Das Woensel-West manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat ongeveer hetzelfe als kees kankerkachel?
Die woont in het noorden, ik in het zuidenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat ongeveer hetzelfe als kees kankerkachel?
Lekker pilsjes drinken in de voortuinquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef Smoofie het volgende:
Ik woon trouwens ook tegen een vogelaarswijk aan Saind, niets mis met al die moslima's met wc-doekjes op hun hoofd.
Nou nou nou, er zitten wel wat wijken tussen die echt naar de kanker zijn hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zwaar overdreven die vogelaarwijken
Echt woar?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Die woont in het noorden, ik in het zuiden
Adames woont recht tegenover kees wel
Paar wel ja, maar meeste valt best mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou nou nou, er zitten wel wat wijken tussen die echt naar de kanker zijn hoor.
Bos en Lommer en kolenkit hier in Adam, daar wil je niet in de avond alleen lopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paar wel ja, maar meeste valt best mee.
Mij niet. Maar ik ben ook echt straat. Jwz.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bos en Lommer en kolenkit hier in Adam, daar wil je niet in de avond alleen lopen. Al die mocros pakken je meteen,
Ook jou pakken ze man, zijn er altijd wel minimaal 8 hehquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mij niet. Maar ik ben ook echt straat. Jwz.
In Utrecht vallen meeste wijken wel mee. Ook die vogelaarwijken boven de rivier in Rotterdam zijn niet heel slecht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook jou pakken ze man, zijn er altijd wel minimaal 8 heh, voor je het weet heb je een mes in je rug,
Ja dat sowieso. Vroeger was het best erg, maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Utrecht vallen meeste wijken wel mee. Ook die vogelaarwijken boven de rivier in Rotterdam zijn niet heel slecht.
Stel je voor als er ooit een dag komt dat Voetbal International stopt met het uitzenden van VItv?quote:
Gelijk einde vd wereld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stel je voor als er ooit een dag komt dat Voetbal International stopt met het uitzenden van VItv?![]()
![]()
VI zal na vanavond nooit meer hetzelfde zijn dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet een beetje huilen om vanavond met Derksen en Genee.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat moet ik nu doen? Ik trek nog maar een halve liter open om mijn verdriet weg te drinken.
Ik heb er inderdaad genoeg van.quote:
Wat een heerlijk wijf blijft het ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |