Sowieso vrouwen die over eten praten alsof het seks is, instant slappe penis.quote:
was garpje, dushiquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dondertyfstraal een teringeind op
Die vrouwen mogen dan wel bij mij komen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die over eten praten alsof het seks is, instant slappe penis.
Ze is wel koddig, maar dat geilen op eten is:quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
Jennifer Lawrence niet leuk vinden. Instant turn off.
quote:Instant turn off.
Jij liever dan ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vrouwen mogen dan wel bij mij komen.
Hoezo eigenlijk? Bang dat ze te dik worden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze is wel koddig, maar dat geilen op eten is:
[..]
Nee, het is levensonderhoud. Geen hobby.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Bang dat ze te dik worden?
well that's thatquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vrouwen mogen dan wel bij mij komen.
quote:
iPhone 4(s)?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
Nou jongens en meisjes ik ben eruit (denk ik), gewoon zwart, laagste opslagcapaciteit, bij T-Mobile aanschaffen met goedkoopste abo want toch geen vrienden en kom nooit buiten etc.
Met dank aan A_F voor zijn expertise.
toch overal wifi, en voor die keren dat je erbuiten zit is het toch alleen maar gebruik van WAquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
Nou jongens en meisjes ik ben eruit (denk ik), gewoon zwart, laagste opslagcapaciteit, bij T-Mobile aanschaffen met goedkoopste abo want toch geen vrienden en kom nooit buiten etc.
Oh leuk, kun je ook Candy Crush gaan doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
Die 15" die ik wil 2.8K. Kaulo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
5.quote:
Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh leuk, kun je ook Candy Crush gaan doen.
Volgens mij heb ik destijds voor de mijne ook zoiets betaald. So worth it though.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die 15" die ik wil 2.8K. Kaulo.
Why choose?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Leg dan liever wat bij voor een Speedmaster Professional![]()
.
Kijk deze big spender.quote:
Zou zijn duim sabbelen.quote:
Of je een intiem nachtje met hem zou willen doorbrengen, if you know what I mean.quote:
Hard gewordenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:35 schreef wise het volgende:
hogeschool uitjes![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In dat geval: nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of je een intiem nachtje met hem zou willen doorbrengen, if you know what I mean.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:35 schreef wise het volgende:
hogeschool uitjes![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het goede deel heeft het begrepen, dat zie je meteen.quote:
Hahaha dat plaatje elke keer weerquote:
Ik bedoel dat het grappig isquote:
quote:
K. =$quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
kom krikri we kopen 1 samuh zyn we hartsvrienden =$ ;p
Het is ook grappig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het grappig isniet die ene van de kaart van NL he.
Leef zelf in het patatgedeelte btw dus tjaik heb niks met friet
Stoer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
Hehehehe ali illegali tyde, cs6 .dll files crack fuck you tim kuik
dont cha wish your girlfriend was cool like mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |