Oh stopquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Echt he, zoveel zin in feestjes in het zonnetjeen vakantie enzo
.
In arnhem zeggen ze het verkeerd dus.quote:
Dan hebben ze echt een hele chille buurt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, die hadden ze van tevoren gewaarschuwd en die zijn best wel chill. Ik kan het me niet voorstellen, want die feesten gaan door tot een uurtje of 6, met echt muziek zo hard als in een discotheek tot een uurtje of 3/4 wel denk ikVorig jaar is 1x politie gekomen om te zeggen dat het zachter moet ivm een klacht, maar die klacht kwam van 2 blokken verder
Verder niemand die moeilijk deed
FOK!meet op een nader te bepalen festivalquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Echt he, zoveel zin in feestjes in het zonnetjeen vakantie enzo
.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
FOK!meet op een nader te bepalen festival.
Pff ja ik vind dat we dat wel verdiend hebben na deze horrorwinterquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh stopKan niet wachten.... Hopelijk eind maart/begin april weer lekkere temperaturen. Kan me van 2 jaar terug ofzo nog herinneren dat ik met m'n verjaardagsfeest (23 april jarig) al een tintje had op kunnen bouwen en mijn feestje in de tuin vierde tot diep in de nacht. Hopelijk dit jaar weer
Ja, of weinig mensen die thuis zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt een hele chille buurt.![]()
Dat sowieso.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
In arnhem zeggen ze het verkeerd dus.
kom maar naar lakedance of extrema of frequence ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
FOK!meet op een nader te bepalen festival.
Zijn je uitgaansplannen met Allure en WD niet doorgegaan?quote:
Grote mond maar klein hartje hé. Heb al zo vaak geroepen om te meeten, maar komt nooit wat van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zijn je uitgaansplannen met Allure en WD niet doorgegaan?
Zijn dat niet allemaal van die bliepjeshouse en hardstylefestivals?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
kom maar naar lakedance of extrema of frequence ofzo
biatch puhleaseee, als je kitten hebt zei ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grote mond maar klein hartje hé. Heb al zo vaak geroepen om te meeten, maar komt nooit wat van.
En toen werd er een meet gehouden en toen moest ik werken.
Er is steeds een ander smoesje, dat weten we nu welquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
biatch puhleaseee, als je kitten hebt zei ik
Ja gaat toch om mij slet, niet om die kitten. Mijn poesje is zachter hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
biatch puhleaseee, als je kitten hebt zei ik
chris hou je bekquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er is steeds een ander smoesje, dat weten we nu wel.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja gaat toch om mij slet, niet om die kitten. Mijn poesje is zachter hoor.
ja beetjequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zijn dat niet allemaal van die bliepjeshouse en hardstylefestivals?
Volgens mij woont Gridlok daar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
paaspop kan ook nog trouwens daar kan je me ook aantreffen
Klopt, als ie nog in Schijndel woont jaquote:
Ja moet welquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien worden onze katten ook vrienden.
Wel ver weg allemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klopt, als ie nog in Schijndel woont ja
Welk festival is dat dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel ver weg allemaal.
Gelukkig heb ik sowieso al een festivalmeet met de vader en moeder van deze SC: Bobby en Dqod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |