is het een verwijzing naar Franciscus Borgia, één van de grondleggers van de Jezuiten. En ook veel minder geliefd...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Franciscus_van_Assisi
http://nl.wikipedia.org/wiki/Franciscus_Borgia
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het rare is trouwens is dat men automatisch heeft aangenomen dat de naam Franciscus een verwijzing naar de geliefde hervormer Franciscus van Assisi is, maar veel voor de hand liggender is het een verwijzing naar Franciscus Borgia, één van de grondleggers van de Jezuiten. En ook veel minder geliefd...
Dikke fittie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derksen kan niet tegen feiten
#Teamgenee
Het is sowieso apart.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het rare is trouwens is dat men automatisch heeft aangenomen dat de naam Franciscus een verwijzing naar de geliefde hervormer Franciscus van Assisi is, maar veel voor de hand liggender is het een verwijzing naar Franciscus Borgia, één van de grondleggers van de Jezuiten. En ook veel minder geliefd...
Ja ik wilde het net gebruiken download hij hem ipv online te zetten in een linkje. Kankerlijersquote:
Thijsie ook al niet zo blij met Wilfredtwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 14-03-2013 om 08:17:19@TheFev nee, nee. Ook Genee deed hetzelfde als velen: zeggen dat het waar is, maar ook hij was niet in catacomben reageer retweet
ja en die linkje/download doet het godverdomme niet eensquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik wilde het net gebruiken download hij hem ipv online te zetten in een linkje. Kankerlijers
Joh, maar dat brengen ze niet zo naar buiten natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij houdt zich wel goed. Blijft rustig, terwijl Derksen meteen emotioneel wordt en niet meer uit zijn woorden lijkt te komen.quote:
Genee is een baas, durft tegen mensen in te gaan. Derksen kraamt weleens vaker onzin uit, zijn mening gaat zoals vBasten vroeger zei op en neer. Die man weet niet wat hij lult, nu pakt Genee hem hard aan met feiten en meneertje is op zijn pik getraptquote:
Waar zit je ergens? Heb je aanknopingspunten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben echt een beetje de weg kwijt hoor.
Ze hebben niks naar buiten gebracht, die aanname is gedaan door Pausgeleerden e.d. en gretig overgenomen door de media.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh, maar dat brengen ze niet zo naar buiten natuurlijk.(Geheime) symboliek zijn veel leuker dan voor de hand liggende.
De weg kwijt, zag Johan zijn kop net als een bak met wurmen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? Heb je aanknopingspunten?
Jij hebt boeken van Dan Brown gelezen hè?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben niks naar buiten gebracht, die aanname is gedaan door Pausgeleerden e.d. en gretig overgenomen door de media.
Ik heb een TR gemacht in de hoop dat de mods je vinden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De weg kwijt, zag Johan zijn kop net als een bak met wurmen.
Ik ben benieuwd wat er voor spul je kan vinden in het Vaticaan, zoals boeken enzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben niks naar buiten gebracht, die aanname is gedaan door Pausgeleerden e.d. en gretig overgenomen door de media.
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt boeken van Dan Brown gelezen hè?
Bedankt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een TR gemacht in de hoop dat de mods je vinden.
Alsof ze geen contact hebben met de media over zulke dingen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bak met wurmenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De weg kwijt, zag Johan zijn kop net als een bak met wurmen.
Een ban volstaatquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Happel het volgende:
Fuck dat hele VI man. Een groot kankerprogramma.
Ja dat wil ik ook een keer checken. Lijkt me echt interessant (serieus).quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er voor spul je kan vinden in het Vaticaan, zoals boeken enzo
Maar helaas komen we daar nooit achter.
Conspiracy en zo. Ik ben ook vrijmetselaar geweest. Je kunt er met mij over praten.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Happel het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Happel het volgende:
Oud FOX nieuws medewerker doet daar nu de media werk daar. Ze hebben contacten genoeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof ze geen contact hebben met de media over zulke dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |