He, dat is vervelend meid. Ik heb er een ondertiteling ondergezet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Jammer dat ik dus niet versta wat je zegt Yuri.
Allemachtigquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
He, dat is vervelend meid. Ik heb er een ondertiteling ondergezet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Allemachtig![]()
Ik ging echt stuk op je hysterische schreeuwmomenten
Als Selsie niet doorgaatquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:01 schreef MouzurX het volgende:
Chelsea
Die goal van steau net![]()
Wahahahah
dWc heeft je een virus gestuurd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Whatsapp is echt al drie dagen aan het kutten. Ik kan niet de enige zijn waar dit bij is.
Bij mij is er niks aan het handje hoor. Komt gewoon door je iPhonequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Whatsapp is echt al drie dagen aan het kutten. Ik kan niet de enige zijn waar dit bij is.
toch welquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Had eerst last maar vandaag helemaal niksquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Wat is je nummer. Dan testen we hetquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
godverdomme wat een held ben jijquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
He, dat is vervelend meid. Ik heb er een ondertiteling ondergezet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is je nummer. Dan testen we het
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is je nummer. Dan testen we het
Diepgaandere tips dan opnieuw installeren kan ik helaas niet geven.quote:
Helaas kan niet iedereen zoveel wilskracht hebben als iemand die cold turkey stopt met blowenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moest lief tegen me doen bitch, nog 2 uur.
Was ie maar ana het kutten dan had ik kutquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Sorry bby, niet gezien. Facebook doet bij mij wel normaal maar fucking whatsapp niet.quote:
#prayforvasquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Helaas kan niet iedereen zoveel wilskracht hebben als iemand die cold turkey stopt met blowen.
Ik doe alleen huillach posten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moest lief tegen me doen bitch, nog 2 uur.
Met niet verzenden en dan heel lang niks en dan gaat ie automatisch opnieuw verbinden zodat ie het wel ineens doet? Of iets andersquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry bby, niet gezien. Facebook doet bij mij wel normaal maar fucking whatsapp niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |