Het consumptievlees is inderdaad van goede kwaliteit.quote:
Haha.quote:
Zweedse smaballen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik zin in heb gekregen.
Risotto?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik zin in heb gekregen.
kk foxy hoop datie spin giftig was ;squote:Op donderdag 14 maart 2013 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
Gehuild omdat er een spin bij mn been zat.Heb hem op laten eten
.
Oké.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
.
Zo'n gebakken spin zou ik weleens willen proberen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
.
Chocolademousse.quote:
Ben er niet zo goed in, maar kan het eens proberen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wanneer ga je kaneelrijst voor me maken?
Dat zou ik dus gewoon niet kunnen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:32 schreef Id_do_her het volgende:
Gisteren vergeten te eten. Dat zijn van die dingen.
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er niet zo goed in, maar kan het eens proberen.
watquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:32 schreef Id_do_her het volgende:
Dat gebeurt mij ook weleens.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:32 schreef Id_do_her het volgende:
Mij overkomt het me soms.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat zou ik dus gewoon niet kunnen.
Hoequote:Op donderdag 14 maart 2013 18:32 schreef Id_do_her het volgende:
Volgens mij is dat niet normaal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe. Heus denk je niet 24/7 aan voedsel.
Vergeet je ook wel eens je handen te wassen na het plassen?quote:
Zo min mogelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe. Heus denk je niet 24/7 aan voedsel.
Dan heb je toch honger?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:32 schreef Id_do_her het volgende:
Moet je dat ook doen na het plassen dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vergeet je ook wel eens je handen te wassen na het plassen?
Ben jij dan ook zo'n Zosk die alleen maar magnetronmaaltijden en pizza eet?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo min mogelijk eigenlijk.Het is dat het moet.
Ja, de volgende dag geen hongergevoel maar wel behoorlijk gaar.quote:
Allerminst.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo'n Zosk die alleen maar magnetronmaaltijden en pizza eet?
O ja, dat doe ik inderdaad.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo'n Zosk die alleen maar magnetronmaaltijden en pizza eet?
Leuk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence vindt van wel
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je laat toch wel die Zweedse voor je koken terwijl je naar haar ass kijkt, hè?
aan haar te zien, all day.quote:
Sowieso vrouwen die over eten praten alsof het seks is, instant slappe penis.quote:
was garpje, dushiquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dondertyfstraal een teringeind op
Die vrouwen mogen dan wel bij mij komen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die over eten praten alsof het seks is, instant slappe penis.
Ze is wel koddig, maar dat geilen op eten is:quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
Jennifer Lawrence niet leuk vinden. Instant turn off.
quote:Instant turn off.
Jij liever dan ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vrouwen mogen dan wel bij mij komen.
Hoezo eigenlijk? Bang dat ze te dik worden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze is wel koddig, maar dat geilen op eten is:
[..]
Nee, het is levensonderhoud. Geen hobby.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Bang dat ze te dik worden?
well that's thatquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vrouwen mogen dan wel bij mij komen.
quote:
iPhone 4(s)?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
Nou jongens en meisjes ik ben eruit (denk ik), gewoon zwart, laagste opslagcapaciteit, bij T-Mobile aanschaffen met goedkoopste abo want toch geen vrienden en kom nooit buiten etc.
Met dank aan A_F voor zijn expertise.
toch overal wifi, en voor die keren dat je erbuiten zit is het toch alleen maar gebruik van WAquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
Nou jongens en meisjes ik ben eruit (denk ik), gewoon zwart, laagste opslagcapaciteit, bij T-Mobile aanschaffen met goedkoopste abo want toch geen vrienden en kom nooit buiten etc.
Oh leuk, kun je ook Candy Crush gaan doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
Die 15" die ik wil 2.8K. Kaulo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
5.quote:
Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh leuk, kun je ook Candy Crush gaan doen.
Volgens mij heb ik destijds voor de mijne ook zoiets betaald. So worth it though.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die 15" die ik wil 2.8K. Kaulo.
Why choose?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Leg dan liever wat bij voor een Speedmaster Professional![]()
.
Kijk deze big spender.quote:
Zou zijn duim sabbelen.quote:
Of je een intiem nachtje met hem zou willen doorbrengen, if you know what I mean.quote:
Hard gewordenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:35 schreef wise het volgende:
hogeschool uitjes![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In dat geval: nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of je een intiem nachtje met hem zou willen doorbrengen, if you know what I mean.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:35 schreef wise het volgende:
hogeschool uitjes![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het goede deel heeft het begrepen, dat zie je meteen.quote:
Hahaha dat plaatje elke keer weerquote:
Ik bedoel dat het grappig isquote:
quote:
K. =$quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
kom krikri we kopen 1 samuh zyn we hartsvrienden =$ ;p
Het is ook grappig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het grappig isniet die ene van de kaart van NL he.
Leef zelf in het patatgedeelte btw dus tjaik heb niks met friet
Stoer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
Hehehehe ali illegali tyde, cs6 .dll files crack fuck you tim kuik
dont cha wish your girlfriend was cool like mequote:
Nee, heb liever hot, hehe.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dont cha wish your girlfriend was cool like me
Kijk zosk in the background doen alsof hij niet wil kijken, pfff wat een homoquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:50 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Ik (met hoed), begeleiding wd at work.
Chai heeft wel een leuk rood jurkje aan. Alleen jammer van die knotsknieën.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kijk zosk in the background doen alsof hij niet wil kijken, pfff wat een homo
Lucifer zoskquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Chai heeft wel een leuk rood jurkje aan. Alleen jammer van die knotsknieën.
Dikkere kuiten dan Zosk though, mirin'.
Tsjonge jonge.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kijk zosk in the background doen alsof hij niet wil kijken, pfff wat een homo
Ouch, zo erg is het niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Chai heeft wel een leuk rood jurkje aan. Alleen jammer van die knotsknieën.
Dikkere kuiten dan Zosk though, mirin'.
Weet ik veel, had het over die foto toch.quote:
Splittaquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:50 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Ik (met hoed), begeleiding wd at work.
Hahaha.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik veel, had het over die foto toch.
En ik heb zelf ook black calf genetics = schrale kuiten.
Zou penis tussen haar lippen drukken.quote:
Die verjaardagsbeurt krijg ik wel van iemand anders.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:18 schreef Gorzalka het volgende:
Ben net terug van Vas, die heb ik eventjes een flinke verjaardagsbeurt gegeven, zeg!
Verrassendquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die verjaardagsbeurt krijg ik wel van iemand anders.
Dat stare.quote:
Jaloers, jaloers, als je met je benen gespreid voor me zou liggen zou ik geen nee zeggen, daar ben ik heel eerlijk overquote:
nee heb k al bedankt voor aanbodquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fifa 13 kopen? Kan ook.
GAM / Iemand fifa 13 tkoop ps3 rdam
Romanticus in hart en nieren deze man.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jaloers, jaloers, als je met je benen gespreid voor me zou liggen zou ik geen nee zeggen, daar ben ik heel eerlijk over.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jaloers, jaloers, als je met je benen gespreid voor me zou liggen zou ik geen nee zeggen, daar ben ik heel eerlijk over.
En als ze nou d'r benen bij elkaar heeft maar alsnog voor je zou liggen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als ze zich niet verzet wanneer ik ze spreid zal ik akkoord gaan, anders wordt het twijfelachtig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En als ze nou d'r benen bij elkaar heeft maar alsnog voor je zou liggen?
OH SNAP WOWquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
Haha, hoor mij, Vas en d'r benen bij elkaar.
Klapdeurenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
Haha, hoor mij, Vas en d'r benen bij elkaar.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
twinkle twinkle little star
[ afbeelding ]
Kun je horen aankomen van verre.quote:
Hah ik had gelijk dus.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
Chloroform zou overigens de hele dag aardig doen tegen Vas, valt me tegen dit.
Ben hele dag al lief.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
Chloroform zou overigens de hele dag aardig doen tegen Vas, valt me tegen dit.
Bye bye, Miss American Piequote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bye bye, Miss American Pie
Drove my chevy to the levee
but the levee was dry
and them good old boys were drinking whiskey and rye
singing
[ afbeelding ]
Bye byequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
but the levee was dry
singing
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
but the levee was dry
singing
[ afbeelding ]
Mensen die dit oprecht grappig vinden mogen ze van mij ophangen aan de hoogste boomquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
but the levee was dry
singing
[ afbeelding ]
Mensen die het niet grappig vinden, ja. bye chrizzleeequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mensen die dit oprecht grappig vinden mogen ze van mij ophangen aan de hoogste boom.
Probeer je mijn spotlight te stelen ofzo?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Probeer je mijn spotlight te stelen ofzo?
Lekker bezig! Sollicitatie waar bij?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lieverds! Maar ze gingen goed!! Heb beide voldoende, cijfers volgen nog. Sollicitatiegesprek ging echt helemaal geweldig, ze had geen enkel puntje van kritiek.
De presentatie ging ook goed maar iets minder als de sollicitatie, kreeg als kritiek dat ik teveel aan het jagen was en ik maakte 2 stijlfoutjes. Nou, daar kan ik mee leven, ze zei dat het alsnog ruim voldoende was.
Dus was helemaal blijWas ook verrassend rustig op het moment zelf, terwijl ik vooraf nerveus was
Vreemd, ben nooit rustig op zulke momenten
Samen zullen we alles delen tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Probeer je mijn spotlight te stelen ofzo?
Nice, goed bezig!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lieverds! Maar ze gingen goed!! Heb beide voldoende, cijfers volgen nog. Sollicitatiegesprek ging echt helemaal geweldig, ze had geen enkel puntje van kritiek.
De presentatie ging ook goed maar iets minder als de sollicitatie, kreeg als kritiek dat ik teveel aan het jagen was en ik maakte 2 stijlfoutjes. Nou, daar kan ik mee leven, ze zei dat het alsnog ruim voldoende was.
Dus was helemaal blijWas ook verrassend rustig op het moment zelf, terwijl ik vooraf nerveus was
Vreemd, ben nooit rustig op zulke momenten
Oh nee, was een nep sollicitatiegesprek als Nederlands examen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker bezig! Sollicitatie waar bij?
Lekker feestje had je trouwens, zag een filmpje voorbij komen op fb.
Geen open boot hoop ik?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh nee, was een nep sollicitatiegesprek als Nederlands examen!
Hahahaha ja, lachen he? Was een feestje op een boot door Amsterdam afgelopen zaterdag
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:14 schreef Gorzalka het volgende:
Jammer, had gehoopt dat je het niet zou halen zodat je mij later nodig hebt om je te onderhouden.
Oh hahaquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh nee, was een nep sollicitatiegesprek als Nederlands examen!
Hahahaha ja, lachen he? Was een feestje op een boot door Amsterdam afgelopen zaterdag
Hahaha klopt, moet je doen! Zijn wel bizarre feesten altijd, was een man of 100, in hun huisquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh hahahad het niet mee gekregen vandaar.
Volgende keer ga ik mee, zag best wat leuks voorbij komen.
Ik had er in Augustus een, toen was het wel prima natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nahDan was ik never heen gegaan
Ohh lekker man.. Ik verlang weer naar dat weer en feestjes in dat weerquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had er in Augustus een, toen was het wel prima natuurlijk!
Geen klachten van de buren gehad?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha klopt, moet je doen! Zijn wel bizarre feesten altijd, was een man of 100, in hun huisWoonkamer en garage, helemaal omgebouwd enzo. Aankomende zomer weer denk ik
Echt he, zoveel zin in feestjes in het zonnetjequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh lekker man.. Ik verlang weer naar dat weer en feestjes in dat weer
Gewoon emigreren naar Brazilië ofzo, dan kan je het hele jaar losquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh lekker man.. Ik verlang weer naar dat weer en feestjes in dat weer
Nee, die hadden ze van tevoren gewaarschuwd en die zijn best wel chill. Ik kan het me niet voorstellen, want die feesten gaan door tot een uurtje of 6, met echt muziek zo hard als in een discotheek tot een uurtje of 3/4 wel denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen klachten van de buren gehad?
Oh sorry zo goed is mn geheugen nietquote:
Oh stopquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Echt he, zoveel zin in feestjes in het zonnetjeen vakantie enzo
.
In arnhem zeggen ze het verkeerd dus.quote:
Dan hebben ze echt een hele chille buurt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, die hadden ze van tevoren gewaarschuwd en die zijn best wel chill. Ik kan het me niet voorstellen, want die feesten gaan door tot een uurtje of 6, met echt muziek zo hard als in een discotheek tot een uurtje of 3/4 wel denk ikVorig jaar is 1x politie gekomen om te zeggen dat het zachter moet ivm een klacht, maar die klacht kwam van 2 blokken verder
Verder niemand die moeilijk deed
FOK!meet op een nader te bepalen festivalquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Echt he, zoveel zin in feestjes in het zonnetjeen vakantie enzo
.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
FOK!meet op een nader te bepalen festival.
Pff ja ik vind dat we dat wel verdiend hebben na deze horrorwinterquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh stopKan niet wachten.... Hopelijk eind maart/begin april weer lekkere temperaturen. Kan me van 2 jaar terug ofzo nog herinneren dat ik met m'n verjaardagsfeest (23 april jarig) al een tintje had op kunnen bouwen en mijn feestje in de tuin vierde tot diep in de nacht. Hopelijk dit jaar weer
Ja, of weinig mensen die thuis zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt een hele chille buurt.![]()
Dat sowieso.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
In arnhem zeggen ze het verkeerd dus.
kom maar naar lakedance of extrema of frequence ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
FOK!meet op een nader te bepalen festival.
Zijn je uitgaansplannen met Allure en WD niet doorgegaan?quote:
Grote mond maar klein hartje hé. Heb al zo vaak geroepen om te meeten, maar komt nooit wat van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zijn je uitgaansplannen met Allure en WD niet doorgegaan?
Zijn dat niet allemaal van die bliepjeshouse en hardstylefestivals?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
kom maar naar lakedance of extrema of frequence ofzo
biatch puhleaseee, als je kitten hebt zei ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grote mond maar klein hartje hé. Heb al zo vaak geroepen om te meeten, maar komt nooit wat van.
En toen werd er een meet gehouden en toen moest ik werken.
Er is steeds een ander smoesje, dat weten we nu welquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
biatch puhleaseee, als je kitten hebt zei ik
Ja gaat toch om mij slet, niet om die kitten. Mijn poesje is zachter hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
biatch puhleaseee, als je kitten hebt zei ik
chris hou je bekquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er is steeds een ander smoesje, dat weten we nu wel.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja gaat toch om mij slet, niet om die kitten. Mijn poesje is zachter hoor.
ja beetjequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zijn dat niet allemaal van die bliepjeshouse en hardstylefestivals?
Volgens mij woont Gridlok daar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
paaspop kan ook nog trouwens daar kan je me ook aantreffen
Klopt, als ie nog in Schijndel woont jaquote:
Ja moet welquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien worden onze katten ook vrienden.
Wel ver weg allemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klopt, als ie nog in Schijndel woont ja
Welk festival is dat dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel ver weg allemaal.
Gelukkig heb ik sowieso al een festivalmeet met de vader en moeder van deze SC: Bobby en Dqod.
godverquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:32 schreef tliciouz het volgende:
Nu er toch bijna niemand is.
[ afbeelding ]
Indian Summer, daar gaan die gekkies heen voor één act.quote:
Mooiequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:32 schreef tliciouz het volgende:
Nu er toch bijna niemand is.
[ afbeelding ]
Best prima line-up daarquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Indian Summer, daar gaan die gekkies heen voor één act.
Kijk, hier kan ik mijn goedkeuring aan verlenen.quote:
quote:
Vind het wel meevallen, vooral aangezien ze hebben gezegd te willen gaan concurreren met de grotere festivals in Europa. The Prodigy is wel huge natuurlijk.quote:
Oh ja ik had er nog nooit van gehoord dus vond er best wat grote namen bij staanquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, vooral aangezien ze hebben gezegd te willen gaan concurreren met de grotere festivals in Europa. The Prodigy is wel huge natuurlijk.
hahahahahahaahahahaquote:
Hahahquote:
quote:
Deze heeft veel meer karakter.quote:
Hij zingt onder andere een liedje voor jequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Jammer dat ik dus niet versta wat je zegt Yuri.
Oostblokanekdotes zijn altijd mooiquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:45 schreef Gorzalka het volgende:
Bij een van die filmpjes staat deze bij de gerelateerde video's, Mortaxx.
He, dat is vervelend meid. Ik heb er een ondertiteling ondergezet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Jammer dat ik dus niet versta wat je zegt Yuri.
Allemachtigquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
He, dat is vervelend meid. Ik heb er een ondertiteling ondergezet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Allemachtig![]()
Ik ging echt stuk op je hysterische schreeuwmomenten
Als Selsie niet doorgaatquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:01 schreef MouzurX het volgende:
Chelsea
Die goal van steau net![]()
Wahahahah
dWc heeft je een virus gestuurd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Whatsapp is echt al drie dagen aan het kutten. Ik kan niet de enige zijn waar dit bij is.
Bij mij is er niks aan het handje hoor. Komt gewoon door je iPhonequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Whatsapp is echt al drie dagen aan het kutten. Ik kan niet de enige zijn waar dit bij is.
toch welquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Had eerst last maar vandaag helemaal niksquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Wat is je nummer. Dan testen we hetquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
godverdomme wat een held ben jijquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
He, dat is vervelend meid. Ik heb er een ondertiteling ondergezet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is je nummer. Dan testen we het
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is je nummer. Dan testen we het
Diepgaandere tips dan opnieuw installeren kan ik helaas niet geven.quote:
Helaas kan niet iedereen zoveel wilskracht hebben als iemand die cold turkey stopt met blowenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moest lief tegen me doen bitch, nog 2 uur.
Was ie maar ana het kutten dan had ik kutquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Sorry bby, niet gezien. Facebook doet bij mij wel normaal maar fucking whatsapp niet.quote:
#prayforvasquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Helaas kan niet iedereen zoveel wilskracht hebben als iemand die cold turkey stopt met blowen.
Ik doe alleen huillach posten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moest lief tegen me doen bitch, nog 2 uur.
Met niet verzenden en dan heel lang niks en dan gaat ie automatisch opnieuw verbinden zodat ie het wel ineens doet? Of iets andersquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry bby, niet gezien. Facebook doet bij mij wel normaal maar fucking whatsapp niet.
Ja, dit. En dat ik dan pop-up ding krijg met nieuw bericht en als ik WA dan open dan connect-ie niet eens.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Met niet verzenden en dan heel lang niks en dan gaat ie automatisch opnieuw verbinden zodat ie het wel ineens doet? Of iets anders.
Vandaag wel.quote:
Oh damn zo erg heb ik het niet gehadquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit. En dat ik dan pop-up ding krijg met het bericht en als ik WA dan open dan connect-ie niet eens._!
steek cb danquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vandaag wel.Anders ga ik iemand neersteken.
Gewoon crack gaan roken als het je teveel wordt.quote:
Nee heb bier, ik ga die hele sixpackje opdrinken vanavondquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon crack gaan roken als het je teveel wordt.
Heineken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb bier, ik ga die hele sixpackje opdrinken vanavond
Zal wel karma zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh damn zo erg heb ik het niet gehadMaar wel vaak dat problem laatste tijd, alleen duurt maar halve minuut ofzo max bij mij..
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Owls confirmed to be the creepiest birds ever. LOOK AT THE FUCKING THINGS. If you fail to notice the one on the left fucking SWALLOWING a rat, then you have the dude singing some satanic chant or something next to him, and then you have those two other fucking psychos synchronized to make you feel creeped the fuck out with their soulless dance of FUCKING DOOM.
elke keer weer
Moest lachen, weenie waarom.quote:
Ik ken je best goed :$quote:
Soulless dance of fucking doomquote:
Holy shitquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Owls confirmed to be the creepiest birds ever. LOOK AT THE FUCKING THINGS. If you fail to notice the one on the left fucking SWALLOWING a rat, then you have the dude singing some satanic chant or something next to him, and then you have those two other fucking psychos synchronized to make you feel creeped the fuck out with their soulless dance of FUCKING DOOM.
elke keer weer
Wtf.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
elke keer weer
Zo ergquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Amstel was 35% korting maarja die vind ik goor
Geen idee, snap er ook niets van. Ben zo'n goedhartig persoon.quote:
Daarom.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, snap er ook niets van. Ben zo'n goedhartig persoon.
Echt, één van de meest bazige omschrijvingen ever. Die tekst lezen, en kijkend naar het gifje, maakt echt dat je compleet stuk gaat en precies begrijpt wat ie schrijft gewoonquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
elke keer weer
Godverdomme doe normaalquote:
Ja weetniet, amstel is echt heel erg bitter tov heinekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo erg?
Ik proef wel een duidelijk verschil, maar ik vind beiden prima.
Beide, niet beiden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo erg?
Ik proef wel een duidelijk verschil, maar ik vind beiden prima.
True, Heineken is een van de lichtere biertjes qua smaak.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja weetniet, amstel is echt heel erg bitter tov heineken
Mag beiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |