quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bye bye, Miss American Pie
Drove my chevy to the levee
but the levee was dry
and them good old boys were drinking whiskey and rye
singing
[ afbeelding ]
Mensen die dit oprecht grappig vinden mogen ze van mij ophangen aan de hoogste boomquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bye bye, Miss American Pie
Drove my chevy to the levee
but the levee was dry
and them good old boys were drinking whiskey and rye
singing
[ afbeelding ]
Mensen die het niet grappig vinden, ja. bye chrizzleeequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mensen die dit oprecht grappig vinden mogen ze van mij ophangen aan de hoogste boom.
Probeer je mijn spotlight te stelen ofzo?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Probeer je mijn spotlight te stelen ofzo?
Lekker bezig! Sollicitatie waar bij?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lieverds! Maar ze gingen goed!! Heb beide voldoende, cijfers volgen nog. Sollicitatiegesprek ging echt helemaal geweldig, ze had geen enkel puntje van kritiek.
De presentatie ging ook goed maar iets minder als de sollicitatie, kreeg als kritiek dat ik teveel aan het jagen was en ik maakte 2 stijlfoutjes. Nou, daar kan ik mee leven, ze zei dat het alsnog ruim voldoende was.
Dus was helemaal blijWas ook verrassend rustig op het moment zelf, terwijl ik vooraf nerveus was
Vreemd, ben nooit rustig op zulke momenten
Samen zullen we alles delen tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Probeer je mijn spotlight te stelen ofzo?
Nice, goed bezig!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lieverds! Maar ze gingen goed!! Heb beide voldoende, cijfers volgen nog. Sollicitatiegesprek ging echt helemaal geweldig, ze had geen enkel puntje van kritiek.
De presentatie ging ook goed maar iets minder als de sollicitatie, kreeg als kritiek dat ik teveel aan het jagen was en ik maakte 2 stijlfoutjes. Nou, daar kan ik mee leven, ze zei dat het alsnog ruim voldoende was.
Dus was helemaal blijWas ook verrassend rustig op het moment zelf, terwijl ik vooraf nerveus was
Vreemd, ben nooit rustig op zulke momenten
Oh nee, was een nep sollicitatiegesprek als Nederlands examen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker bezig! Sollicitatie waar bij?
Lekker feestje had je trouwens, zag een filmpje voorbij komen op fb.
Geen open boot hoop ik?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh nee, was een nep sollicitatiegesprek als Nederlands examen!
Hahahaha ja, lachen he? Was een feestje op een boot door Amsterdam afgelopen zaterdag
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:14 schreef Gorzalka het volgende:
Jammer, had gehoopt dat je het niet zou halen zodat je mij later nodig hebt om je te onderhouden.
Oh hahaquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh nee, was een nep sollicitatiegesprek als Nederlands examen!
Hahahaha ja, lachen he? Was een feestje op een boot door Amsterdam afgelopen zaterdag
Hahaha klopt, moet je doen! Zijn wel bizarre feesten altijd, was een man of 100, in hun huisquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh hahahad het niet mee gekregen vandaar.
Volgende keer ga ik mee, zag best wat leuks voorbij komen.
Ik had er in Augustus een, toen was het wel prima natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nahDan was ik never heen gegaan
Ohh lekker man.. Ik verlang weer naar dat weer en feestjes in dat weerquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had er in Augustus een, toen was het wel prima natuurlijk!
Geen klachten van de buren gehad?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha klopt, moet je doen! Zijn wel bizarre feesten altijd, was een man of 100, in hun huisWoonkamer en garage, helemaal omgebouwd enzo. Aankomende zomer weer denk ik
Echt he, zoveel zin in feestjes in het zonnetjequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh lekker man.. Ik verlang weer naar dat weer en feestjes in dat weer
Gewoon emigreren naar Brazilië ofzo, dan kan je het hele jaar losquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh lekker man.. Ik verlang weer naar dat weer en feestjes in dat weer
Nee, die hadden ze van tevoren gewaarschuwd en die zijn best wel chill. Ik kan het me niet voorstellen, want die feesten gaan door tot een uurtje of 6, met echt muziek zo hard als in een discotheek tot een uurtje of 3/4 wel denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen klachten van de buren gehad?
Oh sorry zo goed is mn geheugen nietquote:
Oh stopquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Echt he, zoveel zin in feestjes in het zonnetjeen vakantie enzo
.
In arnhem zeggen ze het verkeerd dus.quote:
Dan hebben ze echt een hele chille buurt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, die hadden ze van tevoren gewaarschuwd en die zijn best wel chill. Ik kan het me niet voorstellen, want die feesten gaan door tot een uurtje of 6, met echt muziek zo hard als in een discotheek tot een uurtje of 3/4 wel denk ikVorig jaar is 1x politie gekomen om te zeggen dat het zachter moet ivm een klacht, maar die klacht kwam van 2 blokken verder
Verder niemand die moeilijk deed
FOK!meet op een nader te bepalen festivalquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Echt he, zoveel zin in feestjes in het zonnetjeen vakantie enzo
.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
FOK!meet op een nader te bepalen festival.
Pff ja ik vind dat we dat wel verdiend hebben na deze horrorwinterquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh stopKan niet wachten.... Hopelijk eind maart/begin april weer lekkere temperaturen. Kan me van 2 jaar terug ofzo nog herinneren dat ik met m'n verjaardagsfeest (23 april jarig) al een tintje had op kunnen bouwen en mijn feestje in de tuin vierde tot diep in de nacht. Hopelijk dit jaar weer
Ja, of weinig mensen die thuis zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt een hele chille buurt.![]()
Dat sowieso.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
In arnhem zeggen ze het verkeerd dus.
kom maar naar lakedance of extrema of frequence ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
FOK!meet op een nader te bepalen festival.
Zijn je uitgaansplannen met Allure en WD niet doorgegaan?quote:
Grote mond maar klein hartje hé. Heb al zo vaak geroepen om te meeten, maar komt nooit wat van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zijn je uitgaansplannen met Allure en WD niet doorgegaan?
Zijn dat niet allemaal van die bliepjeshouse en hardstylefestivals?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
kom maar naar lakedance of extrema of frequence ofzo
biatch puhleaseee, als je kitten hebt zei ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grote mond maar klein hartje hé. Heb al zo vaak geroepen om te meeten, maar komt nooit wat van.
En toen werd er een meet gehouden en toen moest ik werken.
Er is steeds een ander smoesje, dat weten we nu welquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
biatch puhleaseee, als je kitten hebt zei ik
Ja gaat toch om mij slet, niet om die kitten. Mijn poesje is zachter hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
biatch puhleaseee, als je kitten hebt zei ik
chris hou je bekquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er is steeds een ander smoesje, dat weten we nu wel.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja gaat toch om mij slet, niet om die kitten. Mijn poesje is zachter hoor.
ja beetjequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zijn dat niet allemaal van die bliepjeshouse en hardstylefestivals?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |