Kan nu helemaal niet meer slapen, mijn hart breektquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen met een cliffhanger naar bed sturen
Je bent zelf een cliffhanger.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen met een cliffhanger naar bed sturen
Je bent zelf een .. - grapjesquote:
Pas nou maar op. Ik heb het net voor Moslims opgenomen. Dus ik heb genoeg matties om je te pakken in Belgie nu.quote:
Die hebben het te druk zichzelf op te blazen en als je dat niet begrijpt...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas nou maar op. Ik heb het net voor Moslims opgenomen. Dus ik heb genoeg matties om je te pakken in Belgie nu.
Ja? Bevestig je nu niet waar ik zojuist mee dreigde?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die hebben het te druk zichzelf op te blazen en als je dat niet begrijpt...
Voordat je bij mij bent hebben ze zichzelf (en waarschijnlijk jou) al opgeblazen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Bevestig je nu niet waar ik zojuist mee dreigde?
Ik ga nergens heen. Tegenwoordig heeft de gemiddelde Moslim niet één mobiel maar tenminste vier.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voordat je bij mij bent hebben ze zichzelf (en waarschijnlijk jou) al opgeblazen.
Maar niet 1 met beltegoed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen. Tegenwoordig heeft de gemiddelde Moslim niet één mobiel maar tenminste vier.
Dat is echt zo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen. Tegenwoordig heeft de gemiddelde Moslim niet één mobiel maar tenminste vier.
Ik bel hen toch op... Alhoewel, over de grens zijn de kosten voor hen.quote:
Zag je trouwens dat ik de islam verdedigdequote:
Weet ik toch, en anders waren ze toch wel verdwaald.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bel hen toch op... Alhoewel, over de grens zijn de kosten voor hen.
Je zal leven
Niet echt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je trouwens dat ik de islam verdedigde. Ik voel mij vies als protestant momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |