Denk het niet, is een goede presentator.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, die zit nu op zn knietjes johan te plezieren en te hopen dat ie blijft
tetten? Mooi!quote:
Voor 33 euro kunnen Knut en ik allebei een keer neuken in Köln.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]Voor 33 eu gekocht.
Vind ik games als deze wel vaak waard.
zo zat ben ik niet gelukkigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel zelden dat ik zo lam thuis kom dat de hele wereld draait in bed, maar als dat dreigt te gebeuren ga ik echt wel gewoon kotsen man. Daarna slaap je gewoon heerlijk, anders stel je het alleen maar uit en ga je er tegen vechten.
Wees een vent, kots en drink water, klaar
je bent niet serieus mag ik hopen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk het niet, is een goede presentator.
gwn jagermeister morgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef Saind het volgende:
Z
[..]
zo zat ben ik niet gelukkig
wel zo zat dat ik morgen kankerbrak ga zijn
Gewoon doen met een liter melk. Kan alleen maar goed gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Saind het volgende:
[..]
alleen ibu 400mg
bruis heb ik op, last van m'n keel de afgelopen paar dagen
wat een kutkop, ga terug naar start en gooi opnieuwquote:
ik heb net zon ibuprofen op en een halve liter water ben ik mee bezig, zal wel genoeg zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon doen met een liter melk. Kan alleen maar goed gaan.
Ik ben wel serieus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent niet serieus mag ik hopen?
Die gast kan echt amper zn kop boven t water houden, laat staan een gesprek goed leiden..
Nee. Ik weiger om te kotsen. Dag erna maagzuur en zo. Zit ik helemaal niet op te wachten. Dan maar een katertje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel zelden dat ik zo lam thuis kom dat de hele wereld draait in bed, maar als dat dreigt te gebeuren ga ik echt wel gewoon kotsen man. Daarna slaap je gewoon heerlijk, anders stel je het alleen maar uit en ga je er tegen vechten.
Wees een vent, kots en drink water, klaar
Rens.quote:
quote:
Ik moet morgen ook aanwezig zijn, groepsopdracht met verplichte aanwezigheidquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Ik weiger om te kotsen. Dag erna maagzuur en zo. Zit ik helemaal niet op te wachten. Dan maar een katertje.
Ik ben trouwens nog nooit thuis gebleven omdat ik een kater had. Maar dat is puur ter info.
Maak eens een foto van je uitzichtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef Saind het volgende:
WHAHAHHAHA zit een sigaar te roken, dus raam open, laat zo'n harde boer dat ik een compliment krijg van iemand op straat
Gewoon morgen gaan. Wel meteen in het begin melden dat je influenza hebt. Als je je dan kut voelt ga je naar huis. Als je blijft ben je een voorbeeld voor je medestudenten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook aanwezig zijn, groepsopdracht met verplichte aanwezigheid
Enige uren dat ik er mķet zijn, en dat op vrijdag
Racist.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef Saind het volgende:
WHAHAHHAHA zit een sigaar te roken, dus raam open, laat zo'n harde boer dat ik een compliment krijg van iemand op straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |