Die verjaardagsbeurt krijg ik wel van iemand anders.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:18 schreef Gorzalka het volgende:
Ben net terug van Vas, die heb ik eventjes een flinke verjaardagsbeurt gegeven, zeg!
Verrassendquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die verjaardagsbeurt krijg ik wel van iemand anders.
Dat stare.quote:
Jaloers, jaloers, als je met je benen gespreid voor me zou liggen zou ik geen nee zeggen, daar ben ik heel eerlijk overquote:
nee heb k al bedankt voor aanbodquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fifa 13 kopen? Kan ook.
GAM / Iemand fifa 13 tkoop ps3 rdam
Romanticus in hart en nieren deze man.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jaloers, jaloers, als je met je benen gespreid voor me zou liggen zou ik geen nee zeggen, daar ben ik heel eerlijk over.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jaloers, jaloers, als je met je benen gespreid voor me zou liggen zou ik geen nee zeggen, daar ben ik heel eerlijk over.
En als ze nou d'r benen bij elkaar heeft maar alsnog voor je zou liggen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als ze zich niet verzet wanneer ik ze spreid zal ik akkoord gaan, anders wordt het twijfelachtig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En als ze nou d'r benen bij elkaar heeft maar alsnog voor je zou liggen?
OH SNAP WOWquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
Haha, hoor mij, Vas en d'r benen bij elkaar.
Klapdeurenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
Haha, hoor mij, Vas en d'r benen bij elkaar.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
twinkle twinkle little star
[ afbeelding ]
Kun je horen aankomen van verre.quote:
Hah ik had gelijk dus.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
Chloroform zou overigens de hele dag aardig doen tegen Vas, valt me tegen dit.
Ben hele dag al lief.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
Chloroform zou overigens de hele dag aardig doen tegen Vas, valt me tegen dit.
Bye bye, Miss American Piequote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bye bye, Miss American Pie
Drove my chevy to the levee
but the levee was dry
and them good old boys were drinking whiskey and rye
singing
[ afbeelding ]
Bye byequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bye bye, Miss American Pie