Volgens mij woont Gridlok daar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
paaspop kan ook nog trouwens daar kan je me ook aantreffen
Klopt, als ie nog in Schijndel woont jaquote:
Ja moet welquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien worden onze katten ook vrienden.
Wel ver weg allemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klopt, als ie nog in Schijndel woont ja
Welk festival is dat dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel ver weg allemaal.
Gelukkig heb ik sowieso al een festivalmeet met de vader en moeder van deze SC: Bobby en Dqod.
godverquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:32 schreef tliciouz het volgende:
Nu er toch bijna niemand is.
[ afbeelding ]
Indian Summer, daar gaan die gekkies heen voor één act.quote:
Mooiequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:32 schreef tliciouz het volgende:
Nu er toch bijna niemand is.
[ afbeelding ]
Best prima line-up daarquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Indian Summer, daar gaan die gekkies heen voor één act.
Kijk, hier kan ik mijn goedkeuring aan verlenen.quote:
quote:
Vind het wel meevallen, vooral aangezien ze hebben gezegd te willen gaan concurreren met de grotere festivals in Europa. The Prodigy is wel huge natuurlijk.quote:
Oh ja ik had er nog nooit van gehoord dus vond er best wat grote namen bij staanquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, vooral aangezien ze hebben gezegd te willen gaan concurreren met de grotere festivals in Europa. The Prodigy is wel huge natuurlijk.
hahahahahahaahahahaquote:
Hahahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |